Eli alfan tyhjäkäynti heijailee aikatavalla ja olen saanut syyllisen todennäköisesti selville. Kaasuläppää hieman putsailemalla auto toimii normaalisti hieman aikaa, mutta sitten heijaaminen alkaa taas lisääntymään. Olen siis putsannut sitä niin, että olen irroittanut sen imuputken joka on kaasuläpän rungossa kiinni ja sitten ruiskinut crc:tä ja hieman rätillä putsannut.
Nyt tarkoituksena olisi ottaa kaasuläpän runko kokonaan irti sieltä ja putsata oikein perinpohjin. Olisiko kenelläkään vinkkejä antaa tähän operaatioon, suurimpana huolenaiheen on tietysti se, etten riko mitään
Eli heijaako tyhjäkäynnillä auto parkissa? vai kun ajelet ?täällä on paljon aiheesta jos ajaessaan esiintyy.Itse aikoinaan otin mittariston takaa pin 15 tai 16 pois ja heijailu loppui kuin seinään ja liitttyi muistaakseni abs yksikköön mutta absit toimivat silti.
Välillä heijaa myös paikallaan mutta enimmäkseen liikkeessä. Välillä jopa niin paljon, että auto sammuu. Erittäin ärsyttävää jos auto sammuu risteykseen tullessa
Niin sieltä nopeusmittarin takaa irroitit johdon? Voisinhan senkin irroittaa, jos ei kerran haittaa ole.
Hae googelista ohjeet,pitäisi löytyä myös täältä mutta hieman epäilen että jos paikallaan ei tee niin onko sama prob?mene ja tiedä mutta mittariston takaa irti/poikki ja oli joko pin 15 tai 16,muisti pätkii kun tempusta aikaa jo n 5vuotta.
Tuli eilen putsattua se runko oikein perinpohjin ja nyt toimii liki täydellisesti. Välillä risteyksiin tullessa pudottaa kierroksia noin sadalla, mutta nousee heti sen jälkeen normaaliin. Täytyy seurata tilannetta.
Enpä ole kokeillut toisella tyhjäkäyntisäätimellä. Vielä auto toimii oikein hyvin, pari kysymystä vain. Mikä tuo mötti on tuossa läppärungon päällä, johon tulee nuo pari johtoa? Ja onko ihan normaalia, että läppärungon sisälle on tullut kuvassa näkyviä "nirhaumia"?
Liitteet
IMG_20140925_173829.jpg (260.01 KiB) Katsottu 2462 kertaa
IMG_20140925_180442.jpg (222.02 KiB) Katsottu 2462 kertaa