Q4 farkkua on siis Sportwagon ja Crosswagon versioita, ainoastaan 1.9 JTD koneella, crosswagonia tehdään vieläkin, sportwagonista en ole varma. Sitä en ymmärrä miten tuo voi olla 2001? kun valmistus on kai alkanut vuonna 2004
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama
Italian Stallion kirjoitti:Tykkäsin juu ja 159 SW riisseli selkiintyi ajatuksissani tulevaisuuden hankinnakseni.
Sama vika täällä. Tosin voisin alkuunsa ostaa uusikärsäisen 156 sw:n, jos vaikka Alfa vois sillä välin vielä lisätä tuohon diisseli 159:än nelivedon ja selespeedin Sit olis jo munaa.
Uuden TM:n mukaan neliveto tulossa nokivasaraan tänä vuonna, selespeed varattu 2,2 JTS:lle
Siis onko tuo 159 wagon 2,4 tulossa dieselinä Suomeen?
Koeajo.tv:n mies olisi käynyt kokeilemassa 159:llä Helsingin keskustassa taskuperuutusta, ja lopuksi haukkunut auton paskaksi, kun ei 337 -senttisenä miehenä mahdu takapenkille jalat suorina säädettyään kuskin penkin itselleen sopivaksi.
Tässä Startin jutussa tuli selväksi, että ei se kuski joudu itse takapenkillä istuskelemaan.
Minun mielestäni tuo Start on ihan siedettävä auto-ohjelma. Geitel selvästikin tietää mistä puhuu ja henk.koht. verkkainen puheenparsikaan ei pahemmin häiritse. Visuaalinen ilmekin on ihan kohdallaan. Ei puolen tunnin pläjäys nyt niin kovasti paljon syvällisempi voi olla.
Kyllä tuo ohjelma on selkeästi paranemaan päin, edelleen silti suurin ongelma on tuo ohjelma-ajan pituus joka mainostauot pois otettuna on lähelle 20min. Mutta ihan selkeesti ovat vähentäneet asioiden määrää jota tuohon aikaan sullottiin.
Cuore Sportivo kirjoitti:Koeajo.tv:n mies olisi käynyt kokeilemassa 159:llä Helsingin keskustassa taskuperuutusta, ja lopuksi haukkunut auton paskaksi, kun ei 337 -senttisenä miehenä mahdu takapenkille jalat suorina säädettyään kuskin penkin itselleen sopivaksi.
Ellei ohjelma-aika sitten olisi jo loppunut siihen kun se olisi demottanut sisätilojen muunneltavuutta (tai sen puutetta). Joka ikisessä koeajo.tv:n testissä piti aina renkata niitä penkkejä edestakaisin, ihan kuin ihmiset haluaisivat sellaista katsoa telkkarista... Jos on oikeasti ostamassa autoa, eiköhän tollaset käytännön jutut voi käydä kokeilemassa ihan itsekin. Niitä, ketkä eivät ole kyseistä mallia hankkimassa, ei ehkä hirveästi kiinnosta katsoa kun iso mies leikkii tuolileikkejä.
Juu, olipahan rasittavaa seurata kuinka pelle, jolla oli jo valmiiksi ennakkoluuloja Alfaa kohtaan, löysi "vikoja" Alfasta, jotka todellakin ovat toisarvoisia ihmisille jota osaavat arvostaa Alfaa.
Todellisuudessa tuollakin koeajajalla oli ekan kaasun painalluksen jälkeen täysi erektio päällä.
Tuollaiset mallit kun on testissä niin veisivät radalle niin sitten luulisi näkyvän ajoominaisuuksissa ja nopeudessa eroja. Ei niitä kävely vauhdilla saa eroja aikaa. Vähän väkisin väännettyä juttua. Tavaratila, life style farkussa heh. Olihan ne löytäneet repsottavan sisustus hässäkän. Koskaan ne ei uskalla polkea näissä suomen ohjelmissa noita autoja. No parempi kun ei mitään. Lisäksi aika erikoista että nelonen ei ollut reagoinut millään tavalla Top gearin Hammondin tilanteeseen.