Viimeisin hankinta?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Memoscan u581 obd testeri. Toimii ainakin alfa 156 jts -03 8)

Avatar
niki
Viestit: 1650
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Tonale 1.5 MHEV Speciale -23, Giulietta 1.4 Multiair -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

17" kesäalut ja renkaat + Racechip Pro 159:iin. Vois sitä kait jossain välissä tuon racechipin pistää kiinni ja katsoa, mitä tapahtuu :wink:
Ammattina autokauppa

burtsi
Viestit: 87
Liittynyt: 14 Maalis 2004, 23:31
Car(s): saksalainen sedan + Fiat 500C
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja burtsi »

LG 42LD450N telkku ja Samsung HT-C7200 jenkkakone PS3:n seuraksi työhuoneeseen. Saa nähdä miten tollanen budjettitelkku pelittää. Nyt tarvittaisiin vaan ylimääräistä vapaa-aikaa... :twisted:

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

burtsi kirjoitti:LG 42LD450N telkku ja Samsung HT-C7200 jenkkakone PS3:n seuraksi työhuoneeseen. Saa nähdä miten tollanen budjettitelkku pelittää. Nyt tarvittaisiin vaan ylimääräistä vapaa-aikaa... :twisted:
Kerro sitten miten pelittää PS3:n kanssa. Itse katsellut samaa telkkaria, kun on jo aika halpa..
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

burtsi
Viestit: 87
Liittynyt: 14 Maalis 2004, 23:31
Car(s): saksalainen sedan + Fiat 500C
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja burtsi »

155TS kirjoitti: Kerro sitten miten pelittää PS3:n kanssa. Itse katsellut samaa telkkaria, kun on jo aika halpa..
Jep, katsotaan kun ehdin paremmin testaamaan. Maksoin laitoksesta 399,- joten halpa se kyllä mielestäni oli. TV-kuva on minusta varsin hyvä tai niin hyvä kun se nyt kotimaisella pikselimössöllä voi olla. Joka tapauksessa väitän, että tässä on parempi kuva sd-matskulla kuin viisi kertaa kalliimmaassa sampan led-vehkeessä, joka meillä on olkkarissa.

Manukki
Viestit: 108
Liittynyt: 28 Elo 2010, 07:21
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja Manukki »

Lisää harrastetta, vieläpä Italian maalta.

Ducati S 900 HF '04

Mattamusta, Remuksen (tai Termignonin kun ei löytynyt äkkiseltään leimaa) hiilikuitu yläputket, "hiilikuitu" minivilkut, kilpiteline, viri ruiskuyksikkö...
Viritelty Hailacilla ja 90 hp pitäis olla.
Iso huolto tehty juuri eli ei muuta kuin akku täyteen ja baanalle keväällä, tankki tulee täyteen liikkeen piikkiin :)
23 tkm mittarissa ja kunto aivan timantti! Ens viikolla saa kotiin.

Kevättä ja korttia odotellessa...ajokokemusta prätkillä tasan 0 km :lol:

Pyöräkuume ollut tasainen ja ympärivuotinen jo kymmenen vuotta mutta aina olen onnistunut taistelemaan siitä yli, tällä kertaa ei onnistunut :roll:

Avatar
Backstroker
Viestit: 790
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Backstroker »

sohva
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

Tuo:
Liitteet
suparu.JPG
suparu.JPG (35.13 KiB) Katsottu 3781 kertaa

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

^ Onneksi olkoon! Kovin tuttuja ovat Subarut täälläkin.

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Kiitosta. Täytyy sanoa etten ole koskaan ollut niin hämmentynyt auton ratissa, kuin mitä tuo vankkuri tarjosi. Suorituskyky on suorastaan tajunnanräjäyttävä, kun sen suhteuttaa auton isoon kokoon ja yleiseen käytännöllisyyteen.

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^^^ No no, Nythän ostit pelin... Manuaali vai tomaatti?
Itsekin aikanani tuollaisen omistaneena voin sanoa että kyllä kulkee... ja on toiminta varma peli!

Paljon onnea ja pidä ajokortista kaksin käsin kiinni etteivät ota pois. :wink:
Se lähtee niin niin helposti.
One life, live it!

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Manuaali tottakai! :-D

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

No voihan helv... 5,9 0-100/kmh, nam!
Nyt olen kade!

Huoltoon sitten Rantakareelle keravalle. Edullinen ja hyvä paikka oli kun siellä asioin.

Onko muuten kone puoli vakiokunnossa?
One life, live it!

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Kone on vakio joo, ja tuo suorituskykytieto on itseasias vähän epämääräinen, ku jotkut lähteet antaa 5,5 tolle, joten tarvii varmaan kellottaa joku yö tuusulantiellä :lol:

Rantakareelle jo soittelinkin ja kyselin vähän huoltohintoja. Eka hihnan vaihto on tänä vuonna vielä edessä, mutta halpoja vaikuttaa olevan huollot tohon mottiin suorituskykyyn suhteutettuna...

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Oli varmaankin viime vuoden tuulilasissa tai Bildissä käytettyjen enemmän tai vähemmän maastoautojen vertailu.

Täältähän se löytyi, tosin tynkä versio:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vert ... -maasturia
"Susi lampaan vaatteissa" :)

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

Ompa ruma. Onneks siin on toi skååpi tossa konepellissä :-D

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Myönnetään että mikään kaunotar ei ole kyseessä, mutta ei mulla ole ikinä hyvännäköstä perheensiirrintä ollut, varsinkaan kun niillä joutuu hevosia siirtelemään. Nuo kriteerit yleensä = ei kummoinen ulkonäkö...

Sitäpaitsi enhän mä tota nää kun istun sisällä, ja pihassa voin pitää alfaa ikkunan edessä :lol:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

evilpet kirjoitti:^ Kone on vakio joo, ja tuo suorituskykytieto on itseasias vähän epämääräinen, ku jotkut lähteet antaa 5,5 tolle, joten tarvii varmaan kellottaa joku yö tuusulantiellä :lol:

Rantakareelle jo soittelinkin ja kyselin vähän huoltohintoja. Eka hihnan vaihto on tänä vuonna vielä edessä, mutta halpoja vaikuttaa olevan huollot tohon mottiin suorituskykyyn suhteutettuna...
Ei toi 2,5L WRX:n säädöillä tuohon 5,5 ehdi. Tuo 5,5 lienee japanissa aikanaan myynnisä olleen Fore STI:n arvo.
Käytä tuo Harisella säädettävänä niin tuokin alkaa olla mahdollista ja ei kustanna ihan maltaita. Muistaakseni aikanaan otti tonnin pintaan sis. säätö, ilmanoton ja putkiston parannus.
Säädettävänä kyllä käyttäisin muutenkin kun tehdas säädöt on aikalailla laihalle säädetty.
One life, live it!

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Kyllä mielessä oli koneen piristäminen jollain aikavälillä, mutta luulen että ensimmäinen modauksen kohde tulee olemaan alusta. Mutta kattoo nyt ensin. Varmaan ajelen ropaamatta pari vuotta, jotta ei pääse autokuume missään välissä yllättämään. Kaks vuotta vakiolla, sit alusta uusiks, ja taas pari vuotta ja sitten koneesta lisää irti :lol:
Pitkän linjan suunnitelmia pitää nääs olla...

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

Haah. Toi on just tota. Pari vuotta ja uutta jo tarvis...sano mun kirjoittaneen :o: . Kumminkohan se on et onko niin et ulkonäkö on tärkeämpää kuin teho???? Lähinnä ajatellen tota vaihtamistarvetta??? Vai onko molemmat loppujen lopuksi yhtä mitättömiä vaikutteita kun se "tarve" iskee....Pakko sanoa et mul on ollu sekä nättejä että tehokkaita (mun mielestä) ja vaihtoon ne lähteny samalla aikavälillä. Sit oli yks melko ruma ja laiska (tosi) eikä sekään normivaihtoväliä pidempään pihassa pysynyt. Nyt on kokeilussa aika lailla ulkonäkövetoinen...OT, really, my bad :P

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ No sille autokuumeelle ei tietenkään voi mitään, mutta kelasin asian niin, että mitä ajettavuuteen tulee, nii tuossa foresterissa on rutkasti enemmän irti otettavaa, joten periaatteessa kun säästelee esim koneen virittämistä ja alustan tunaamista, niin autoa saa pidettyä kiinnostavan pidempään. Mulla on nuo käyttöauton kriteerit vähän hankalat, kun siihen pitää mahtua perhe, elukoita ja sen pitää pystyä vetämään hevosta ja toimimaan hevospaikkojen mutavelleissä.
Ja mun mielestä "maastoautot" ei oo koskaan hyvän näkösiä, että jos sellanen pitää olla, ni ilo on otettava muualta ku auton tuijottelusta...

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

Ooops! Tossahan tuli kriteeriä autonvalintaan enemmän kuin mulla koskaan! Mun kuljetustarve on ainoastaan kottaraiset. Nekin pirut osaavat lentää :P. Nyt kun vielä kerrot mikä oli edellinen (perhe)auto ja koska sen hankit ni I rest my case :) . Sen verran miä viäl et ykskään autokuume ei ainakaan mulla menny ohi uudella lastulla tai uusilla iskareilla. Mites muilla???

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Nuo tarpeet on viimeset pari vuotta hoitanu kaks eri autoa, jeep cherokee -90 luvun alkupuolelta sekä aiemmin 406 farkkupösö, jonka korvas viime kesänä scenic rellu. Homma on toiminu niin että jeeppi on vetäny hevosia ja pökötti / rellu on raahannu perhettä ja emäntää. Jeepin myin pois syksyllä, kun hevosten kuljetustarve väheni huomattavasti...

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

Mä en taida saada sua turhamaisuudesta kiinni millään :lol: . Vaik on tos Scoobyssa kyl liki puolet liikaa. Vaikka "vain" kaakkikuljetuksiin. Niitä nyt kyl sit piisaa :wink: . Ja sanoit et "katsele autoa sisältä"...Vaan eikös tossakin jonkunlainen kojelauta...Tästäkin vois oman topikkinsa vääntää :roll:

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ :lol: alkaa olee keskustelu nextillä levelillä!
Tarkotin että en katsele auton ulkonäköä sisältä.. Miten tuon nyt sitten suomeksi selittää :lol:

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

Myönnetään :oops: . Nyt cut the crap ja Kiihkeitä Kilometrejä!!! Ja onnea myös oikeitten hepojen kanssa!!!! Niitä ei vissiin vaihdella tosta vaan...mut ei mennä siihen :silly:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

evilpet kirjoitti:^ Kyllä mielessä oli koneen piristäminen jollain aikavälillä, mutta luulen että ensimmäinen modauksen kohde tulee olemaan alusta. Mutta kattoo nyt ensin. Varmaan ajelen ropaamatta pari vuotta, jotta ei pääse autokuume missään välissä yllättämään. Kaks vuotta vakiolla, sit alusta uusiks, ja taas pari vuotta ja sitten koneesta lisää irti :lol:
Pitkän linjan suunnitelmia pitää nääs olla...
Jos haluat ajettavuutta parantaa niin jo pelkästään jäykemmällä takavakaajantangon vaihdolla tekee Foreen ihmeitä. Se on sen heikoin lenkki normisetillä.
Toki jos laitat coiloverit nurkkiin niin sitten se on jo ratakelpoinen. :wink:
Tehoa lisää edullisesti saat jo parantamalla ilman saantia ja putkiston avartamisella 3":ksi. Eikä tehokkaampi bensa pumppukaan huonoa tee.
No nämä niitä juuttuja josta voi tokasta että siitä se ajatus lähti... eli mopo karkasi käsistä :lol:

Itellä se karkasi kalleimman kautta...ensi fore vaihtui WRX:ään ja se STI:hin. Kaikki vaihdot tehtiin vajaan vuoden sisällä. Sitten muistin ikäni ja vaihdoin STI:n Breraan.
One life, live it!

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

Itellä se karkasi kalleimman kautta...ensi fore vaihtui WRX:ään ja se STI:hin. Kaikki vaihdot tehtiin vajaan vuoden sisällä. Sitten muistin ikäni ja vaihdoin STI:n Breraan.
Tämä varoittava esimerkki täytyy pitää mielessä :lol:

900€:llä näyttää karala päivittävän 169 kW/230 hv 322 Nm --> 195 kW/265 hv 400 Nm... Halpaa ku saippua...

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

No kerpele. Sun kanssashan tosta autonvaihdosta olis pitäny vääntää...vaan sä taidat olla oma lukus. Ehkäpä "varakas vaihtaja", joita meistä on n. 3-5 prosenttia. Tai teistä :-D . Mut ei o sullakaan hyvään suuntaan mennyt jos Brerasta Jeeppiin...IMHO :lol:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^ :lol: siihen ex autojen ketjuun mahtui 535d väliin... :lol:
Jeeppi hommattiin vain siksi että saan vetää spiderin trailerilla maalarille. :wink:
Kunhan sellain löytyy...prkl!

evilpet: Karalalla ei taida olla neliveto penkkiä, mutta Harisella ja Am worksilla on.
One life, live it!

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^ Joo itseasiassa karalan sivuilla lukee että subarut hoitaa joku artec-power, mutta ei mennä asioiden edelle. Vähintään tämän vuoden pysyy auto vakiona, sen verran hintava tuo meikäläisen taloudelle oli...

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Se on Jauhiaisen Sakun putiikki. Saku on myös velho subarujen virityksessä. Lienee edelleenkin ainoa jolla on lisenssi prodriven softiin.
Sakun on paja Kuopiossa, mutta se käy aika ajoin pk seudullakin tekemässä säätöjä.
Harinen Valkeakoskella ja AM works Lappeenrannassa.
One life, live it!

IlkkaL
Viestit: 217
Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja IlkkaL »

Pakko rohkaista mieltäsi ja kertoa (ainakin mun näkemyksellä) et jos on ostanu Jeepin Spiderin siirtoon niin kyllä se maalarikin viä löytyy :shock: . Miksei löytyis? Muistaa vaan vetää katon kiinni :P . Täällä toiset vetää heppoja ja toiset hämiksiä...ja mä sieniä :silly:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^ Ei siinä sienien vetämisessä mitään pahaa ole varsinkaan kanttarellien, tattien ja herkkusienien. :wink:
One life, live it!

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1541
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99 ja Kenwood BT-60

Avatar
dilledong
Viestit: 428
Liittynyt: 04 Syys 2008, 21:49
Car(s): ex. 156 GTA Q2 -02
Paikkakunta: Tampere

Imukamat

Viesti Kirjoittaja dilledong »

Autodeltan Hiilari-imuputki ja pestävä suodatin. Foorumin myyntipalstan kautta tietysti...

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

2kpl uusia akkuja..

Avatar
h_lauri
Viestit: 6675
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Täysi vatsa Chicos burgerilla.

Jolokia-dippi oli ihan jees, vaikken saanutkaan koko kippoa tyhjäksi. Jos kuka chilistä tykkää, niin kannattaa kokeilla.

1 vuosi lisää ikää tuli myös.

nisa
Viestit: 149
Liittynyt: 12 Syys 2010, 16:08

Viesti Kirjoittaja nisa »

iphone 4 :)

Avatar
Backstroker
Viestit: 790
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Backstroker »

nisa kirjoitti:iphone 4 :)
ensifiilikset? :-D
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Re: Imukamat

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

dilledong kirjoitti:Autodeltan Hiilari-imuputki ja pestävä suodatin. Foorumin myyntipalstan kautta tietysti...
Harmi kun ehdit ensin, toivottavasti toimii.
..ammattina autoslalom..

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

evilpet kirjoitti:Tuo:
Me aina työ porkassa irvaillaan yhdelle bemari miehelle. Ja vielä enemmän Imreza miehelle (joku WRX STI.... tiedä noista :lol: )

Näitä ei sitten kannata ottaa tosissaan...
Sylinterin on soikeita kun lepää kyljellää. Huollossa vaihdetaan puolimoottori. Öljytila jatkuu sylintereihin asti.... plaa plaa plaa

Vasta argumentit on hyviä:
Etulokarissa on pieni ruoste täplä, siihen törmäsi juna. sylinterit liikkuu paljon keveämmin kun ei tarvitse nousta ylös. vajaavetoset tukkii liikenteen.

Näitä tulee päivässä enemmän kun mitenkään kerkiää oppimaan... Mutta autonahan tuo on oikein pätevä. Skodan varaosat kuulema tulee lavalla, Subarun kirjekuoressa :-D
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

nisa
Viestit: 149
Liittynyt: 12 Syys 2010, 16:08

Viesti Kirjoittaja nisa »

ihan hyvä kapulahan toi on tosin ei mul oo mitää tietoo et miten tot käytetää mut kai sen joskus oppii :-D

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3251
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Tapettia, liisteriä, arkkupöytä ja jenkkisänky.
Ihanan kallista.
..ammattina autoslalom..

Avatar
h_lauri
Viestit: 6675
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Pojalle pläägät, pari paitaa, Kentucky Gentleman itselle ja kermakakkukamat huomiseks.

Avatar
jamppa
Viestit: 99
Liittynyt: 16 Syys 2003, 17:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Meikäläisen teinicoupe vaihtui hiukan ripeämpään vastaavaan. Tiistaina pihasta pitäisi löytyä 335iA.

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja routasydän »

jamppa kirjoitti:Meikäläisen teinicoupe vaihtui hiukan ripeämpään vastaavaan. Tiistaina pihasta pitäisi löytyä 335iA.
Sillä alkaa jo kerkeämään :-D

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

75:een osia ja oikea ratti..

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

DaViega kirjoitti:
evilpet kirjoitti:Tuo:
Me aina työ porkassa irvaillaan yhdelle bemari miehelle. Ja vielä enemmän Imreza miehelle (joku WRX STI.... tiedä noista :lol: )

Näitä ei sitten kannata ottaa tosissaan...
Sylinterin on soikeita kun lepää kyljellää. Huollossa vaihdetaan puolimoottori. Öljytila jatkuu sylintereihin asti.... plaa plaa plaa

Vasta argumentit on hyviä:
Etulokarissa on pieni ruoste täplä, siihen törmäsi juna. sylinterit liikkuu paljon keveämmin kun ei tarvitse nousta ylös. vajaavetoset tukkii liikenteen.

Näitä tulee päivässä enemmän kun mitenkään kerkiää oppimaan... Mutta autonahan tuo on oikein pätevä. Skodan varaosat kuulema tulee lavalla, Subarun kirjekuoressa :-D
Ehhehee.

Kyllä tuon forresterin puikoissa tuntee olevansa aika kaukana impputeinistä (no pun suba :lol: )

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

"Kumimuumin" ehtymättömistä kätköistä uusi metallinen öljykorkki a`la one member of this forum.....Seppäilin kiinni kevyen 16h työpäivän jälkeen.....Ainakin vielä pitää öljyt koneen sisäpuolella :mrgreen: . Pikku viilausta vaati mutta nyt on hiano!.....Ne on ne pienet yksityiskohdat :wink:
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Vastaa Viestiin