Meni Micra miehellä päreet

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Twin Spark
Viestit: 165
Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
Paikkakunta: Espoo

Meni Micra miehellä päreet

Viesti Kirjoittaja Twin Spark »

Luitteko tän päivän lehdestä kun yksi Micra mies hermostui Tarvontiellä ja rusikoi Mersun kaikki lasit ja pellit 32mm lenkkiavaimella... ei tainnu kaverin lääkitys olla ihan kohdallaan... lähinnä jos itseään masentaa niin perkeleesti kun joutuu ajaan Nissan Micralla... mitähän Opeli kuski olisi tehnyt.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Asia meininkiä. Olikohan taas kyseessä tyypillinen kusipäämulkku-mersumies, johon nissanistilla meni totaalisesti hermot.

Alfisti
Viestit: 417
Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Alfisti »

Just tuli luettua kyseinen juttu, ihan uskomaton kyllä... Ei ollut varmaan kiva istua siellä mersussa, kun joku raivohullu "tuunaa" ulkokuorta samaan aikaan perinteisillä käsityömenetelmillä. Sinänsä asialinjalla nissanmies, ettei mersukuskiin koskenut lainkaan. Mersujahan saa rahalla uusia. Umpioita ei ollut saanut rikki, onks se muovi niin pirun lujaa? :crazyeyes:

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Viesti Kirjoittaja Mika »

Alfisti kirjoitti:Just tuli luettua kyseinen juttu, ihan uskomaton kyllä... Ei ollut varmaan kiva istua siellä mersussa, kun joku raivohullu "tuunaa" ulkokuorta samaan aikaan perinteisillä käsityömenetelmillä. Sinänsä asialinjalla nissanmies, ettei mersukuskiin koskenut lainkaan. Mersujahan saa rahalla uusia. Umpioita ei ollut saanut rikki, onks se muovi niin pirun lujaa? :crazyeyes:
Seiskafemma kumminki vaihtanu autoa ja oli mekkeri kiilannu eteen ja sitten toteuttanu vaan hiukan itseään... :twisted:
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

"Läpikotaisen raivon valtaan Turunväylällä joutunut Nissan-kuski moukaroi eilen raskaalla metallityökalulla farmarimallisen Mersun kauttaaltaan lyttyyn.

46-vuotiaan Nissan-kuskin totaalinen purkaus tapahtui eilen iltapäivällä Espoon Ikean kohdalla.

Espoon poliisin mukaan 46-vuotias mieskuski takoi Mercedes-Benz C 230 -mallisen farmarin kuunpintaa muistuttavaksi mössöksi 32-millisellä kiintolenkillä. Poikkeuksellisen raju liikenneraivotapaus sai alkunsa hieman ennen kello 14:ää. Jostain syystä Nissan-kuski hermostui Mersu-miehen ajotyyliin Turunväylällä. Poliisin mukaan Mersu-kuskin "ajotyyli ei miellyttänyt" Nissan-miestä.

Nissan-kuski alkoi seurata farmari-Mersua ohittaen saksalaisen johtotähden lopulta Ikean kohdalla. Rajun kiukun valtaan joutunut kuski kiilasi Mersun viimein tiensivuun. Autot eivät törmänneet missään vaiheessa toisiinsa.

Tämän jälkeen 46-vuotias Nissan-kuljettaja nousi ulos autostaan. Hän nappasi mukaansa jykevän kiintolenkin ja asteli Mersun luokse.

46-vuotias murjoi Mersun kauttaaltaan kuopille. Hän hakkasi harmaan arvoauton konepellin, katon, lokasuojat ja kyljet kauttaaltaan syville lommoille. Iskuja sateli kymmeniä."

- Iltasanomat, 31.3.2006

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Jostain syystä Nissan-kuski hermostui Mersu-miehen ajotyyliin Turunväylällä.

Yllätys!
Propsit Nissan-miehelle! :-D Muuttaakohan Mersu-mies ajotyyliään?

Ei Mersu-miehelle tullut mieleen poistua paikalta ensimmäisen iskun jälkeen?

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

:lol:
Voin kuvitella sieluni silmin, kun Micra kiilaa Mesen ja heppu hyppää ulos avain kourassa, mese-kuskin samaan aikaan pällistellessä kauhun vallasssa..

Asia meininki. Ei tosin naurattaisi yhtään kun tuo mieleltään tasapainoinen heppu olisi sattunut omalle kohdalle.

Avatar
Twin Spark
Viestit: 165
Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Twin Spark »

mutta olishan se ollut paljon tyylikkäämpää jos molemmat olisi noussut autosta ulos (ilman jakoavainta) ottaneet aidon mano y mano tyyppisen matsin... siis tuollaisen Australialaisen otsaan lyönti kilpailun missä saa kumpikin lyödä vuorollaan... itse olisin silloin antanut kaverin aloittaa että ehtisi kumpikin edes kerran lyömään (192 cm 115 kg)... :lol:

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Cuore Sportivo kirjoitti:Ei Mersu-miehelle tullut mieleen poistua paikalta ensimmäisen iskun jälkeen?
Samaa mietin :lol: ei ole varmaankaan saanut vapisevin käsin tomaatin vipua Reverselle kun katsettakaan ei ole voinut irrottaa hypnoottisesti heiluvasta lenkkiavaimesta :mrgreen:

Avatar
Pasi
Viestit: 6786
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Itse olen saanut kerran jonkun beemari äijän raivoon.... itse lähti ohittamaan oikealta puolelta kun vaihdoin kaistaa oikealle .... olin liikkeellä firman pakulla jossa ei ole takaikkunoita eikä juurikaan näkyvyyttä sivuille.... kiilasi eteen ja hyppäsi autossa sateenvarjon kanssa!

Hyppi auton edessä huutaen ja mesoten (lähinnä jotain sateenvarjon työntämisestä hanuriin (eihän hänen seksuaaliset taipumukset minulle kuulu!)) ... kuola ja sylki roiskui kuin koiralla pitkin katuja.....

katselin hetken aikaa, virnistin, ja ajoin ohi :lol:
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
pikkis77
Viestit: 509
Liittynyt: 06 Touko 2005, 21:18
Car(s): AR spider 2.0 vm. 1984
Paikkakunta: Kulloonkylä (Porvoo)

Viesti Kirjoittaja pikkis77 »

alfista kirjoitti: Samaa mietin :lol: ei ole varmaankaan saanut vapisevin käsin tomaatin vipua Reverselle kun katsettakaan ei ole voinut irrottaa hypnoottisesti heiluvasta lenkkiavaimesta :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

Avatar
Gasolina
Viestit: 4690
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Twin Spark kirjoitti:mutta olishan se ollut paljon tyylikkäämpää jos molemmat olisi noussut autosta ulos (ilman jakoavainta) ottaneet aidon mano y mano tyyppisen matsin... siis tuollaisen Australialaisen otsaan lyönti kilpailun missä saa kumpikin lyödä vuorollaan... itse olisin silloin antanut kaverin aloittaa että ehtisi kumpikin edes kerran lyömään (192 cm 115 kg)... :lol:
Muistaakseni jokin tuon tapainen juttu uutisoitiin viime vuonna. En kyllä muista missä tapahtui, kaks kuorma-autoilijaa rusikoi toisiaan rengasraudoilla tai jotain. Nämä kai tappeli silti jostian muusta kuin liikenne käyttäytymisestä...

Kaikenmaailman hörhöjä liikenteessä riittää ja todella ärsyttäviä ajotapoja. Silti olen sitä mieltä, että ellei pinna kestä ajella niin kulkis sitten julkisilla.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Gasolina kirjoitti:Muistaakseni jokin tuon tapainen juttu uutisoitiin viime vuonna. En kyllä muista missä tapahtui, kaks kuorma-autoilijaa rusikoi toisiaan rengasraudoilla tai jotain.
Juu. Toinen taisi kuorma-autoilija, ja toinen traktorikuski.

Hiljattain sattui myös tapaus, jossa tuli riitaa parkkiruudusta. Eli kumpi saa siihen pysäköidä. Tämäkin homma selvitettiin nyrkeillä.

esc
Viestit: 83
Liittynyt: 06 Tammi 2005, 18:16
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Viesti Kirjoittaja esc »

Mikäs siinä mersumiehen hihitellessä.

Ko. auton rusikoija kun varmaankin jäi kiinni niin nytten on sitten tulossa 10k+ euron ylimääräinen menoerä korjauskustannuksista. Varmaan pistää Nissan miehen miettimään kun sitä makselee, että sillä olisi voinut ostaa jotain fiksumpaakin...

/esc
Ex 164 TS 2.0 '89, Ex 33 QV 1.7 16v '92, Ex 75 2.0 '88

Avatar
Midi
Viestit: 817
Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Midi »

esc kirjoitti:että sillä olisi voinut ostaa jotain fiksumpaakin...
Empä nyt tiiä :wink: :lol:
Joona Karimaa
____________

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Itelle sattui täl viikolla pikkujuttu mersumiehen kanssa.
Kävelin lapsen kanssa käsikädessä suojatiellä, niin joku tuli mersulla kovaa vauhtia suojatien päälle ja siihen jarrutus aivan meidän eteen n.20cm päähän.
Kopautin sivuikkunaan mielipiteeni, niin mersu lähti ja pysähty heti kovasti jarruttaen, mitä seurasi pitkä tuijotus..
kaippa se sit tajus, ettei kannata tulla mulle soittelemaan ja poistui vähin äänin.
Lastaan suojeleva isähän on niinkuin leijona naaras joka suojelee pentujaan... :lol:

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Vähän vastaavaa sattui mulle vuosi sitten.. Koululla on hyvin nihkeästi parkkipaikkoja ja vapaan paikan löytäminen, jos menee myöhempään kuin 9:ään kouluun, on aika haastellista.. Niinpä siellä sitten kytätään lähtevien paikkoja.. Kerran sit menin kouluun ja joka paikka varattu.. Hetken kierreltyäni bongasin TT:n lähdössä, ajoin sen "ohi" voidakseni peruuttaa ruutuun.. Yhtäkkiä keulan eteen on pamahtanut helvetin vanha pommi bemari, kaveri pyörittelee päätään ja pui nyrkkiä.. TT lähtee, rauhassa peruutan ruutuun, bemu ajaa eteen ruuvaa ikkunan auki ja odottaa, että tuun autosta pihalle.. "Perkele turpaan pitäis tommosia vetää, et varmaan nähnyt että mä olin menossa siihen" ja lähti sit meneen.. Aijaa et kaveri oli about 100 metrin päässä odottamassa juuri tuota paikka.. Noh sen suuremmilta yhteenotoilta säästyttiin.. Helvetin pelle :lol: Muutenkin on hauskaa seurata välillä ikkunasta, kun parkkipaikalla "taistellaan" vapautuvista ruuduista.. Näkyypä siellä olevan monella nokat vastakkain, katotaan vaan kumpi siihen menee periaatteella :crazyeyes:

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

-Tomi- kirjoitti:Helvetin pelle :lol: Muutenkin on hauskaa seurata välillä ikkunasta, kun parkkipaikalla "taistellaan" vapautuvista ruuduista.. Näkyypä siellä olevan monella nokat vastakkain, katotaan vaan kumpi siihen menee periaatteella :crazyeyes:
Hei mut ajattele, jos se biimerikaveri oikeesti oli odottanut sitä paikkaa, kunnes tungit törkeesti väliin. Hiemanko siinä vaiheessa palaa käämi - itseltäni palaisi ainakin! :mrgreen:

Välillä parkkipaikkakäyttäytymisessä ei ole kyllä mitään tolkkua. Kyse ei tosiaankaan ole siitä, kuka paikkaa on pisimpään odotellut, vaan siitä, kenelle sattuu aukeamaan sopivin rako, mistä pujahtaa vapautuneeseen lokeroon. Ja sit heiluu nyrkit.

Suojatiekättäytyminen on myös etenkin täällä Suomessa ihan oma lukunsa. En siitä tässä ketjussa nyt ala avautumaan, menee muutenkin jo pahasti OTn puolelle. ;)

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Pablo Honey kirjoitti:Hei mut ajattele, jos se biimerikaveri oikeesti oli odottanut sitä paikkaa, kunnes tungit törkeesti väliin. Hiemanko siinä vaiheessa palaa käämi - itseltäni palaisi ainakin! :mrgreen:
Tottahan tuo on, palaisihan sitä itseltäkin käämit kyllä :evil: Tosin jos kaveri olisi edes ollut tuon TT:n vieressä ikäänkuin odottamassa sitä paikkaa, niin en olisi siihen edes yrittänyt.. Kaveri vaan kun ei ollut lähelläkään :wink:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

hagger16 kirjoitti:Voin kuvitella sieluni silmin, kun Micra kiilaa Mesen ja heppu hyppää ulos avain kourassa, mese-kuskin samaan aikaan pällistellessä kauhun vallasssa..
Voisin myös jopa maksaa jokusen kympin, että näkisin tapahtuneen alusta loppuun. Erityisesti kiinnostaisi nähdä läskin Mersu-miehen ilmeen, kun Nissan-mies takoo tälle pullamössön autolle uutta ulkonäköä!

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Vittorio Jano kirjoitti:46-vuotias murjoi Mersun kauttaaltaan kuopille. Hän hakkasi harmaan arvoauton konepellin, katon, lokasuojat ja kyljet kauttaaltaan syville lommoille. Iskuja sateli kymmeniä."
Micramieshän se tässä se oikea rahamies on.. Mersu mies vaan ajaa sillä, toisella on varaa hakata paskaksi moiset johtotähdet :mrgreen: :lol:

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Osa-aikaisena Daihatsu kuskina ( :-D ) tuo Micra-kuski kerää minun sympatiat. Voin kuvitella kunka se on joutunut kokemaan syrjintää ja isompien autojen halveksuntaa. Se ajaa aina pientä ylinopeutta, mutta silti se saa osakseen pahoja katseita ja törkeitä ohituksia. Tänään Micra-kuskin mitta tuli täyteen.. :lol:

OT. Mietityttää missä koulussa Tomi mahtaa käydä. "pihassa on TT, 156 V6 ja jotain kälysiä bemareita.." Silloin kun minä olin nuori, ( :-D ) mahtui Charade aivan hyvin Kadetin kanssa vierekkäin pihamaalle, muiden ajaessa kateellisina pyörillä.. :-D O Tempora! O Mores!

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Cuore Sportivo kirjoitti: pullamössö
älä hauku hyvää...pullamössö kunniaan kavia,sokeria,pullaa joukkoon ja kylmää maitoa päälle!
mut asiaan ihan asiameininkiä! muutaman kerran tullu noustua autosta ittekki hakattua kattoon,pysäyttäny ja peruuttanu päälle...kerran stokiksessa auto (en muista enää mikä mut suht uus) meinas kurvista ajaa päälle suojatiellä niin monotin takaoven lommolle...äijä meinas tulla rengasraudan kaa tappeleen mut harmiksi poliisit tuli väliin... mut jos ny tosta micra kuskista ihan aikusten oikeesti puhutaan(46v) niin kyllä sanoisin et hoitoa hänkin voisi kaivata... oikeestaan aika saatanan kovaa nyrkkiä :drinking:

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

hagger16 kirjoitti:OT. Mietityttää missä koulussa Tomi mahtaa käydä. "pihassa on TT, 156 V6 ja jotain kälysiä bemareita.." Silloin kun minä olin nuori, ( :-D ) mahtui Charade aivan hyvin Kadetin kanssa vierekkäin pihamaalle, muiden ajaessa kateellisina pyörillä.. :-D O Tempora! O Mores!
Ammattikorkeassahan minä.. Olen kyllä itsekin katsellut aivan samaa, että on opiskelijoilla yllättävän hyvä autokanta.. Tai sit ne on iskän autoja.. Kyllähän siellä aika paljon on uudehkoja volvoja, bemuja ja audeja rivissä.. Muutama 156:kin siellä aina välillä majoittaa :wink:

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Onkohan micra kuskilla ollut toi lenkkiavain aina ns. käden ulottuvilla, jos alkaa joku suuresti vi*****aan tuolla liikenteessä. No tuli nipponistille kallis lenkkiavain :D
Pablo Honey kirjoitti:Suojatiekättäytyminen on myös etenkin täällä Suomessa ihan oma lukunsa
OT: Ruotsissa on tuo suojatiekulttuuri täysin toisenlainen. Siellä jalankulkija huomataan ja useampi autoilija pysähtyy suojatien eteen. Ainakin omat kokemukset tukevat tätä käsitystä.

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Vähän (ei oikeastaan edes lähellä) saman kaltaisen tapauksen koin viime kesänä tankkiasemalla. Ko. aseman mittarille pääsee ajamaan molemmista suunnista, ja normaalistihan tuo on hyvin toiminutkin.
Molemmilla puolilla oli jo auto ja jäin vuoroani odottamaan nenät vastakkain ed. tankkaajan kanssa ja jätin reilusti poistumistilaa.
Tankin se täyteen lorotteli ja sillä välin sen taakse oli ilmestynyt, yllätys, Tojota Avensis.
Siinä katsoin, että siihen väliin et tunge, mun vuoro. Aikasempi auto lähti, minä torvea painaen vauhdilla kiilasin mittarille, jolloin Tojon pelkääjän penkiltä hyppää pappa pää punaisena huutamaan, jotta hänen vuoronsa.
Minä siihen, että olin ensin ja pappa huutaa ajosuunnasta. Kysyin näkyykö jossain ajosuunnan kylttiä ja jatkoin rauhassa tankkaamista.

En tiedä, ottiko tojovaaria oikeasti päähän vuoron "menetys" vai nuori sälli Alfan ratissa, jotain se siinä vieressä vielä jupisi muutaman sekunnin, mutta kyllästyi, kun en kiinnittänyt huomiota ja poistui tojoonsa. Ilmeisesti yritti provoa isompaankin riitaan :lol: .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
mchammeri
Viestit: 126
Liittynyt: 16 Kesä 2005, 12:18
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja mchammeri »

-Tomi- kirjoitti:Ammattikorkeassahan minä..
Amis se vaan tienaa enemmän..? :mrgreen:

Avatar
Twin Spark
Viestit: 165
Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Twin Spark »

Mulle sattui kerran sellaine tilanne että menin ostaan autopesua Tapiolan Essolta (ihan paska pesukone) ja kysyin että eihän ole ketään jonossa ja sanottiin että sen kun ajat suoraan koneeseen... no mun jälkeen seuraavana maksamaan tullut "teryleeni pelle" osti myös autopesun... no menen pesukoneelle autolla... ja kas kumma siellä onkin auto mun edessä jonottamassa pesuun ... tosin ei kuskia missään... joten ajan tylysti ohi ja menen jonon ykköseksi... 10 minuutin päästä tulee "teryleeni pelle" ja mesoo jotain ja sitten hakee paperia että voi ottaa mun rekkarin ylös ... ja siinä vaiheessa vaan nostin sille sen "kansainvälisen käsimerkin" ja sisään pesukoneeseen... :-D

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Lainattu DNSF foorumista:

Yks kaveri soitti poliisit tohon tilanteeseen. Mikra kuski ei ollu mikään ihan täys järkinen kaveri. Se oli siitä ottanut nokkiinsa kun mersu oli ensiks antanu liittymässä tilaa, mutta ku mitään ei ollu tapahtunut ni mersu oli sit menny eka. sen jälkeen ku nissan kuski oli takonu ton mersun sillä jako avaimella se oli seisonut paikallaan puuskuttaen siihen asti kunnes poliisit oli tullu. Sit ku poliisit tuli se ihan kylmän viileesti sano et sil jäi aamulla pilleri ottamatta, ettei se sen vika ollu. Mersuun ei jääny yhtään ehjää peltiä eikä ikkunaa vanteetki oli hakattu klommoille.

Avohoito kunniaan :crazyeyes: . Itse henkilökohtaisesti en olisi jäänyt katselee mikrakuskin aivoituksia.....ei muutaku pienempää tupaan ja lappu lattiaan. Katsotaan kumpi kulkee lujenpaa :mrgreen: .
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Täys pelle. Lapinlahti kutsuu.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Twin Spark kirjoitti: (192 cm 115 kg)... :lol:
öö...tota ..mitä merkitystä tolla on?...pitkät kaatuu komeemmin? :mrgreen:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

jarski kirjoitti:öö...tota ..mitä merkitystä tolla on?...
On sillä vähän merkitystä. En menisi tällaisena 174cm/67kg äijänä vittuilemaan 115 kiloselle korstolle. Ainakaan ilman paria 32-millistä kiintolenkkiä. :mrgreen:

Jos olisi joku Bruce Lee tai Chuck Norris, niin voisi olla eri asia. :mrgreen:
:drinking:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Cuore Sportivo kirjoitti:
jarski kirjoitti:öö...tota ..mitä merkitystä tolla on?...
On sillä vähän merkitystä. En menisi tällaisena 174cm/67kg äijänä vittuilemaan 115 kiloselle korstolle. Ainakaan ilman paria 32-millistä kiintolenkkiä. :mrgreen:
no kyllä itte satakerholaisena kiva tipauttaa korkeeelta ja lujaa..maanvetovoima tekee lopun puolesta....ja jos mulle joku lupaa rauhassa ekan lyönnin niin haluan sen kirjallisena koska se voi sattua enemmänkin kuin piirretyissä :wink:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Joo'joo, Jarski. Mennään nyt nukkumaan, ja jatketaan sitten huomenna. :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

vitut jatketa... ny rupes käymään mielekiintoseks voin ottaa todisteeks yhen n.70kg kaverin todisteeks...jopa mä pelkään sitä....... :shock:
meinaan täs ny vaan sitä et koko ei merkkaa vittuakaan :wink:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

onko niin porilainen et ehkä usko ittees,onko niin et sua pitäis opettaa ennenkun uskosit ittees?

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Road Rage rules... :evil:
Toisinaan kyllä huomaa takapuskusrissa roikkuvien ärsyyntyneen jostain omasta mielestään mitättömästä "tempusta".
Työnantajan auto logoineen saa kyllä mut varomaan mitn ylimääräistä kohellusta liikenteessä.

Joskus, vain joskus, kanssa-autoilijoita vituttaa Italialainen auto. Tosin vaimon keltaisella 1,2 Pandalla on mukavaa tempoa liikennevaloissa full-pedal, kun osaanottona on ystävällistä hymyä, ei suinkaan raivoa. Alfalla tuota ei useinkaan saa anteeksi.

Avatar
Twin Spark
Viestit: 165
Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Twin Spark »

"jarski kirjoitti:
ny rupes käymään mielekiintoseks voin ottaa todisteeks yhen n.70kg kaverin todisteeks...jopa mä pelkään sitä....... "



... ei kai vaan Jarski tarkoita parempaa puoliskoaan... se on tavallaan ymmärrettävää jos on rouvan pelko... se on tervettä arki realismia :lol:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

jarski kirjoitti:ny rupes käymään mielekiintoseks voin ottaa todisteeks yhen n.70kg kaverin todisteeks...jopa mä pelkään sitä....
meinaan täs ny vaan sitä et koko ei merkkaa vittuakaan.
No, ei se silloin merkkaakaan, jos vastapuoli on juuri joku Jack Bauer.
Mutta jos oletetaan, että on kaksi ihan perusjannua, 70 ja 115 kiloiset, niin kyllä jälkimmäinen on aika vahvoilla. :wink:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

en ny noinkaan sanois...jos "jännäkakka" tulee housuihin niin silloon on yleensä peli pelattu mut kyllä kokoerosta on ihan turha puhella jos ruvetaan Kunnolla tappelemaan henkeen ja vereen.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tapelkaa pojat niin saatte tupakkaa.

Lukittu