

Valvoja: Moderators
saksasta suoraan gta??90 kirjoitti:Miksei samantien 3.2:n, itsellä pyörinyt moinen visio päässä jo pitempään...
Vielä helpommin ja halvemmalla ( ainakin jos oikeasti käyttää ja ajaa vrt V6-mallit ) ostamalla suoraan 2,4 JTD:n ja lastuttamalla se.Janne kirjoitti:Onnistuishan sleepperihenkinen toteutus ostamalla suoraan GTA ja swappaamalla siihen normimallista perinteisemmät loksut ja puskimet sekä Super- tai 2.0 TS lätkä takaloosteriin
Joo, muistan kans tämmöisen topicin missä Muukkonen vaihtoi hajonneen 2.5 tilalle 3.0l koneen. Tästä on kyl jo aika monta vuotta. Silloin joskus kun halvimmatkin 156 maksoi 15k€Savo kirjoitti:Jollekin foorumilaiselle vaihdettii kolmelitranen muistaakseni Muukkosella. Muistaaks kukaan?
jkk kirjoitti:saksasta suoraan gta??90 kirjoitti:Miksei samantien 3.2:n, itsellä pyörinyt moinen visio päässä jo pitempään...
Juu, sellaista helppokäyttöistä tehoa ja VÄÄNTÖÄ on rutkasti JTD- mjeteissä, mutta ymmärrän kyllä hyvin bussomiehiä... ne äänet , ne äänet isoilla rundeillabuctu kirjoitti:Puhutaan sleepereistä ja tehon hakemisesta ja paras idea on 3.0/3.2 vapari?
On ne pussihousut hulluja!Laiska, laiskempi, vapari
![]()
Jos haluaa pysyä Alfan koneessa niin go downshifting ja 2.0 tb...
Eikä mikään tai kukaan määrää, että sen koneen tarvitsee olla Alfasta![]()
JiiTeen idealle nostan hattua. Tuosta pikkudisukastakin kun irtoaa tehoa enemmän kuin gta:sta...
eiköhän ne vaparin viilailut ja ahtamiset ole kuitenkin kaksi ihan eri asiaa ja kun dieselin virittämisestä puhutaan niin siihen on sitten parempiakin lähtökohtia kuin etuvetoinen alfa, esim tähtikeulat.. se on hulpea tunne kun kuusisataaheppainen jokanurkasta ruopiva mannelavetti lähtee..buctu kirjoitti:Puhutaan sleepereistä ja tehon hakemisesta ja paras idea on 3.0/3.2 vapari?
On ne pussihousut hulluja!Laiska, laiskempi, vapari
![]()
Jos haluaa pysyä Alfan koneessa niin go downshifting ja 2.0 tb...
Eikä mikään tai kukaan määrää, että sen koneen tarvitsee olla Alfasta![]()
JiiTeen idealle nostan hattua. Tuosta pikkudisukastakin kun irtoaa tehoa enemmän kuin gta:sta...
HeikkiAntti kirjoitti:Oiskohan se helpoin/edullisin tapa saada reippaasti lisää pänninkiä, että nakkais kolmilitrasen 24 tappisen tonne keulaan ja vaihtelis siihen sitte nokat ja muuta pikku hilpettä?
Olenko nyt ainoa jonka mielestä näissä on nyt ristiriita?HeikkiAntti kirjoitti:vaan pikkusen lisätä fiilistä ja luonnetta kivaan harrasteautoon.
Squadra-Tuningilta saa tommosta settiä kakspuolikkaaseen , jossa ECU flashataan ja samalla laitetaan kolmetonnisen imuputket. Nettisivun mukaan jos tekee jommankumman pelkästään , käy moottori laihallajeQQ kirjoitti:Putkisto, 3 litrasen imuputket ja muuten hengityspuoli kuntoon, niin pitäisi alkaa olla noilla holleilla. Lastulla ehkä jotain pierua lisää.
Tä?willez kirjoitti:ECU flashataan ja samalla laitetaan kolmetonnisen imuputket. Nettisivun mukaan jos tekee jommankumman pelkästään , käy moottori laihalla
http://www.youtube.com/watch?v=vD_4TUp8G00" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;willez kirjoitti:Juu , ei ihan tuhatta mutta 600-700hpJuutuupissa on videoitakin jonkun kreikkalaisen äijän kärrystä , tällä hetkellä vaan ei toimi tuo youtube...
http://shop.mobileweb.ebay.co.uk/search ... NewKw=true" onclick="window.open(this.href);return false;HeikkiAntti kirjoitti:En tosiaan ajatellut marssia konttorille penkkilappu ja rekkariote kainalossa ja julistaa: Hoi, kuulkaa kaikki!!!! Minulla on laiton pirssi, vaikkei sitä päällepäin huomaa!!!![]()
Vakavasti ottaen, paljonkohan niistä kolmilitrasen pilleistä tarttee pulittaa? (jos kokeilis)
Paljon putos vaakapaino katon poistolla?Smacket kirjoitti:Olikos sun autossa millainen putkisto? Tuossa omassa on isompaa suoraa ränniä alla pelkästään takavaimentajalla ilman kattia - katon poiston huomasi kyllä hyvinkin! Eli siinä mielessä helppo, halpa ja tuntuva viritys.