Yleinen boardilaisten bongaus-thread

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Yleinen boardilaisten bongaus-thread

Viesti Kirjoittaja tv »

Tällaiselle tuntuu olevan tarvetta kun ihmiset tuntuvat näkevän toisiaan. Ajattelin, että nämä huomiot on hauska kerätä yhteen paikkaan.

Allekirjoittaneen ovat viime aikoina bonganneet V.Jano Paciuksenkadulla ja S.Rasvanäppi viitostiellä. Itse en ole bongannut vähään aikaan ketään.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Lisätään nyt tännekin, että pongasin ilmeisesti Pulukan joku aika sitten jossain Joensuun huitteilla. Ja Garretin auton tietysti harva se päivä kun satun Nurmijärven kautta kulkemaan :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Eikös jollain täällä ollut vihreä 164 Kirkkonummella ja asustella Jorvaksessa? Ajeli mun perässä tänään, kansanvaunulla ajelin tosin itse.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

voivoivoivoivoivoi=raapii käsiään niinkuin anesteesialääkäri naapurissa...tainnu piikki kadota... kun ny sais ton oman liikkeelle ku pilasivat maalauksenkin takapäästä :( :cry:

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

eipäs ole valitettavasti palstalaisia tullut bongailtua... :?
taitaa lähimmät löytyä oulusta ja kokkolan ympäristöstä, vaan eipä ole pahemmin tullut pyörittyä viimmeaikoina noilla paikkakunnilla...

Avatar
nikuha65
Viestit: 45
Liittynyt: 24 Maalis 2003, 13:57
Car(s): 159 JTDm, 156 Jts, 155 Q4, Daewoo Kalos
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja nikuha65 »

Juu, mää asustelen Kirkkonummen Jorvaksessa, mutta auto on kyllä musta (tosin aika pölynharmaa tällä hetkellä) 164 ts. Siis, onkos Jorvaksessa joku toinenkin 164:n omistaja?

Kesälomalla tuolla keskisuomessa toli bongattua useampikin lapaa nostava yksilö, ja meiltähän vastasi toisinaan koko takapenkin poppoo (siis 3 pientä lapaa) - vaimo ei tätä kyllä oikein ymmärrä.

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

marjut82 on ajellu vastaan montakin kertaa täällä Kuopiossa.
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
Marjut
Viestit: 270
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 00:40
Paikkakunta: Kuopio

auto

Viesti Kirjoittaja Marjut »

Olen myöskin nähnyt Jakkea muutaman kerran. Myöskin valkoiseen 75:een tulee törmäiltyä usein, mutta en tiedä onko täällä forumissa. Myös 156 näkyy usein. :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

nikuha65 kirjoitti:Juu, mää asustelen Kirkkonummen Jorvaksessa, mutta auto on kyllä musta (tosin aika pölynharmaa tällä hetkellä) 164 ts. Siis, onkos Jorvaksessa joku toinenkin 164:n omistaja?
Vai musta.. no yhden ohitin kerran tuolla jorvaksessa, taisi olla taakkatelineet?

En ole sata varma oliko 164 vihreä mutta näin sanoisin ja kääntyi sinne autioniityntielle? eilen.

Avatar
nikuha65
Viestit: 45
Liittynyt: 24 Maalis 2003, 13:57
Car(s): 159 JTDm, 156 Jts, 155 Q4, Daewoo Kalos
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja nikuha65 »

Juu, mulla oli ne tellingit keväällä (ovat muuten tajuttoman rumat ). Muistan kyllä jonkun Alfan ohittaneen meitin poppoon siinä suoralla. Ajettiin aika varovaisesti, kun kytkinpoljin irtosi :oops: siinä monitoimitalon kohdalla (se polkimen varren yläpään tappi muljahti pois paikoiltaan), ja piti nilkuttaa kolmosella kotiin - onneksi oli sopiva vaihde kaikkiin tilanteisiin.

Täytyypä käppäillä Autioniityntietä ja kurkistella pihoille, josko sieltä vihreä 164 löytyisi , ei vaan ole kolmen vuoden aikana osunut kohdalle. Itse asustan siitä Autioniityntieltä erkanevalla Kolmenkylänkaarella.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Eilen kävi hauska juttu Hämeenlinnanväylällä. Ajelin omissa ajatuksissani töistä kotiin. Jossakin kehä ykkösen kohdalla alkoi päänahkaa kutittamaan ja käynnistin hirveän raapimisoperaation. Samaan aikaan tuli Helsingin suunnasta vastaan harmaa Alfetta GTV, jonka kuljettaja varmaankin luuli minun heiluttelevan hänen suuntaansa. Niinpä GTV-kuski morjesteli iloisesti keskivallin toiselta puolelta meikäläisen suuntaan. Minäkin suoritin sitten virallisen tervehdyksen. En tiedä ehtikö näkemään, vauhtia oli molemmilla kuitenkin yli 80 km/h. Olikos kenelläkään foorumilaisella moista kulkupeliä?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Ahkeraan ajan nyt Sipoo-Kotka väliä ja eipä ole paljon tuttuja näkynyt.
Yksi punainen 33 on moikannut.

Avatar
Alfa 33 QV
Viestit: 115
Liittynyt: 13 Huhti 2003, 11:49
Car(s): Alfa Romeo 33 16v QV ,91
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ,99
Alfa Romeo GTV 2,0 TS ,95
Alfa Romeo 147 1,6 TS ,02
Alfa Romeo 156 2.0 JTS , 03
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 09

Viesti Kirjoittaja Alfa 33 QV »

Oli mukava huomata, että kun ajelin tuossa perjantaina Raumalta kotiin ja huomasin, että vastaan tulee musta 75:nen ja ajattelin nostaa käden ylös jo hyvissä ajoin ja samoin teki myös vastaan tullut nuorempi kaveri, että mukava huomata, että nämä ainakin vanhemmilla alfoilla ajavat morjestelevat toisilleen.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Kenen auto? joku täältä foorumista kenties? Nähty pariin otteeseen TYKS:lan pihalla. Näppäsin kuvan ja laitoin Albumiin vähäksi aikaa kun en tiennyt olisko sen pystyny jotenkin tähän suoraan lataamaan? Hillityn tyylikäs sanoisin vaikutti 98-99 mallilta.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Profil »

Tunnustaako kukaan omakseen Kouvola Kasarminmäki/kellomäki alueella kerrostalon parkkipaikka jossa nätisti vierekkäin shamppanja ja metalli vihreä 75:n.
Samalla alueella n. 500m alueella on parkissa myös usein musta 75:n ja hiukan punainen 156:n siinä hyvän Italialaisen pizzerian Il Corsaron vieressä...

Onkohan palstalaisia vai pitääkö käydä sujauttamassa lappu tuulilasinpyyhkijään :-D
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Profil »

:oops: Hiukan KAUEMPANA punainen....
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Kouvolassa aika monta 75. kutoskoneisia ainakin kaksi, musta ja champanja (sama?) Lukee "Milano" takana ja levike sarja. En kylläkään tiedä kenen...

156kin taitaa olla ainakin 6 tai 7?
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Profil »

Onhan noita Alfoja, nämä vaan sattuu olemaan koirankusetusreitin varrella, tulee ihailtua monta kertaa viikossa.
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Kenen punainen Spider (70-80 lukujen vaihteesta) seisoo Kuopiossa Tasavallankadun Esson pihalla? Uudet kilvet näkyy olevan, eli liekö äskettäin tuotu maahan. Mageen näköinen peli!
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Kenenkäs hopean värinen Alfa liikkuu Turun suunnalla? Näyttäis olevan alessio monzat alla 18" ilmeisesti, naishenkilö viimeksi puikoissa. Morjesteli vastaan tullessa Aurakadun/Puutarhakadun kulmassa.
Makaroonia jo vuodesta -98

jokipoika
Viestit: 94
Liittynyt: 05 Kesä 2003, 16:22
Paikkakunta: Rysänperä (Bryssel)

Viesti Kirjoittaja jokipoika »

Tosi hieno 33 tuli vastaan eilen 14 jälkeen ennen Ratinan siltaa Tampereella. Unohduin ihailemaan autoa enkä huomannut morjestaa ollenkaan, joten sori vaan jos satut lukemaan tätä!
- (Alfan kanssa) olemisen sietämätön keveys

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Mä oon ollu jo yli kaks viikkoo Tampereella koulus, ja vastaan on tullu varmaan ziljoona Alfaa mut tasan yks (punainen 156 ja nainen) on morjestanu. Ne muut ei sit kai käy täällä...
Abarth 500 Esseesse

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

m.sa kirjoitti:Mä oon ollu jo yli kaks viikkoo Tampereella koulus, ja vastaan on tullu varmaan ziljoona Alfaa mut tasan yks (punainen 156 ja nainen) on morjestanu. Ne muut ei sit kai käy täällä...
Noita uudempia Alfoja tulee ziljoona viikonaikana vastaan ja todella harva moikkaa 8)

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

HOTAKAINEN kirjoitti:
m.sa kirjoitti:Mä oon ollu jo yli kaks viikkoo Tampereella koulus, ja vastaan on tullu varmaan ziljoona Alfaa mut tasan yks (punainen 156 ja nainen) on morjestanu. Ne muut ei sit kai käy täällä...
Noita uudempia Alfoja tulee ziljoona viikonaikana vastaan ja todella harva moikkaa 8)
Täällä länsi-vantaan suunnalla taas morjestetaan nimenomaan näistä uudemmista alfoista. Varmaan kymmenen aamua peräkkäin tuli yks 164:nen vastaan ja joka aamu heilutin, mutta yhtään vastausta ei tullut. Myös pari 33:sta näkyy silloin tällöin, eikä koskaan morjesteta takasin.
Pari 156:sta ja yksi 147 morjestaa takasin aina kun sattuu vastaan tulemaan.
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Eipä kyllä morjestenu punainen 75 turussa. Liki halista.

Ei millään pahalla HOTAKAINEN 8)

Aina ei huomaa kaikkea liikkuvaa...
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

puuha kirjoitti:Eipä kyllä morjestenu punainen 75 turussa. Liki halista.

Ei millään pahalla HOTAKAINEN 8)

Aina ei huomaa kaikkea liikkuvaa...
juu ei kaikkia voi huomata kun pitää liikennettäkin välillä seurata 8)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Maho kirjoitti:Täällä länsi-vantaan suunnalla taas morjestetaan nimenomaan näistä uudemmista alfoista. Varmaan kymmenen aamua peräkkäin tuli yks 164:nen vastaan ja joka aamu heilutin, mutta yhtään vastausta ei tullut.
Länsi-Vantaalla? Jos tarkoitat Myyrmäessä majailevan valkoisen 164:n kuskia, ei sitä saa moikkaamaan sitten millään. Ikävä ihminen.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Maho kirjoitti:Täällä länsi-vantaan suunnalla taas morjestetaan nimenomaan näistä uudemmista alfoista. Varmaan kymmenen aamua peräkkäin tuli yks 164:nen vastaan ja joka aamu heilutin, mutta yhtään vastausta ei tullut.
Länsi-Vantaalla? Jos tarkoitat Myyrmäessä majailevan valkoisen 164:n kuskia, ei sitä saa moikkaamaan sitten millään. Ikävä ihminen.
no... IRVISTELKÄÄ sille sitte :drinking:

alfdats
Viestit: 152
Liittynyt: 11 Syys 2003, 06:08
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja alfdats »

jos mun 164:nen olis valkonen en mäkään moikkailis siinä syy :mrgreen:

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Maho kirjoitti:Täällä länsi-vantaan suunnalla taas morjestetaan nimenomaan näistä uudemmista alfoista. Varmaan kymmenen aamua peräkkäin tuli yks 164:nen vastaan ja joka aamu heilutin, mutta yhtään vastausta ei tullut.
Länsi-Vantaalla? Jos tarkoitat Myyrmäessä majailevan valkoisen 164:n kuskia, ei sitä saa moikkaamaan sitten millään. Ikävä ihminen.
Sekin on joskus tullut vastaan ja ajaa tosiaan kuin lepakko. :crazyeyes:
Semmoinen sinisen harmaa tulee todella usein vastaan juuri täällä myyrmäessä...
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Rölli ja metsänhenki
Viestit: 409
Liittynyt: 31 Heinä 2003, 17:35
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Rölli ja metsänhenki »

No, jos sellaista tummaa metallinhohtosinistä tarkoitat jossa on ne "mannekaaret" niin se olen mä.

Ja kyllä mä ainaskin olen linjalla Hyvinkää-Vantaankoski-Myyrmäki melkeinpä joka päivä. Ja kyllä sitä moikkailtukin on vaihtelevalla menestyksellä. Mut kun täällä ei tykätä niistä "mannekaarista" :wink:

Mutta mokkaillaan kun nähdään :-D
Kautta likaisten varpaitteni!

Avatar
Marjut
Viestit: 270
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 00:40
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Marjut »

Jakke ajeli tänään vastaan Kuopion keskustassa :)

Avatar
Marjut
Viestit: 270
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 00:40
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Marjut »

Tuliko Hesem tänään moottoritiellä vastaan?

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

värillä väliä,vittu se on vammasellaki :drinking: ..... :shock: asiaan olin tänään deltas niin siinä joku oikeen nörtti rupes istuskeleen 156toseen
ja kas ku ei pärräilly...oliski niin olisin voinu antaa sen anteeksi mu ku tää oli turpamutrulla. MUTTA näin et se nautti niimpä menin nojaamaan kädet ristissä kuskin etuoven kylkeen ja plarairin esitteitä :twisted: aikaa kulu hetkisen niin tää nörtti yritti tulla ulos :sleeping: si herra koputti oveen
niin avasin sen pienen tönimisen jälkeen ja tokasin et päiväunet tuli vietettyä... liukkain askelin poistu pelipaikalta,toiota peliltä :crazyeyes: :mrgreen: voi kun noita tulis enempi vastaan :2gunfire:

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

:roll: :silly: Huono päivä Jarskilla vai taas liikaa karhua...?

En kyllä ymmärtänyt pointtia.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

tuli oltuu sekakäyttäjä eileen ja pohjaton oli kaivo :oops:

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

marjut82 kirjoitti:Tuliko Hesem tänään moottoritiellä vastaan?
Joo, niinpäs taisin tullakin :lol:

Avatar
Marjut
Viestit: 270
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 00:40
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Marjut »

Hesem kirjoitti:
marjut82 kirjoitti:Tuliko Hesem tänään moottoritiellä vastaan?
Joo, niinpäs taisin tullakin :lol:
En kyllä itse ajanut, apukuskin paikalta bongailin :)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Tunnistaako kukaan omakseen tänään Hyvinkään Deltan pihassa pongaamaani mustaa 164 V6 Superia? Autossa oli siirtokilvet ja 16" 10-puolaiset Azevit (Azev E?). Komia kapine.

Samasta pihasta löytyi myös suomikilpinen, viininpunainen 166 3.0, mutta sen omistajasta olen jo ennestäänkin 95% varma :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Profil bongattu! Todistusaineistoakin otin kun sattui kerrankin olemaan kamera matkassa, nähtävillä albumissa. Hieno maalaus muuten konepellissä, olis pitäny ottaa lähikuva. Höh aina jälkikäteen tajuaa :cry:

Jos sua Profil kiinnostaa voin pistää kuvan tulemaan sähköpostilla parempilaatuisena...
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Pari päivää sitten ajelimme vaimon kanssa kohti uuden kotikaupunkimme Hämeenlinnan keskustaa. Alfoja on täällä hyvin vähän, joten olikin mukava havaita toinen 156SW - hopeanvärinen Selespeed. Olitko se kenties sinä, arvoisa Sportwagon?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
niki
Viestit: 1650
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Tonale 1.5 MHEV Speciale -23, Giulietta 1.4 Multiair -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

puuha kirjoitti:Kenenkäs hopean värinen Alfa liikkuu Turun suunnalla? Näyttäis olevan alessio monzat alla 18" ilmeisesti, naishenkilö viimeksi puikoissa. Morjesteli vastaan tullessa Aurakadun/Puutarhakadun kulmassa.
Itsekin näin samaisen Alfan tänään Turussa länsikeskuksen kulmalla. Nainen ratissa... Harmi vain että itse ajoin Fiestalla kun Alfa on korjaamolla. Ensi kerralla täytyy heilutella käsiä...
Ammattina autokauppa

Avatar
Hämis
Viestit: 442
Liittynyt: 05 Elo 2003, 17:20
Car(s): MB GLE 500e
- MB GLC 220d,
- BMW 328i (F30),
- Chrysler Voyager Signature Edition,
- 159 Q4 JTDm,
- 156 TS Selespeed SW
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Hämis »

Vittorio Jano kirjoitti:Pari päivää sitten ajelimme vaimon kanssa kohti uuden kotikaupunkimme Hämeenlinnan keskustaa. Alfoja on täällä hyvin vähän, joten olikin mukava havaita toinen 156SW - hopeanvärinen Selespeed. Olitko se kenties sinä, arvoisa Sportwagon?
En ollut, oma kaunottareni on punainen. Olen itse bongannut samaisen auton Aulangontiellä parkissa jonkun talon edessä. Kesällä täällä pyöri myös viininpunainen 156SW Selespeed. Nyt en ole sitä enää nähnyt.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Sportwagon kirjoitti:En ollut, oma kaunottareni on punainen. Olen itse bongannut samaisen auton Aulangontiellä parkissa jonkun talon edessä. Kesällä täällä pyöri myös viininpunainen 156SW Selespeed. Nyt en ole sitä enää nähnyt.
OK. Kättä lippaan vaan kun joskus törmätään (siis noin kuvainnollisesti). Oma SW on tumman vihreä ja liikkuu ainakin Kankaantaustan maisemissa. Niin ja perjantaisin käydään ostamassa Tiiriön Citymarketista jauhelihaa ja maitoa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Muista NIKI morjestella kun kohdataan.
Minut on helppo tunnistaa, ei meinaa tule toista yhtä matalaa Alfaa Turussa vastaan.... :P
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
niki
Viestit: 1650
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Tonale 1.5 MHEV Speciale -23, Giulietta 1.4 Multiair -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

puuha kirjoitti:Muista NIKI morjestella kun kohdataan.
Minut on helppo tunnistaa, ei meinaa tule toista yhtä matalaa Alfaa Turussa vastaan.... :P
Tottakai! Ei taida muutenkaan noita Alfoja niin hirveästi olla liikenteessä, tosin yhden tai pari päivässä näkee...

Niin, ja munhan auto oli punainen, tosi hyvät tuntomerkit :lol: Mutta sinähän olet jo Alfani nähnyt ihan autokaupassa... :)

Pitää näpätä kuvia ja pistää albumiin...
Ammattina autokauppa

Avatar
Hämis
Viestit: 442
Liittynyt: 05 Elo 2003, 17:20
Car(s): MB GLE 500e
- MB GLC 220d,
- BMW 328i (F30),
- Chrysler Voyager Signature Edition,
- 159 Q4 JTDm,
- 156 TS Selespeed SW
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Hämis »

Vittorio Jano kirjoitti:OK. Kättä lippaan vaan kun joskus törmätään (siis noin kuvainnollisesti). Oma SW on tumman vihreä ja liikkuu ainakin Kankaantaustan maisemissa. Niin ja perjantaisin käydään ostamassa Tiiriön Citymarketista jauhelihaa ja maitoa.
No melkein naapureita ollaan. Poltinaho-kaupungin keskusta akselilla sekä tuolla Tiiriössä liikutaan pääasiassa. Kovasti olen koittanut täällä tuota lapaa heilutella kun Alfoja tulee vastaan. Tosin huonolla menestyksellä... :(

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

punainen montreal tänään kehä1sellä, ei taida kuitenkaan olla foorumin poppoota? :crazyeyes:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Musta, siirtokilpinen 155Q4 Hämeenlinnassa katsastusaseman ympäristössä. Alkaa olla pikku hiljaa yleinen auto!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Vittorio Jano kirjoitti:Musta, siirtokilpinen 155Q4 Hämeenlinnassa katsastusaseman ympäristössä. Alkaa olla pikku hiljaa yleinen auto!
Joo, noita alkaa olemaan joka juipilla... :mrgreen:

Lukittu