Alfoista
Valvoja: Moderators
-
milaih
- Viestit: 183
- Liittynyt: 25 Tammi 2007, 22:17
- Paikkakunta: Riihimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja milaih »
eli poljin pohjassa, kytkin luistaa. Ei mitään ennakko-oireita. Koneen alla vasemmalla öljyinen läikkä.
Kuoliko se?
Brittiläinenkään rauta EI ruostu
-
milaih
- Viestit: 183
- Liittynyt: 25 Tammi 2007, 22:17
- Paikkakunta: Riihimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja milaih »
työsylinteri vai pääsylinteri?
Brittiläinenkään rauta EI ruostu
-
VMTD
- Viestit: 3398
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05, 147 1.9 JTD ja Saab 9000 CS 2.0t -97.
- Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD »
Työsylinteri kytkimen yhteydessä, pääsylinteri polkimessa. Uusi osa maksaa alta kolmekymppiä ja helppo vaihtaa.
-
toolman
- Viestit: 1489
- Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
- Car(s): 156GTA, 156v6
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja toolman »
kuullostaa siltä että pääsylinteri jämähti, käv kerran samalla lailla 1.8 TS:ssä.
-
Alfissimo
- Viestit: 8707
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
- Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo »
Samalla vaivalla menee työsylinterikin, kun alkaa vaihtamaan. Eipä tarvitse sitten hetkeen miettiä
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
milaih
- Viestit: 183
- Liittynyt: 25 Tammi 2007, 22:17
- Paikkakunta: Riihimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja milaih »
sehän se oli.
Homma hoidossa. Kiitos vaan Autohuolto LEino riihimäki
Brittiläinenkään rauta EI ruostu