Ei sillä että tän yksilön valopaneeliin ois luottamista, mutta mikä on se keskikonsolin rivistön oikeanpuoleisin varoitusvalo? Se suorakaide jonka päissä on ne kikkareet.
Luotettavuus tässä joulukuusessa on samaa luokkaa kun vanhassa 70S Unossa
Tuo kuvaus on kyllä... Vähintäänkin huono
Väri, tarkempi sijainti (esim. monesko/millä rivillä tms.) ja sitärataa... Irkissä ehdotettu jopa takalasinlämmittimen valoa, kun kuvaus on aika laaja
Huono? Kyllä mä sen selityksen tajusin
Eli keskikonsolissa puhaltimen/ilmastoinnin säätönappuloiden alla on pieni rivi punaisia lamppuja (pissapoika, öljytikku, syyläri, mitäsiellänyton) Niistä siis se oikeanpuolimmainen.
Paras toki olisi jos saisit kuvan. Manuaalikin varmasti kertoisi, mistä kyse; mulla ei ole manuaalia enkä löytänyt googlella yhtäkään kuvaa, mistä jotai nselkoa saisi...
Oliks toi läppä? Toisaalta, Mareakin herjas palanutta polttimoa ja kesti aika tovi ennenku hokasin et se on kilven valo
Kiitos tästä. Pitääkin heti korjata, ettei jää tien päälle.
Ohhoh. Mä haluan 155:n Enemmän valoja <3 Ei kun oikeasti, tuossa varttikutosessa on yksi lamppu. "Valo pimeänä" - eikä siitäkään tunnu olevan täyttä yksimielisyyttä, mihin valoihin tuo ilmottelee... Parkit nyt ainakin - sekä rekisterikilven valot. Näin siis päätellen omakohtasista kokemuksista
Aquatica kirjoitti:tuossa varttikutosessa on yksi lamppu. "Valo pimeänä" - eikä siitäkään tunnu olevan täyttä yksimielisyyttä, mihin valoihin tuo ilmottelee... Parkit nyt ainakin - sekä rekisterikilven valot. Näin siis päätellen omakohtasista kokemuksista
ei se nyt noin vaikeaa ole---
156sen valoissa häiriö merkkivalo:
-seinsontavalot
-jarruvalot tai sulake
-takasumuvalo
-tunnuskilven valo
yksi tai useampi polttimo palanut,sulake palanut tai katkos virtapiirissä
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama
Aquatica kirjoitti:Ei kun oikeasti, tuossa varttikutosessa on yksi lamppu. "Valo pimeänä" - eikä siitäkään tunnu olevan täyttä yksimielisyyttä, mihin valoihin tuo ilmottelee... Parkit nyt ainakin - sekä rekisterikilven valot. Näin siis päätellen omakohtasista kokemuksista