Tämä ketju tuning-kuville, höpinöille ja väittelyille.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Lukittu
Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Vittorio Jano kirjoitti:Emmeköhän me tänne kaikki mahdu.
Milloin sulla on bileet?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Rolle kirjoitti:Milloin sulla on bileet?
Voitaisiin varmaan ajatella kuukausi tupareistasi eteenpäin?

Ja jotta pysyttäisiin otsikossa, niin haukutaan seuraavaksi vaikka tätä (klickaa linkkiä ja paina refresh - Rolle):

http://tuningnews.blogsome.com/images/K ... oBrera.jpg

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mitä tätä? Kyllä on turhanaikanen vehje kun ei edes kuvassa näy. Mitä iloa tosta on kellekään :mrgreen:

Avatar
Chubster
Administrator
Administrator
Viestit: 12345870
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
Car(s): F31 330dx ms
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chubster »


Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hahha high finish :lol: Kivasti camberiakin..

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Kannattais käydä tarkistuttaan camber takapyöristä, saattaa olla yläkanttiin :shock: Mopo on ilmeisen kauas karannut muutenkin :crazyeyes:

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

^ Pitäisiköhän käydä säädättämässä camperit?
Hienolla lopputuloksella työstetty takalokareiden pokkaukset pois renkaiden tieltä...

Edit: AH! Rolle ja Laba olivat nopeampia
Viimeksi muokannut -tommi-, 19 Heinä 2006, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Chubster
Administrator
Administrator
Viestit: 12345870
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
Car(s): F31 330dx ms
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chubster »

Rolle kirjoitti:Hahha high finish :lol:
High finish rocks :mrgreen:
http://content-golf.live.advance.net/im ... woods2.jpg

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Itsekkään en ole ymmärtänyt jokaista muutosta mitä tässä ketjussa on Alfoihin tehty, mutta osaan kyllä arvostaa sitä ammattitaitoa, jolla monet tuning-autot on rakennettu. Turha siihen on kenenkään kädettömän snobin mennä vittuilemaan, joka ei osaa edes renkaita itse vaihtaa.
Toki näkisin mielekkäämpänä, että tuo ammattitaito olisi käytetty esim. vanhojen autojen entisöintiin, mutta O tempora, O mores...
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Näin tuossa yksi päivä punaisen 159:n, johon oli laitettu eteen punaiset rallikuraläpät... En kommentoi sen enempää...

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Mitä tuolle lokarin sisäreunalle on käynnyt? Oisko joku kameli järsinyt?

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Mä kusuisin ennenminkin että mitä koko helvetin autolle on tapahtunut? :crazyeyes:

-Lee-
Viestit: 371
Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05
Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Lee- »

hagger16 kirjoitti:Itsekkään en ole ymmärtänyt jokaista muutosta mitä tässä ketjussa on Alfoihin tehty, mutta osaan kyllä arvostaa sitä ammattitaitoa, jolla monet tuning-autot on rakennettu. Turha siihen on kenenkään kädettömän snobin mennä vittuilemaan, joka ei osaa edes renkaita itse vaihtaa.
Toki näkisin mielekkäämpänä, että tuo ammattitaito olisi käytetty esim. vanhojen autojen entisöintiin, mutta O tempora, O mores...
En kritisoi ammattitaitoa. Se on joissakin tapauksissa aivan uskomattoman korkeatasoista. Kyse on juuri mausta. Tai sen puutteesta. Vaikka olisit kuinka hyvä maalaamaan ei se sinusta tee taiteilijaa. Ja jos olen ymmärtänyt oikein kyse on usein juuri oman näkemyksensä esille tuonnista, ts eräänlaista visuaalisen näkemyksen esittämistä ts taiteesta. Sitä saa kritoisoida. Jos ei saa niin parempi pysytellä vakioissa.

hmk
Viestit: 29
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 11:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hmk »

liekki kirjoitti:Mä kusuisin ennenminkin että mitä koko helvetin autolle on tapahtunut? :crazyeyes:
Showauto ilmajousituksella? mitä ilmeellistä.. kaaret kyllä jyrsitty aika ikävästi, mutta kai ne pitää olla pois kun auto nostetaan ja renkaat suoristuu. Kytkin taulu kyllä on kun eri autosta, muuten jälki ihan hienoa mutta nappulat on laittanut joku yläasteen käsityötunneilla..

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Suomalaisten versio ilmajousituksesta, näyttää vähän järkevämmältä.

Kuva

hmk
Viestit: 29
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 11:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hmk »

Rolle kirjoitti:Suomalaisten versio ilmajousituksesta, näyttää vähän järkevämmältä.
kuva
Rollen ja Villen autot on kyllä hienoja.. (en ihan täysin tajua Rollen marimekko fetissiä) Saa nähdä mitä Villen A6sta syntyy. Edelliset autot on kyllä ollut upeita.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tuohon ei ole lisättävää.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Rolle kirjoitti:Tuohon ei ole lisättävää.
Missäs porukoissa oikein heilut nykyään :mrgreen: ?

Avatar
Oleino
Viestit: 1949
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Tuon mk1 avogolffin olen nähnyt muistaakseni livenä jossain autonäyttelyssä. Täytyy todeta että aivan uskomattoman hieno ja viimeistellyn oloinen laite! 8)
Tein itse - säästin

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

jep. golffi o upee! old school tai jotain..
Hyvin sä vedät..

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »


Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

okei... :shock: muutama ihan hienokin juttu mutta kokonaisuus hirveä.. 15/100
Hyvin sä vedät..

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Uusnokkaiseen 156:een radikaalimpi korisarja joka lisäksi kunnioittaa Alfan rataversioiden linjoja.

Linkki

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja italia »

alfista kirjoitti:radikaalimpi korisarja

Linkki

UNA BELLA MACCHINA!! :-D

Todella tyylikäs,tuollainen vielä punaisena niin jopas olisi!!
Hinta onkin sitten jo toinen seikka..... :crazyeyes:

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

^^ On kyllä fiksun näköinen satsi. Mitä nyt taka loksujen levitys normi-autossa ehkä ampuu vähän yli. Mut helmat ja etupuskin, very bueno :-D Takapuskurikin kait ihan ok, nooh ehkä vähän liian ratahenkinen.

Avatar
Sixgear
Viestit: 338
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 00:07

Viesti Kirjoittaja Sixgear »

Hyi Hyi! Sataviiskuus ei kaipaa mitään lisää tehtaalta lähdettyään. 15"pölärit ja 10cm ilmaa renkaan ja lokarinkaaren välissä on sport.
Tallissa Alfan mentävä aukko

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

UPEA!! saa multa täyden tuen!! tollane se sais olla vakionaki! :mrgreen:

(älkää mestakko mua... :wink: )
Hyvin sä vedät..

Avatar
Oleino
Viestit: 1949
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Oli todella komea. Eikä kokonaisuus ampunut yli vaikka olikin reilusti vakiota erilainen... 8)
Tein itse - säästin

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... m=5&pos=46


Mua ainaki nauratti...no, yö-vuorossa naurattaa aika huonot jutut...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Rollelle vinkiksi:

Kuva

(Ilman tuota ylikiiltävää maskia tottakai.)

Avatar
Oleino
Viestit: 1949
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Ei paha lainkaan.. Itse aina säännöllisesti kuolaan mobile.de:ssä 146 2.0Tsparkkien perään.. :wink: Taitaa kuitenkin tulla todellisuus (köyhyys) vastaan ensin. :roll:
Tein itse - säästin

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

^^ Mistä toi on tonne kanttarin päälle ajettu? vai onko siinä ilmajousitus? :lol:

On kyllä tosi siistin näkönen laite. Joskus kyllä houkuttanu tollanen 145 2-litrasella padalla.

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Eikös tuolla auton mitan taaempana ole pieni luiska...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

jep.. siellähän se luiska on.. ja vähäsen on laimea.. auto meinaan.. ihan jees.. :roll:
Hyvin sä vedät..

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Tyylikkäästi konehuoneesta tuunattu GTV.

Kuva

Edit. Niin ja onhan siinä vähän kuituosia.

Ja mites toi ahdinsysteemi pelaa?
Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

todella nätti paketti sekä konehuoneesta että muutenkin.. 8)
tuossa taitaa olla kutosen lisäksi ehta remmiahdinkin..noita venakoppia on varmaan saanut kiillotella hetkisen.. :wink:

olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Eikös toi ole suomikilvissäkin??

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tämä minun ex meni ainakin myyntihetkellä kaverille joka aikoi muuttaa sen GTV:ksi. Kirjaimet ei vain näy tuossa GTV:ssä.
Mites jos kone on V6 2.0 tb?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

eiköhän tuo lie 95% varmuudella pohjoosenalfistin alfetta. Olikos tossa joku probleema kun neloskoneen tilalle kutosen lyö GTV:ssä? Liittyi jotenkin kardaanin vinossa olemiseen? Eipä silti, hienolta tuo näyttää :)
edit. No toi kaksilitraisuus voisikin selittää asian, tai ainakin papereissa olisi niin, tuskin venttiilikopat on ainoa 2.5:sta otetut osat ;)

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

90 kirjoitti:olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..
Kyllähän siellä voi olla vaikka minkälaiset jarrut, eikai se napaa kato? :wink:

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

OL kirjoitti:
90 kirjoitti:olisi kyllä kiva tietää miten lienee auto saatu muutettua moisille hiluille laillisesti sillä pyörän napojen ja konepellin perusteella rakennettu nelimukisesta ja jos ei ole alustaa/jarruja päivitetty niin aikas laiton peli taitaa olla kyseessä..
Kyllähän siellä voi olla vaikka minkälaiset jarrut, eikai se napaa kato? :wink:
ajattelin että oletuksena tietenkin on nelipulttiseen vakionapaan sopivat jarrut jolloin kutosen jarruja vastaavia jäähdytettyjä ei löydy vakiokamana mutta voihan siellä toki olla vaikkapa taroxit tai jotkin vastaavat siinä olet oikeassa..

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Tämä minun ex meni ainakin myyntihetkellä kaverille joka aikoi muuttaa sen GTV:ksi. Kirjaimet ei vain näy tuossa GTV:ssä.
Mites jos kone on V6 2.0 tb?
milloin möit alfetan? prosenttikäytäntö taisi tulla käyttöön joskus 80-90 lukujen taitteessa joten jos viimmeistään silloin rakennettu niin periaattessa melkein kaikki on ollut mahdollista periaatteella runkonumeron vaihdos mutta jos rak myöhemmin niin siinä tapauksessa onkin kyseessä melkoinen prosenttipommi koska korinvaihdossa kertyneet prosentit ovat otteessa mutta tekniikan + esim sisustan pitäisi olla kuitenkin kanta-autosta jotta prosentit pysyy kurissa.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Olisko ollut 92 tai 93, "kauan" oli myynnissä. Tai tuntui silloin siltä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Näyttäis olevan Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 coupe, moottorin tilavuus 2490, teho 139 kW ja käyttöönotto 00.00.1985. Muutoskatsastuksen päivämäärästä ei oo tietoa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Ei ole sitten minun vanha. Tuo voi potkia kyllä ihan kohtuullisesti. Konepelti näyttäis olevan kuitua...
Oliko lisää kuvia vai saitko C.S.I:mäisesti tuosta rek.numerosta selvää?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

GAMMA500 kirjoitti:eiköhän tuo lie 95% varmuudella pohjoosenalfistin alfetta. Olikos tossa joku probleema kun neloskoneen tilalle kutosen lyö GTV:ssä? Liittyi jotenkin kardaanin vinossa olemiseen? Eipä silti, hienolta tuo näyttää :)
edit. No toi kaksilitraisuus voisikin selittää asian, tai ainakin papereissa olisi niin, tuskin venttiilikopat on ainoa 2.5:sta otetut osat ;)
korvakoiden suhteen saa olla tarkkana kun niitä joutuu hieman muuttelemaan( R4->V6) se huono puoli alfassa kun korvakot hieman erimalliset, esim bemarissa(E30) nelos ja kutos koneet sopivat samoihin kiinnikkeisiin.

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jknracing kirjoitti:Näyttäis olevan Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 coupe, moottorin tilavuus 2490, teho 139 kW ja käyttöönotto 00.00.1985. Muutoskatsastuksen päivämäärästä ei oo tietoa.
jeps tehot otteessa siis luokkaa 190hv mutta käytännössä varmaan helv enemmän eli varmaan potkii ihan kivasti.. :wink:

onko prosenteista mitään hajua? koneesta ainakin tulee ja luulisi että jarrutkin muutettu hieman tehokkaampiin.
Viimeksi muokannut 90, 07 Elo 2006, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tehostinhan on ainakin 2000 mallista, tai GTV6:ssa se on pitempi. Taitaa olla kuitua myös pesurinsäiliö.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

juu tehostin on selvästi 2000:n kutosessa taitaa pituus olla ainakin tuplat neloseen verrattuna mutta lähinnä ajattelinkin jäähdytettyjä jarrulevyjä sekä parempia satuloita sillä luulisi että vakiohiluilla ei kyllä ole mennyt muutoskats läpi kun tehot kasvaneet tuon 60hv pelkästään jo paperilla.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Ei ole sitten minun vanha. Tuo voi potkia kyllä ihan kohtuullisesti. Konepelti näyttäis olevan kuitua...
Oliko lisää kuvia vai saitko C.S.I:mäisesti tuosta rek.numerosta selvää?
Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Lukittu