[OT] Synkän ysärin bändeistä Manics oli ainoa, joka herätti aikanaan kiinnostusta ja sekin loppui lyhyeen levyjen osto mielessä. Oma musiikkimakuni perustuu pitkälti sitä edellisen vuosikymmenen new wave -kuvioihin. [/OT]
Kyseinen taksi-Giulia on erään forumilaisen ei-enää-taksi-Giulia nykyään.
No niin - nyt on parempi! Itsellä aika maltillinen uuden aallon maku, sellainen "helpoimmat Blondie / Duran Duran / Depeche Mode" - mutta helmiä genressä riittää.
...Ai tää on se jäsen JiiTeen silmäterä? Saanee nykyisin siis hellempää käyttöä kuin alunperin!
Kesää ja Juuliaa odotellessa....The house of the rising sun
Ps. Ja uudesta aallosta : The Ramones ehdottamasti, esim Blitzkrieg Pop on jopa tämän
kitaristipapan setissä aika helppoa mutta mutta mukavaa peruskauraa soitella
Jykevä peli, ajolihaksisto kunnossa
Varmaan Hanunkin työsuhdeautojen top 3:ssa ??
Ei oo työsuhdeauto, kun on omassa hallinnassa ja LähiTapiolan omistuksessa.
Mutta se ranking ...?
Jaa,a. Riippuu miten rankkaa. Amg Mersut, vm. 911 Porsse, Maseratit ja eka RS5 ovat olleet niin kivoja että kilpailu top 3:ssa on kovaa.
Onhan QF härski kulkine maantiellä ja radalla, mutta valikoimaan on kuulut niin monta muutakin hienoa autoa.
Jaa,a. Riippuu miten rankkaa. Amg Mersut, vm. 911 Porsse, Maseratit ja eka RS5 ovat olleet niin kivoja että kilpailu top 3:ssa on kovaa.
Onhan QF härski kulkine maantiellä ja radalla, mutta valikoimaan on kuulut niin monta muutakin hienoa autoa.
Onhan tuo 156 komean näköinen vielä nykyäänkin vaikka nyt iän puolesta ei ole vielä "klassikko" iässä eikä myöskään enää "moderni". Monet vehkeet tuossa elinkaaren vaiheessa ovat "rumimmillaan". Esim. nykyään pop-up lamput ovat taas cool.
Jaa,a. Riippuu miten rankkaa. Amg Mersut, vm. 911 Porsse, Maseratit ja eka RS5 ovat olleet niin kivoja että kilpailu top 3:ssa on kovaa.
Onhan QF härski kulkine maantiellä ja radalla, mutta valikoimaan on kuulut niin monta muutakin hienoa autoa.
Jaa,a. Riippuu miten rankkaa. Amg Mersut, vm. 911 Porsse, Maseratit ja eka RS5 ovat olleet niin kivoja että kilpailu top 3:ssa on kovaa.
Onhan QF härski kulkine maantiellä ja radalla, mutta valikoimaan on kuulut niin monta muutakin hienoa autoa.
No, toivottavasti tuosta HANUn listasta löytyy Stelvio QF tai Quattroporte joskus tallista .
QF:ää livenä ihastelleena ja jouduttuani nielemään vähän antipatiaani harmaisiin Alfa Romeoihin, sehän on siis onneksi hienon hopeinen ja taittaa upeasti vaaleita metallisävyjä .
Joten, jos nyt kävisi niin, että vähänkään riittävästi kertyisi irtorahaa kolikkokukkaroon tänä vuonna, tapaisimme heti seuraavana arkipäivänä.
Vaimokin hyväksyisi Stelvio-swapin, kunhan saa lainata talvella. Mutta Busson hyvityshinnasta voisi tulla isosti vääntöä .
Meinaat ettei mitenkään suostuisi ottamaan isobussoa tarpeeksi halvalla?
Mutta totta, HANUn Stelvio livenä nähtynä kyllä todisti sen, että Stelvio Q on kyllä kirkkaasti UV-luokkien kärkikastia. Ei minun auto luokkansa puolesta, mutta jos UV-luokista pitäisi jotain valita eikä liikaa välittää hinnasta, niin ei siinä kauheasti tarttisi arpoa.
Otsikon aiheeseen, viime kesältä CS1 -päivän tunnelmia:
Joten, jos nyt kävisi niin, että vähänkään riittävästi kertyisi irtorahaa kolikkokukkaroon tänä vuonna, tapaisimme heti seuraavana arkipäivänä.
Iso kolikkokukkaro Cotzyllä, 100 000€ 2€ kolikoina painaa noin 375kg ja jos kyseessä olisi 0,01€ kolikkokasa niin painoa tulisi rajusti. 1€ painaisi jo 230g...
Painavaa tavaraa siirtyisi varmasti, jos pääasiallisena vaihdon välineenä olisi 6245 kg ajoneuvoja .
Mutta eniten löytyy kolikkoina nyt kuparisia hiluja.
No, toivottavasti tuosta HANUn listasta löytyy Stelvio QF tai Quattroporte joskus tallista .
QF:ää livenä ihastelleena ja jouduttuani nielemään vähän antipatiaani harmaisiin Alfa Romeoihin, sehän on siis onneksi hienon hopeinen ja taittaa upeasti vaaleita metallisävyjä .
Joten, jos nyt kävisi niin, että vähänkään riittävästi kertyisi irtorahaa kolikkokukkaroon tänä vuonna, tapaisimme heti seuraavana arkipäivänä.
Vaimokin hyväksyisi Stelvio-swapin, kunhan saa lainata talvella. Mutta Busson hyvityshinnasta voisi tulla isosti vääntöä .
Cotzy
Kyllä Busso vaihdossa kelpaa ja uskoisin siitä saavan kelpo vaihtohyvityksen.
^Komeeta settiä! Ainoastaan Audit jättää kylmäksi - mutta muuten; Toimii!
Ostin ensimmäisen RS5:sen vuonna 2014 ja se oli kyllä silloin ihan mahtava peli. Kovaääninen ja nopea värkki. Se on tuo tummanharmaa, madallettu ja ilman etukilpeä oleva auto. Se ei jättänyt kyllä kylmäksi, toisin kun nuo kaksi muuta. Olin tuota valkoista Suomi-auto ostamassa jo ekaksi RS5:seksi vuonna 2014 mutta en saanut merkkiliikkeessä palvelua. Ostin sitten tuon harmaan Sipilä Markolta, jolta sitä palvelua kyllä tursui ylitsevuotavasti.
Olihan se kalliskin peli silloin, taisi maksaa 110 000 euroa.
^Komeeta settiä! Ainoastaan Audit jättää kylmäksi - mutta muuten; Toimii!
Ostin ensimmäisen RS5:sen vuonna 2014 ja se oli kyllä silloin ihan mahtava peli. Kovaääninen ja nopea värkki. Se on tuo tummanharmaa, madallettu ja ilman etukilpeä oleva auto. Se ei jättänyt kyllä kylmäksi, toisin kun nuo kaksi muuta. Olin tuota valkoista Suomi-auto ostamassa jo ekaksi RS5:seksi vuonna 2014 mutta en saanut merkkiliikkeessä palvelua. Ostin sitten tuon harmaan Sipilä Markolta, jolta sitä palvelua kyllä tursui ylitsevuotavasti.
Olihan se kalliskin peli silloin, taisi maksaa 110 000 euroa.
Varmasti on kuten kirjoitat. Rasismini Ingolstadtilaisia kohtaan onkin järjellä perustelemattomissa. Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo!
^Komeeta settiä! Ainoastaan Audit jättää kylmäksi - mutta muuten; Toimii!
Ostin ensimmäisen RS5:sen vuonna 2014 ja se oli kyllä silloin ihan mahtava peli. Kovaääninen ja nopea värkki. Se on tuo tummanharmaa, madallettu ja ilman etukilpeä oleva auto. Se ei jättänyt kyllä kylmäksi, toisin kun nuo kaksi muuta. Olin tuota valkoista Suomi-auto ostamassa jo ekaksi RS5:seksi vuonna 2014 mutta en saanut merkkiliikkeessä palvelua. Ostin sitten tuon harmaan Sipilä Markolta, jolta sitä palvelua kyllä tursui ylitsevuotavasti.
Olihan se kalliskin peli silloin, taisi maksaa 110 000 euroa.
Varmasti on kuten kirjoitat. Rasismini Ingolstadtilaisia kohtaan onkin järjellä perustelemattomissa. Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo!
Onneksi itse en ole noin allerginen eri automerkeille. Fiiliksellä mennään...
Ostin ensimmäisen RS5:sen vuonna 2014 ja se oli kyllä silloin ihan mahtava peli. Kovaääninen ja nopea värkki. Se on tuo tummanharmaa, madallettu ja ilman etukilpeä oleva auto. Se ei jättänyt kyllä kylmäksi, toisin kun nuo kaksi muuta. Olin tuota valkoista Suomi-auto ostamassa jo ekaksi RS5:seksi vuonna 2014 mutta en saanut merkkiliikkeessä palvelua. Ostin sitten tuon harmaan Sipilä Markolta, jolta sitä palvelua kyllä tursui ylitsevuotavasti.
Olihan se kalliskin peli silloin, taisi maksaa 110 000 euroa.
Varmasti on kuten kirjoitat. Rasismini Ingolstadtilaisia kohtaan onkin järjellä perustelemattomissa. Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo!
Onneksi itse en ole noin allerginen eri automerkeille. Fiiliksellä mennään...
Se on kyllä hyvä kun pitää mahdollisuudet auki! Rajoittunut olen tämän - ja monen muun asian suhteen... On toki myönnettävä että Audi on tehnyt oikein hienoja laitteita menneisyydessään. Ja nolostuttavasti tykkään TT:stä edelleen, joten en ole täysin pelastusta vailla.
Nyt on niin salainen rakkaus, että en edes tunnista. Hienoa tiedonlisäämistä tietty että tehtaita Audilla piisaa muuallakin kuin vain pääkonttorin vieressä! - Mutta siis, mikäs se tämä projekti on? R8? Se on hieno.
Nyt on niin salainen rakkaus, että en edes tunnista. Hienoa tiedonlisäämistä tietty että tehtaita Audilla piisaa muuallakin kuin vain pääkonttorin vieressä! - Mutta siis, mikäs se tämä projekti on? R8? Se on hieno.
Ja luonnollisesti Audi P1 olisi toinen hyväksyttävä koska Porsche toimi siinä paitsi virityspajana niin myös valmistus tapahtui Zuffenhausenissa. (Audi RS2 Avant, 964 Possun vanteilla ja jarruilla. 2.2L rivi-5 koneesta 315 HP/410 Nm oli aika paljon vuonna 1994.)
Nyt on niin salainen rakkaus, että en edes tunnista. Hienoa tiedonlisäämistä tietty että tehtaita Audilla piisaa muuallakin kuin vain pääkonttorin vieressä! - Mutta siis, mikäs se tämä projekti on? R8? Se on hieno.
Ja luonnollisesti Audi P1 olisi toinen hyväksyttävä koska Porsche toimi siinä paitsi virityspajana niin myös valmistus tapahtui Zuffenhausenissa. (Audi RS2 Avant, 964 Possun vanteilla ja jarruilla. 2.2L rivi-5 koneesta 315 HP/410 Nm oli aika paljon vuonna 1994.)
Ainii! Tää. Olin jo unhoittanut sen juuret. Nepanepa on se must have, ne kaarien levitykset on parhautta.
Kiitos linkistä, kahlaan tuon läpi ihan opetuksena itselleni.
Kyllä tuollanen Porschen muotoinen Porsche on ihan hieno, vaikkei olekaan oman ostoslistani kärkipäässä. Panomera puolestaan on ruma, vaikka varmaan autona onkin ihan hyvä.
Porsset ei herättänyt kenessäkään tunteita? Panamerassa oli asiallinen rek.tunnus.
Toi vm 2014 911 4S Pdk Aero Cup kit:llä oli hieno peli.
Joo. Panamera herättää tunteita mutta ei myönteisiä. Siis allekirjoittaneelle. Vaikka ajoin 3 vuotta Alfan möhköllä. Silti.
991.1 on hieno auto. Manuaalina vielä hienompi. Ja esim. Miami / Riviera Blue värisenä.
PDK on kyllä mahtava vaihteisto, etten kyllä vanhaa jalkaa enää manuaalilla kiusaisi.
Oletteko ajanut tuollaista nykyajan 911:stä Pdk:lla?
Sieltä tulee vaihteet kuin isä äitiin.
Porsset ei herättänyt kenessäkään tunteita? Panamerassa oli asiallinen rek.tunnus.
Toi vm 2014 911 4S Pdk Aero Cup kit:llä oli hieno peli.
Joo. Panamera herättää tunteita mutta ei myönteisiä. Siis allekirjoittaneelle. Vaikka ajoin 3 vuotta Alfan möhköllä. Silti.
991.1 on hieno auto. Manuaalina vielä hienompi. Ja esim. Miami / Riviera Blue värisenä.
PDK on kyllä mahtava vaihteisto, etten kyllä vanhaa jalkaa enää manuaalilla kiusaisi.
Oletteko ajanut tuollaista nykyajan 911:stä Pdk:lla?
Sieltä tulee vaihteet kuin isä äitiin.
Moukkamaisuuksissani en ole ajanut 996:sta tuoreempaa. Sekin oli ylimääräisellä polkimella varustettu yksilö. Anteeksi maalaisuuteni.
- Mutta otan totuutena pdk:n ylivertaisuuden, tästä on useampia uskottavia saagoja kerrottu.
Joo. Panamera herättää tunteita mutta ei myönteisiä. Siis allekirjoittaneelle. Vaikka ajoin 3 vuotta Alfan möhköllä. Silti.
991.1 on hieno auto. Manuaalina vielä hienompi. Ja esim. Miami / Riviera Blue värisenä.
PDK on kyllä mahtava vaihteisto, etten kyllä vanhaa jalkaa enää manuaalilla kiusaisi.
Oletteko ajanut tuollaista nykyajan 911:stä Pdk:lla?
Sieltä tulee vaihteet kuin isä äitiin.
Moukkamaisuuksissani en ole ajanut 996:sta tuoreempaa. Sekin oli ylimääräisellä polkimella varustettu yksilö. Anteeksi maalaisuuteni.
- Mutta otan totuutena pdk:n ylivertaisuuden, tästä on useampia uskottavia saagoja kerrottu.
Minulla on ollut myös Panamera 4S jossa Pdk oli yhdistettynä vapari V8:iin. Siinä oli ärsyttävänä piirteenä sellainen, että auto lähti yleensä kakkosvaihteella liikkeelle. Turhaa venuttamista oli. Caymanissa ja 911:ssa vastaavaa ei ollut. On se kyllä nopea aski.
PDK on kyllä mahtava vaihteisto, etten kyllä vanhaa jalkaa enää manuaalilla kiusaisi.
Oletteko ajanut tuollaista nykyajan 911:stä Pdk:lla?
Joo. Monesti ja eri malleissa. Varmaan maailman paras katuautojen kaksoiskytkin laatikko.
Ja kun tilasin tehtaalta Boxster Spyderin niin halusin ehdottomasti manuaalina ja ilman ilmastointia tai radiota. Jälleenmyynti arvokin oli paaaaljon parempi kuin PDK-vehkeissä jotka maksoivat enemmän uutena. Mutta leluautoissa manuaali on osa leikkiä.
Tesla tai Taycan eivät vaihda lainkaan mutta ne ovat eri tarkoitukseen.
PDK on kyllä mahtava vaihteisto, etten kyllä vanhaa jalkaa enää manuaalilla kiusaisi.
Oletteko ajanut tuollaista nykyajan 911:stä Pdk:lla?
Joo. Monesti ja eri malleissa. Varmaan maailman paras katuautojen kaksoiskytkin laatikko.
Ja kun tilasin tehtaalta Boxster Spyderin niin halusin ehdottomasti manuaalina ja ilman ilmastointia tai radiota. Jälleenmyynti arvokin oli paaaaljon parempi kuin PDK-vehkeissä jotka maksoivat enemmän uutena. Mutta leluautoissa manuaali on osa leikkiä.
Tesla tai Taycan eivät vaihda lainkaan mutta ne ovat eri tarkoitukseen.