Joko tämä oli tahaton virhekäsitys tai siellä on GTA tai ehkä kyseessä oli todella taitava "kusetus". Varmaan juttua oli kiva jatkaa kun minä oli täysin
Onko Suomeen tullut yhtään Giulia GTA:ta?
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Onko Suomeen tullut yhtään Giulia GTA:ta?
Tänään tuli yhden n.20v miehen kanssa juttua kun se näki tuon 166:sen. Kertoili että isänsä ajellut aikanaan Alfoilla ja kilpaillutkin niillä. Väitti että isällään olisi vielä yksi Giulia GT jäljellä, hopea. Kuulemma tosi tärkeä ja rakas. Kertoili kuinka kaunis se on yms. Ja minun oli helppo myöntäillä. Kunnosta tuli sitten puhetta ja sanoi että ei sillä ole vuosiin ajettu kun kaveri pelkään tekniikka yms.murheita kun siinä on niin erikoinen moottorikin. En tuosta enempää udellut mutta sitten puhetta tuli korista ja valitteli että ruostetta ei ole yhtään mutta korin niittaukset hapettuneet. Kellot jo hieman kilisivät päässäni ja kyselin lisää. Sanoi että kun ne on tehty jostain alumiinista niin hapertuvat. Eli onko noita tuotu siviiliautona Suomeen? Kaveri (siis se poika) on mulla tiedossa mutta tarina jäi vaivaamaan.
Joko tämä oli tahaton virhekäsitys tai siellä on GTA tai ehkä kyseessä oli todella taitava "kusetus". Varmaan juttua oli kiva jatkaa kun minä oli täysin
Joko tämä oli tahaton virhekäsitys tai siellä on GTA tai ehkä kyseessä oli todella taitava "kusetus". Varmaan juttua oli kiva jatkaa kun minä oli täysin
Spider 1988, 159 SW 2.4, Mito QV(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Jossain GTAssa oli koko kori, runkoa myöten alumiinia, mutta suurimmassa osassa on kyllä ihan vakio Giulia GT.n runko ja siihen kiinnitetty alumiininen katto, ovet, luukut, ja lokarit. Kokeilumielessä Autodelta rakensi myös, TZ 2 tapaan, GTAn lasikuitukorilla...mutta se taisi jäädä ihan prototipo tasolle.
Tosiaan harvinainen löytö, mikäli alkuperäinen Giulia GTA on kyseessä.
60-luvulla noita oli kolmella suomalaisella kuskilla käytössä, mutta yksikään ei rekisteröityny suomeen, koska olivat Autodeltan/Alfa Corsen autoja.
Tosiaan harvinainen löytö, mikäli alkuperäinen Giulia GTA on kyseessä.
60-luvulla noita oli kolmella suomalaisella kuskilla käytössä, mutta yksikään ei rekisteröityny suomeen, koska olivat Autodeltan/Alfa Corsen autoja.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Onko tuo "taivuttelu" kuitenkin ihan lain sallimaa?
Itse en pysty vielä uskomaan yhteenkään, tokihan niitä tehtiin n.1000kpl joten onhan niitä säilynytkin. Mutta se GT muuttuu niin helposti, puheissa, GTA:ksi.
Itse en pysty vielä uskomaan yhteenkään, tokihan niitä tehtiin n.1000kpl joten onhan niitä säilynytkin. Mutta se GT muuttuu niin helposti, puheissa, GTA:ksi.
Spider 1988, 159 SW 2.4, Mito QV(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Autourheilun sääntökirja on sallinut muuttaa karvalakki mallista paremman version ja näitä on suomessa tehtailtukin pilvin pimein monen eri merkin osalta. On helppo uskoa, että esim GTA:ksi luokitellusta autosta on sitten tullut "oikea" tehtaan GTA. Mikäli moottorikin on muutettu niin homma todellakin maksanut maltaita.
-
sataviisviis
- Viestit: 2043
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
- Paikkakunta: Hyvinkää
