Alfat mediassa.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Tuulilasissa läppää 159 SW 2,4 JTDm:stä. Hihnan vaihto 1200 euroa / laaki, koneen joutuu ottaan irti operaation ajaksi :shock: :lol:
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

tän aamun huomentasuomessa oli juttua alfasta? en nähnyt kuin keulan enkä osaa sanoa mikä se oli mutta vanhempaa kalustoa hyvässä kunnossa, oli ilmeisesti AREF:in kaveri autosta kertomassa :wink: emäntä tuli nykimään sängystä ylös ja näin tosiaan vielä unta brerasta kun olis jo pitänyt tajuta jotain telkkarista :-D

ja löytyhän se sieltä kun hetken etsi http://www.aref.fi/autot/i-rasa1.jpg

kyseessä siis Alfa Romeo 2000 Spider Touring
1959

en oo kyl varma, mut korjatkaa jos joku muukin näki ton kokonaisuudessaan :roll:
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kaalipata kirjoitti:Tuulilasissa läppää 159 SW 2,4 JTDm:stä. Hihnan vaihto 1200 euroa / laaki, koneen joutuu ottaan irti operaation ajaksi
Muutenhan autoa kyllä kehuttiin kovasti. Eikä tuo 1200€ nykytasoon verrattuna paha ole - eikös vaihtoväli ole pidempi. Ainakin toistaiseksi.

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Njoo...kaikkeen tottuu. Jos joku tänään näkee bensaa myynnissä hintaan 1,20 € / litra, todennäköisesti ostaa sitä heti pari kuutiota. Tää sama jätkä on todenäköisesti uhonnut 6 - 7 vuotta sitten myyvänsä autonsa heti helvettiin kun pensa maksaa 5 markkaa / litra. 8) Nii, eikä se Dachaukaan varmaan ihan kauhee paikka ollu, kunhan pääsi sisään porukkaan.



Anteeksi avautuminen, ei liity Alfaan mitenkään.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

jth
Viestit: 21
Liittynyt: 22 Elo 2005, 11:07

Viesti Kirjoittaja jth »

KauGoH kirjoitti:tän aamun huomentasuomessa oli juttua alfasta? en nähnyt kuin keulan enkä osaa sanoa mikä se oli mutta vanhempaa kalustoa hyvässä kunnossa, oli ilmeisesti AREF:in kaveri autosta kertomassa :wink: emäntä tuli nykimään sängystä ylös ja näin tosiaan vielä unta brerasta kun olis jo pitänyt tajuta jotain telkkarista :-D

ja löytyhän se sieltä kun hetken etsi http://www.aref.fi/autot/i-rasa1.jpg

kyseessä siis Alfa Romeo 2000 Spider Touring
1959

en oo kyl varma, mut korjatkaa jos joku muukin näki ton kokonaisuudessaan :roll:
Näin vain pienen pätkän, mutta auto taisi olla Alfa Romeo 2600. Vuosimallia en tosin saanut.

Avatar
mattijus
Viestit: 5256
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Kaalipata kirjoitti:Tuulilasissa läppää 159 SW 2,4 JTDm:stä. Hihnan vaihto 1200 euroa / laaki, koneen joutuu ottaan irti operaation ajaksi :shock: :lol:
Voi kihveli, dieseliä melkein tarttis, putosipa Alfa sitten lopullisesti listalta. (Eipä kyllä olisi tollasta pottia ikinä rahaakaan.)
VMP

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Ostat 156:n. Siihen ilm. onnistuu "suosiolla".
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
pesti
Viestit: 77
Liittynyt: 14 Marras 2005, 12:37
Paikkakunta: Joensuun nukkumalähiö

159 Tuulilasin keskustelupalstalla

Viesti Kirjoittaja pesti »

Tuulilasin keskustelupalstalla osittain jopa asiallista 159-juttua http://forums.foop.fi/tuulilasi/?a=sd&g=150200&q=361027

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

evo ei oikein tykännyt uudesta Spideristä: ***

Avatar
155156
Viestit: 2085
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

159/Brera/Spider eivät taida olla saaneet kovin hyviä arvosteluja oikein missään testeissä. Ongelma on aina loppujen lopuksi sama: ylipaino.

Autocar punnitsi Brera 3.2:n. Tulos 1755 kg.
Viimeksi muokannut 155156, 13 Heinä 2006, 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

155156 kirjoitti:159/Brera/Spider eivät taida olla saaneet kovin hyviä arvosteluja oikein missään testeissä. Ongelma on aina loppujen lopuksi sama: ylipaino.
no olihan 159 esim paras ajettava AMSsisa, australian vertailussa toinen ,autoexpressissä 159 oli parivertailussa parempi kuin a4 jne. "Ylipaino" ei olisi ongelma jos puristaisivat tehoa lisää. Esim uuden 3.2sen 260 hv on aika vähän lisää verrattuna vanhaan kun samalla paino on lisääntynyt.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Pieni historiapläjäys 159-sateen keskelle vuodelta 1981:
TM 16/81 Kaksilitraiset takavetoiset, mukana:
Alfa Romeo Giulietta, Fiat 131 2000 Supermirafiori, Datsun Laurel, Mazda 626 DX, Mitsubishi Galant 2000 GLX, Opel Rekord S Berlina, Toyota Cressida DX

76 pistettä: Opel Rekord Berlina 'Tasaisen hyvä'
Numeroiden mukaan: kallein, levein, tilavin
Hyvää: rauhallinen kaarrekäytös, tukeva ja mukava jousitus, istuimet ja sisätilat
Huonoa: varustetaso, pesulaitteen toiminta

70 pistettä: Alfa Romeo Giulietta 'Ajajan auto'
Numeroiden mukaan: lyhyin, tehokkain, nopein
Hyvää: suorituskyky, ensiasennusrenkaat, takatilat pituussuunnassa, ajoasento, tarkka ja täsmällinen ohjaus
Huonoa: epäselkeä mittaristo, epätäsmällinen vaihteensiirto, raskas ohjaus ja jarrut

65 pistettä: Fiat Supermirafiori 'Urheilullinen perheauto'
Numeroiden mukaan: huonoin pysähtyjä, muissa suhteissa keskitasoa
Hyvää: ohjaustehostus, vaihteensiirto, sisustus
Huonoa: epäselkeät mittarit, ajoasento, polttoaineenkulutus

65 pistettä: Mitsubishi Galant 'Tyylikäs japanilainen'
64 pistettä: Mazda 626 'Edullinen yllättäjä'
64 pistettä: Toyota Cressida 'Kevyt käsiteltävä'
50 pistettä: Datsun Laurel 'Ison auton tuntua'

Painotettu (kaikki tilapisteet, kulutus ja melu pois) pistelasku menikin niin että ylivoimainen voitto Giuliettalle, Fiat kakkoseksi ja muut sitten eli eihän tässä mitään uutta taida kenellekään olla...

Muutama mittaustulos:
0-120km/h
1. AR 16,0s
2. Fiat 18,2s
3. Mitsubishi 18,3s

Julialla saavutettu 1000m on samassa ajassa Opelilla vain 887m...

Pujottelu
1. AR 20,8s
2. Opel 21,4s

Kulutus maantieajo / kiihdytyskokeessa
Opel 7,6 / 20,1
AR 9,4 / 28,6
Fiat 9,6 / 26,6
Datsun 10,1 / 28,9

Jarrutusmatka vielä 80km/h -> 0
1. AR 31,5m
2. Mitsubishi 32,9m
Fiat 35,8m

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Iltalehdestä poimittua.. "Jos voittasin Lotossa 4 miljoonaa"

...Rita Soive puolestaan sijoittaisi taloon Italiassa.
Pihaan hän hankkisi Alfa Romeon ja Harley Davidsonin,
mutta loput rahat menisivät säästöön.

Näin.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Kannattaa muuten käydä ostamassa lehti nimeltä: Auto Italia, Lehti Italilaisista autoista. Hinta 8,90 mutta eipä mua harmittanu tippaakaan. Ainakin akateemisesta kirjakaupasta lehti puolella oli tämmönen. Uudessa lehdessä ainakin alfa dieselien vertailu, 159 1,9, brera 2,4 ja GT 1,9. Alfa voitti! :lol:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ Ei sitä kannata Akateemisesta hakea, se kannattaa tilata kotiin.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja tmv »

Jep! Mutta ei kyllä kovin large family saa 156:n kanssa olla...
Alfa Romeo - immagine di bellezza

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »


Avatar
Volere
Viestit: 108
Liittynyt: 12 Syys 2005, 21:03
Car(s): 2 x ex Sprint 1.5 QV, ex 156 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Volere »

Keulilla niinkuin pitääkin :-D


...mutta ei voi olla ihmettelemättä, että Cliostakin saa tällaisen... :shocked!: (viitaten yo. lehden TG2-juttuun)...
C'è Una Strada In Cielo

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

159 q4 oli TMssä ajettu. Oli aika mitäänsanomaton teksti ainakin omasta mielestä. Positiivinen kuitenkin.

Avatar
Campari
Viestit: 610
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Campari »

Ensimmäistä kertaa näin 159:n mainoksen suomen tv:ssä, urheilukanavalta moottoripyöräkisan tauolla. Tyylikäs mainos. Eipä näitä muita mallejakaan paljon ole telkassa näkynyt kaupallisissa tiedotteissa.
Toivottavasti muutkin onnistuvat "bongaamaan" sen.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Olihan tämä jo jossain.,...


Kuukauden käytetty: Alfa Romeo 156

http://www.tuulilasi.fi/kaytetytautot/? ... 4&login=ok

(vaatii rekisteröitymisen)

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

"mutta auton maine vikaherkkänä ajokkina on monelle liikaa. " :crazyeyes: :crazyeyes: tuulilasi taas loistaa

edit:"155 sai kuitenkin varsin huonon maineen. Sähköviat olivat mallille tyypillisiä, oikeastaan jopa ominaisia." siis mitä vittua mistä ne keksii ton kaiken...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11227
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ Missäs se 155 sellaisen maineen on saanut? Tuskin ainakaan Suomessa, autoja myytiin niin vähän ettei malli saanut varmaan juuri minkäänlaista mainetta.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
mutt
Viestit: 5443
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Maineellahan ei tarvitse olla mitään tekemistä todellisuuden kanssa - se mikä vm. 73 Alfasudissa meni rikki, menee "maineen" mukaan myös '05 156:ssa. Tuossa TL:n jutussahan kyllä tehtiinkin vertailua ja todettiin uudemmissa malleissa mm. Primeran jäävän 156:sta useammin tielle 2004-vuosimalleissa. Onhan lehdessä muutakin Alfa-juttua, kuten tämä 156 GTA:n koeajo, jossa tunnutaan päässeen asian ytimeen, TL:n yleisen linjan vastaisesti. Ei pohdittu tulevia vikoja, eikä päivitelty, että eihän tänne mahdu edes betonimyllyä lastenvaunujen kanssa kyytiin. Ehkä ne oli sitten paperiversiossa?

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Maine on stereotyyppi ja stereotyyppilla ei ole mitään tekemista totuuden kanssa, yks sanoi paska, toinen sanoi paska ja HOPS se on paska, vaikka ei paskakaan ole. Hyvä esim. stereotyypista on se, että Mersu on hyvä auto, kyllä se OLI hyvä, mutta ei enää, kun ne menevät pajalle joka toinen perjantai. Kyllä Alfa hieno auto jos hullletaan ja pidetän sen hyvin.
Muuten, tietääkö joku kuinka paljon myytiin Suomessa uus koppaisia 33:sia?
Nothing beats cubic inch

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »


Avatar
J. Saari
Viestit: 399
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Alfa 75 ostajan opas uudessa Retro - modified classics -lehdessä. Tuosta jutusta ei kyllä mitenkään kauheasti mitään uutta irronnut, mutta ko. läpyskän toimitukseen on hommattu tessu leluksi, joten ehkä tulevaisuudessa tulee kanssa jotain pientä jutskaa twin sparkin virittämisestä/päivittämisestä..

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Alfa Romeo 8C Competizione on sitten viimein tulossa myyntiin...
Lisää aiheesta espanjankielen taitajille täältä:

http://www.km77.com/marcas/alfa/2007/8c/gama/t01.asp

Kuvia:

http://www.km77.com/marcas/alfa/2007/8c/gama/g01.asp

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

tuolta englanniksi.

http://www.leftlanenews.com/
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Stilo
Viestit: 408
Liittynyt: 18 Huhti 2004, 03:27
Car(s): i20 N
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Stilo »

Kuva
Piilomainontaa?
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Heh, heh. Vectrakuskihan tekee hienoa myyräntyötä, vai onkohan Ooppeli alkanut kyllästyttämään.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Eikös Vectra ja 159 ole sama auto...Joidenkin mielestä.

---

Anna 39/2006

Mies puhuu naisesta-sarjassa Samuli Putro: paljon enemmän saa huomiota sillä, että avaa oven kuin sillä, että ajaa Alfa Romeolla pihaan.

Tä, miten niin muka?

Avatar
Anthon
Viestit: 538
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Joo, mä huomasin tuon Putron jutun kanssa ja tajusin että sitä on tullut satsattua oikein varman päälle itse, kun avaan naiselle aina oven ja lisäksi vielä availen Alfan ovia...

No, mulla onkin ollut sama nainen jo kohta 14 vuottaa, että se siitä.

Avatar
Anthon
Viestit: 538
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Ehkä seuraavaksi herää kysymys: ketkä täällä oikein lukevat Annaa? :oops:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Vai onko täällä joku, joka ei lue Annaa?

Avatar
marsuliini
Viestit: 154
Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja marsuliini »

Mä en ainakaan lue... Ei jaksa tollaset hömppälehet kiinnostaa.. :mrgreen:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11227
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Milloin mies avaa naiselle auton oven?









Kun jompikumpi on uusi.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

marsuliini kirjoitti:Mä en ainakaan lue... Ei jaksa tollaset hömppälehet kiinnostaa..
Olisi tietenkin pitänyt lisätä, että kuinka moni miehistä ei lue. Naisiahan tuollaiset lehdet eivät tosiaankaan kiinnosta.

Avatar
Anthon
Viestit: 538
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Milloin mies avaa naiselle auton oven?
Kun jompikumpi on uusi.
Tai silloin kun lukkopesä jää jumiin ja ovi ei mene lukkoon. Silloin on miehen pakko nousta, kiertää auto ja painaa peukalolla miehekkäästi lukkoa, jotta se ponnahtaa taas ylös ja ovi saadaan sulkeutumaan turvallisesti.

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Ja seuraava pakollinen kysymys: onko täällä ketään joka on yllättynyt että Vittorio lukee Annaa?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

OL kirjoitti:Ja seuraava pakollinen kysymys: onko täällä ketään joka on yllättynyt että Vittorio lukee Annaa?
Veikkaisin että aika moni. Kuulunhan lähinnä Gloria-lehden kohderyhmään. Anna on ehkä suunnattu hieman minua nuoremmille naisille.

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Ah, niinpä tietysti. Anteeksi tietämättömyyteni.

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Ei pärjää Brera ei...

On se tämä Brera kyllä melkoinen pettymys vaikka tässäkin jutussa voi olla osaksi mukana sitä perinteistä saksalaista kotiinpäin vetoa.

Painaa ihan liikaa, laiska verrattuna muihin, huonoimmat jarrut, kuluttaa hirveästi eikä ajettavuudessakaan loista.
No, onhan se joistain kulmista katottuna ihan hyvän näköinen.

http://www.auto-motor-und-sport.de/test ... 126275.htm

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

glideslope kirjoitti:Ei pärjää Brera ei...

Painaa ihan liikaa, laiska verrattuna muihin, huonoimmat jarrut, kuluttaa hirveästi eikä ajettavuudessakaan loista.
No, onhan se joistain kulmista katottuna ihan hyvän näköinen.
Laiskuus, jarrutusmatka ja kulutus johtuvat kai kaikki suoraan auton suuresta massasta.

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Have kirjoitti: Laiskuus, jarrutusmatka ja kulutus johtuvat kai kaikki suoraan auton suuresta massasta.
Ylipainohan tässä on se suurin perkele mutta kyllä autoteollisuus osaa tänä päivänä tehdä jarruja, joilla painavampikin tankki saadaan satasesta pysähtymään reilusti alle 40 metrin.

En myöskään pistäisi käsittämättömän suurta janoisuutta ihan pelkästään painon piikkiin. Paino toki vaikuttaa kulutuslukuihin mutta taitaa ne moottorin "ominaisuudet" olla myös osasyynä moiseen.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Itse ottaisin nuo ams:n coupet testijärjestyksessä: Brera, 350Z, Z4, TT. Saksan pojat olivat painaneet tulokset väärinpäin.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11215
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Brera vs. Z4 TM:n parivertailussa.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Vittorio Jano kirjoitti:Brera vs. Z4 TM:n parivertailussa.
eikä... Voin jo kuvitella kuinka turpiin tulee....

Vastaa Viestiin