Terppa.Tuossa päivällä koitin saada käsijarrua pelaamaan,ja huomasin ettei vaijeri palaudu loppuun,eli se käsärin vipu jää puoliväliin.
Vaijeria koitin herkistellä,mutta samaan kohtaan jämähtää.Kahvan altakin löystyttelin mutteria,mutta eipä siitä mitään hyötyä.En tiedä mistä vetää vastaan,mutta oli työ ja tuska saada vaijerin pää irti jarrusta.
Ilmeisesti vaijeri vaihto kunnossa?Tuntuu vaan oudolta kun niin on "kutistunut"
Mitenkä vaijeri vaihdetaan 166:seen.Tarkoitan siis etupään osalta?
166:sen käsijarru vaijerin vaihto?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Vaijereitahan on siis kaksi, oikea ja vasen.
Molemmat tulee pohjan läpi keskikonsolin alle samaan kohtaan kiinni. Eli keskikonsoli irti (pitää irroittaa myös vaihdekepin kehykset) ja sitten se kepin juuresta oleva kehintä löysimmilleen. Sen jälkeen vaijeri vaan pujotellaan pykälistään pois ja pannaan uusi tilalle - kannattaa ottaa kaveri avuksi - käy kätevämmin...
Molemmat tulee pohjan läpi keskikonsolin alle samaan kohtaan kiinni. Eli keskikonsoli irti (pitää irroittaa myös vaihdekepin kehykset) ja sitten se kepin juuresta oleva kehintä löysimmilleen. Sen jälkeen vaijeri vaan pujotellaan pykälistään pois ja pannaan uusi tilalle - kannattaa ottaa kaveri avuksi - käy kätevämmin...