Uskomaton tuoteuutuus !

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Uskomaton tuoteuutuus !

Viesti Kirjoittaja jaskas »


Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Toi on kyllä pätevä, ei ainakaan puhkea 8) . Joku aika takaperin tuosta oli juttua TM:ssa (tai Tuulilasissa).
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1111
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

Aika häiriintyneen näköistä menoa...

Avatar
j.kuutti
Viestit: 71
Liittynyt: 09 Loka 2004, 09:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja j.kuutti »

Aika härskin näköset. Millasetkohan on ajo-ominaisuudet?

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Siinä tuninkimiähille oiva uutuus. Nyt on litteät renkaat ja iisooot vanteet :mrgreen:
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Pasi
Viestit: 6786
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Parempi olisi varmaan täyttää se kumi vaikka uretaanilla (tms) kuin ostaa tuollaiset :crazyeyes:
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Törkeän näköiset, kaikkea ne kehittää.
Ei enää Alfaa... eipä

ajta
Viestit: 76
Liittynyt: 16 Helmi 2005, 18:53
Paikkakunta: askainen

Viesti Kirjoittaja ajta »

hirveän näköset mut joustaa. olis kiva tietää miten ne on kiinnitetty tohon vanteeseen

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

Jostain lueskelinkin noista. Ilmeisesti tuollaisella rakenteella on mahdollista saavuttaa perinteisiä renkaita huomattavasti paremmat jarrutus/ohjausominaisuudet. Oliohan se juuri se TM (tai tuulilasi), jossa noista kirjoitettiin.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Talvella aika kivat :mrgreen:

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

saiskoha noit niinku 25-40 profiilisena?
Hyvin sä vedät..

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

A2K kirjoitti:saiskoha noit niinku 25-40 profiilisena?
vai lähteekö profiili noista nollasta, ja menee miinuksen puolelle :crazyeyes:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

kai noihin ny sivut tehdään kun tuotantoon asti menee :roll: eiköhän kuvat oo mainostarkotuksessa tehdyt :wink:

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

http://www.michelinmedia.com/naias_2005 ... allery.htm
tuolta löytyy lisää kuvia noista renkaista muissakin käyttökohteissa. Eikai noihin mitään sivuja tule enää, en ainakaan keksi mitään järkevää syytä miksi tulisi. Sivuthan estäisivät mm. vesiominaisuuksien parantamisen vetämällä vedenohjausurat/kanavat suoraan rengaspinnan läpi. Eli renkaan ei tarvitsisi enää heittää vettä sivuille, vaan päästäisi suoraan läpi.

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

(OT) Tuollaisella Segway "ykspyöräsellä" tuli ajeltua pari tuntia ympäri Bangkokia toukokuussa. (tosin normaalipyörillä)
Ihan helvetin vänkä laite!
Alustassa on gyroskooppi, joka tarkkailee jokaista liikettä eikä päästä pyörää kaatumaan millään... eteen ja taakse pääsee reilua pariakymppiä.
Taitaa stadissakin olla jo muutama vuokralla ainakin TM:n jutun perusteella.

Avatar
Boot
Viestit: 63
Liittynyt: 07 Huhti 2005, 10:50
Car(s): Giulietta -78, -84,
75 -86 1.6 & 2.0 TS
164 -92 2.0 TS
166 -00 3.0 V6 24v Sportronic
Paikkakunta: Bålsta

Viesti Kirjoittaja Boot »

Vanne ainakin on sairaan pieni. Ja eipä kateellinen naapuri puhko renkaita. Rallissahan nämä olis kait muuten hyvät mutta taitaa olla välit täynnä kiviä ja mutaa. Kehitys jyrää eteenpäin, mutta onko tämä sitten eteenpäin... eiköhän näistä vielä kuulla :wink:
Kaikki tietää Alfan, harva sen vaan tuntee!

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Ois kiva tietää joustavuudesta -40 pakkasilla.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Vastaa Viestiin