Tuumasta toimeen:
Ohjainlaite löytyy takakontin vasemman sivuverhoilun takaa:

Liittimet irti ja vääntö avaimesta, ei starttaa ja MES:llä lukemalla puuttuu mm. ecu ja muita ohjainlaitteita väylästä.
Väylä siis kulkee boksin läpi.
Kun laitto pelkän ison liittimen kiinni, toiminta palautui normaalisti, mutta herjasi jotain alustaan liittyviä vikoja.

Aattelin jo mennä ettimään kytkentäkaaviota, mutta koska laiska mies on kaikista kekseliäin, ajattelin kokeilla josko pääsisi helpommalla...
Liitin käteen, hetki pyörittelyä että keksii miten se puretaan, päältä pitää ensin vetää toi musta suojakuori pois ja sitten pinnien puolelta valkoinen lukituslevy sivuun ja kammeta sitä paksujen pinnien päästä ylöspäin.
Sitten vedin mustan ja punaisen paksun johdon irti liittimestä, sähköteippi päälle, liittimen lukituslevy takas kiinni ja jemmasin irtopinnit sen mustan suojuksen alle:


Aktiivialusta puuttuu väylästä.
Proxi alignmentin suoritus loppuun.. Success.


DNA toimii:

Kävin koeajolla, ei herjaa muusta kuin päiväajovalojen ledeistä. DNA toimii normaalisti, sähköinen ohjaustehostus jäykistyy D tilassa ja kaasunvaste on D:lle ominainen.
Jousitus on kokoajan tilassa epämukava, mutta se olikin odotettavissa.