164 v6 24v 3.0l öljyvuoto
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 491
- Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52
164 v6 24v 3.0l öljyvuoto
Moottorin takapäästä vuotaa öljyä.Kampiakselin stefa, vai onko samantyylinen kun 75:sen takapää, missä voi vuotaa myös takapään runkolaakerin tiiviste? Mitäkaikkea pitää huomioida jos joutuu irrottamaan vaihdelaatikko. Näyttäs ainakin siltä, että laatikon korvake irti, ja sitten pitää moottorin takapäätä nostaa niin että loota mahtuu tulemaan runkoaisan yli, vai kuinka? Neuvoista suurkiitos.
Re: 164 v6 24v 3.0l öljyvuoto
Moi!
Ei ole 24 Valvesta kokemusta mutta lienee saman tyylistä kuin 12 tappisessakin. Yksi startin pultti lohkon ja startin välissä on tuskallinen. Konetta ei sinällään tarvinne nostaa, mutta apurunkoa kannattaa löystyttää repsikan puolelta ja irrottaa kiinnitykset kuskin puolelta. Kuskin puolelle sitten vaikka isot esim. 32mm -> hylsyt rungon ja apurungon väliin, niin mahtuu laatikko pois. Muuten kytkinkoppa ahistaa. Tietty jos laatikko on irti ja stefa vaihtuu, niin kytkin ollee kriittisen tarkastelun kohteena myöskin.
Ei ole 24 Valvesta kokemusta mutta lienee saman tyylistä kuin 12 tappisessakin. Yksi startin pultti lohkon ja startin välissä on tuskallinen. Konetta ei sinällään tarvinne nostaa, mutta apurunkoa kannattaa löystyttää repsikan puolelta ja irrottaa kiinnitykset kuskin puolelta. Kuskin puolelle sitten vaikka isot esim. 32mm -> hylsyt rungon ja apurungon väliin, niin mahtuu laatikko pois. Muuten kytkinkoppa ahistaa. Tietty jos laatikko on irti ja stefa vaihtuu, niin kytkin ollee kriittisen tarkastelun kohteena myöskin.