Termostaatin vaihto... tai ne ****n liittimet...
Valvoja: Moderators
- PK
- Viestit: 509
- Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
- Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )
Termostaatin vaihto... tai ne ****n liittimet...
Joo, katoin että termostaatin vaihto vois olla itse hyvin tehtävissä, mutta onpahan sellasia kiristimiä putkissa, ettei hajuakaan miten ne avataan, tai väkivaltahan tehoaa aina, mut ku pitäs saada ehjänä takas kiinnikin. Siis sellanenkin kiristin, jossa on vain joku helvetin... en osaa edes selittää... saati aukaista särkemättä. Perhanan makaroonit!
- mattijus
- Viestit: 5327
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Re: Termostaatin vaihto... tai ne ****n liittimet...
Revit vaan ne irti kilon palasina ja vaihdat tilalle normaalit klemmarit?PK kirjoitti:Joo, katoin että termostaatin vaihto vois olla itse hyvin tehtävissä, mutta onpahan sellasia kiristimiä putkissa, ettei hajuakaan miten ne avataan, tai väkivaltahan tehoaa aina, mut ku pitäs saada ehjänä takas kiinnikin. Siis sellanenkin kiristin, jossa on vain joku helvetin... en osaa edes selittää... saati aukaista särkemättä. Perhanan makaroonit!
(EDIT) taitaa niihin joku työkalu käydä, millä ne saa ruuvattua auki, kuten normiklemmaritkin?
VMP
Muistan iteki Italian insinöörejä kiitelleeni ku niitä kiristimiä yritin availla kun ite vaihoin termarin
Päädyin sellaseen ratkasuun, että kun ne taistelujen jälkeen sain auki niin korvasin ihan normaaleilla kiristettävillä putkiklemmareilla ne kiristimet. Enkä oo hirveesti katunu
EDIT: mattijus ehtiki ensin
Päädyin sellaseen ratkasuun, että kun ne taistelujen jälkeen sain auki niin korvasin ihan normaaleilla kiristettävillä putkiklemmareilla ne kiristimet. Enkä oo hirveesti katunu
EDIT: mattijus ehtiki ensin