No niinpä niin.
GTV:n akku (Exide) saavutti marraskuun puolivälissä kunnioitettavan kolmen vuoden iän ja päätti kuolla eilen.
Itse olen töissä tällä hetkellä enkä ehtinyt enempää tarkistella akkua. Mitkä ovat GTV:n akun speksit? Itsehän en tiedä mitään akuista. Pitikö sen myös olla tietyn kokoinen siihen telineeseensä? Kerran sen olen siitä irroittanut, mutta en enää muista.
Jos kävisi hakemassa uuden töistä lähtiessä.
GTV:n akku
Valvoja: Moderators
-
Jiiällä
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
Mitat on 232x175x190, 63Ah.
Boschin vanhempi (2005) luettelo näytti GTV:lle samaa akkua kuin 147:lle joten IKH:sta Vantaalta löytyy ainakin suoraan hyllystä Bosch S5 005 -akkua hintaan 99e.
Tuollaisen ainakin omaani kävin lauantaina hakemassa kun tuo autossa ollut Gold Battery 62Ah (ensiasennusakku??) oli jo pitkään tuntunut olevan hieman ehtoopuolella.
Boschin vanhempi (2005) luettelo näytti GTV:lle samaa akkua kuin 147:lle joten IKH:sta Vantaalta löytyy ainakin suoraan hyllystä Bosch S5 005 -akkua hintaan 99e.
Tuollaisen ainakin omaani kävin lauantaina hakemassa kun tuo autossa ollut Gold Battery 62Ah (ensiasennusakku??) oli jo pitkään tuntunut olevan hieman ehtoopuolella.