Wile E. Coyote kirjoitti:Aikalailla teknistä väkeä tuntuu olevan...
Vaikka olenkin tekninen kirjoittaja, en ymmärrä tekniikasta juuri mitään. Minun alallani porukat on lähes poikkeuksetta kieli-ihmisiä, ohjeet kun kirjoitetaan useimmiten suoraan englanniksi.
tyhmänä yrittäjänä elintarvikepuolella(kalat ja vihannekset tukku) ravintolakokin hommissa tuppas meneen liikaa viihteelle mittariin tulee vuodes n.satku..ikävä kyllä mbeellä mut onnex on yleensä yöajoa
jarski kirjoitti:tyhmänä yrittäjänä elintarvikepuolella(kalat ja vihannekset tukku) ravintolakokin hommissa tuppas meneen liikaa viihteelle mittariin tulee vuodes n.satku..ikävä kyllä mbeellä mut onnex on yleensä yöajoa
no hätä..kyllähän tuo tahtoo mennä sähöpuolellakin välillä liikaa viihteelle ... tulihan tuo taas viikon loppuna kokeiltua...
jarski kirjoitti:tyhmänä yrittäjänä elintarvikepuolella(kalat ja vihannekset tukku) ravintolakokin hommissa tuppas meneen liikaa viihteelle mittariin tulee vuodes n.satku..ikävä kyllä mbeellä mut onnex on yleensä yöajoa
no hätä..kyllähän tuo tahtoo mennä sähöpuolellakin välillä liikaa viihteelle ... tulihan tuo taas viikon loppuna kokeiltua...
Onko labramiehet ainoita, joille viina ei maistu...
Vittorio Jano kirjoitti:
Kuinkahan monta hymiötä mahtuu yhteen viestiin?
Joo, jotain rajaa noiden hymiöiden kanssa ettei tarvii poistaa kokonaan. Tämä joulukuusi meininki ei vaan näytä kauheelta vaan hidastaa myös sivujen lataamista.
jokipoika kirjoitti:Eihän Keuruulla ole pehmopaperitehdasta vai käytkö Keuruulta Mäntässä töissä?
Rupesi vaan kiinnostamaan, kun itsekin olen ollut Metsä-Tissuella töissä. Nykyään olen tekninen kirjoittaja.
Joo, kyllä näin on. Siis käyn Mäntäs Metsä Tissuella päivittäin...
Elokuussa murtui lonkkaluun kaula.....leikattiin ja ruuvattiin mut ei suostu
luutumaan.
Nyt lekurit pähkäilee jatkotoimia,kai ne jotain keksii.
Kehtaan viellä senkin kertoa,että tanssin pyörteissä se murtui.
Oon aina ollu sitä mieltä,että tanssiessa menee hyvää juontiaikaa
hukkaan,mut nyt sitä aikaa piisaa
Töikseni korjailen, asennan ja kaukovalvon erilaisia vesilaitos ja teollisuuden Pumppu sovelluksia. Siinä on oikeastaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Elektroniikkaa , tietotekniikkaa, rasvakourahommia, hitsausta ja paskahommia . Olen vissiin sellainen" sähköputkimies".
Kun tämä nyt näyttää taas olevan päivänpolttava aihe niin laitanpas minäkin päivitettyä tietoa.
Teen työkseni kiinteistöautomaatiourakoinnin projektinhoitoa (huh!), pääasiassa LVI-värkkien automatisoinnin parissa. Sikäli(kin) mielenkiintoista hommaa, että kaikesta ei-suunnitelmien-mukaan-sujuvasta syytetään luonnollisesti ensin automaatiota. Toisin sanoen jos ruoka on pahaa niin se on automaation vika.
tjoo no en lähtenytkään opiskeleen niinkuin aikasemmin kirjoitin. Olen ollut kohta jo 5kk markkinointiassistenttina talous- ja finanssineuvontaan erikoistuneessa yrityksessä ja kivaa on
Joka toinen viikko aamuvuoro myyntineuvottelijana ja iltavuoro koneistajana, ja luonnollisesti joka toinen viikko taas toisinpäin. Ja ihan koulun kirjoillakin tässä ollaan, että taidan olla opiskelijakin vielä. Jostain syystä vain tuo koulu on nyt taka-alalla toistaiseksi, mutta eiköhän viimeistään syksyllä vaihdeta toinen työ koulunkäyntiin. Sitten vielä vapaa-ajalla pitää ehtiä autoprojektien pariin ja tietenkin vähintään 5x viikossa urheilemaan ja vasta sen jälkeen seurataan tätä foorumia. Pois lukien tietysti jos tulee jotain yllättävää menoa mikä ajaa senkin edelle. Siinä nyt tyhjentävä vastaus milloin ehdin seurata foorumia.
2TS kirjoitti:Kirjakustannustannushommia, kirjojen kirjoittamista, graafisia töitä ja mikrotietokoneiden hallintaa. Näitä kaikkia tasaisen epätasaisesti.
Jarskin tavoin olen tyhmä yrittäjä, mutta minun leipäni tulee esimerkiksi 2TS:sän kirjoittamien kirjojen myynnistä. Myyntihyllystä löytyy esimerkiksi hänen kirjoittama Digikuvaajan käsikirja.
Tuleva Muotoilija AMK Turun Ammattikorkeakoulun taideakatemiasta, elikäs Mynämäeltä (huoh), neljäs ja virallinen vuosi menossa, vaan venyy, kun on pitänyt priorisoida Alfa-harrastus etusijalle, heh. Käytännössä suunnitellaan lähinnä huonekaluja ja tehdään keikkatöitä mm. Nokian puhelinpuolelle, nyt oon mukana synnyttämässä kylpyhuonetehtaan marmorivaluista (sinänsä aika huh!) lavuaarimallistoa. Toiminimi pystyssä, teen keikkoja tuttujen talonrestarointiprojekteissa, vanhan ajan keittiöitä, ovien korjausta, jne. Aiemmin kerkesin olla pari vuotta Etelä-Uusimaan (Inkoo,Pohja,Karjaa,Tammisaari,Hanko levikki n.22.000) yleistoimittajana politiikasta varsinkin kulttuurijuttuihin.
Vielä yksi "tyhmä yrittäjä", markkinointialalta. Markkinointisuunnitelmia ja tapahtumamarkkinointia. Samassa puljussa onpi myös graafista suunnittelua & WWW-toteutusta.
Lisäksi harrastusluotoisesti isohkossa mööpelikaupassa viikonloppuisin sohvia myymässä. Myös TAMKin kirjoilla.
Jarskin tavoin olen tyhmä yrittäjä, mutta minun leipäni tulee esimerkiksi 2TS:sän kirjoittamien kirjojen myynnistä. Myyntihyllystä löytyy esimerkiksi hänen kirjoittama Digikuvaajan käsikirja.
Taitaa tuo opus löytyä myös meitin officesta. Täytyypä tutustua lähemmin.
jari64 kirjoitti:täyttä puppendaalia, kyllähän noista automaatiomokista syytetään aina ensimmäisenä SÄHKÖMIESTÄ piste
nimim. kokemusta on ja paljon..
Tjaa... Kyllä meille tulee scheissea jos putkimies on unohtanut jonkun lämmityskierron hanan auki tms. Asianosaiselta on ihan turha kysyä onko hanat avattu, vastaus on kuitenkin "No on on!" Eikä ne sähkäritkään aina suoriudu jostain puhallinkonvektoreiden kytkennästä, värkit pyörii miten sattuu.
Kun se automatiikka ei itsessään vielä jäähdytä mitään ja lämmittääkin aika paikallisesti...
Täällä olis yks sähkäri lisää.. Eli ammatteja on sähkömies/vartija/portsari..
Lisäks vielä talotekniikan insinööri opiskelija.. nyt kyllä välivuosi menossa..
Mitäköhän sitä seuraavaks keksis??
Lentokonemekatsuna meikä vaan sätkii!Just joo ja koneita mitä meillä on
niin yllätys vaan Engelsmanni leijoja :o Mulle näköjään sopii tää harrastus
24H!Vaunuhan mulla Range Rover ja työn puolesta koneet on Avro RJ85/
100 merkkisiä!