tuplauk kirjoitti: ↑26 Kesä 2023, 09:24
Laitetaas nyt tähän lähes parin vuoden ajalta havaintoja omasta Giuliasta. Kyseessä siis Oulun Rinta-Juopilta poistettu 2020 2.0 Super karvalakki takavetoisena automaagilla, nyt ajettuna rapiat 30 tkm."
Itellä sata tonnia enemmän marraskuusta 2019, 180 hp D ruotsintuonti
EDIT: EN NÄKÖJÄÄN OSAA QUOTATA
Ns. vikalista:
-Takalevyt ja palat vaihdatettu heti oston jälkeen, hihna kilkkeineen samoihin aikoihin
-Infotainment-töllö pimeni pari vuotta sitten (eka vika), korjaantui Konalan Deltassa alle satkulla, kun irrottivat sulakkeen ja nollasivat koodit
-Kuskinpuolen takaselkänojan vaijeri irtosi, Luigi kertoi virittäneensä sen ikuiseksi
-Akku vaihdettu kerran (seuraavaksi varmaan jokin AGM tjs)
-Laatikon ja perän öljyt vaihdettu, sen jälkeen ylöspäin vaihtaminen muuttui (en ole jaksanut koeajattaa, elokuun öljynvaihdossa sitten)
-Konepellin avausvaijeri irronnut, Luigin mukaan pitäisi vaihtaa (ja säätää niin, ettei 120 km/h vauhdissa uinuttaisi pellin olevan auki)
-Ilmastointi lakkasi pelaamasta sunnuntaina, varmaankin aineet stratosfäärissä
Muuta ei nyt tule mieleen, paitsi normihuollot. Huoleton pelihän tuo.
Muistelen kyllä kuljettaneeni 55" töllön juurikin tuolla tilaihmeellä, takapenkillä pystyssä. Apuvälinelainaamosta lainattu suihkutuoli kulki etupenkillä jalat ylöspäin.
Kontin luukku on kivempi kuin 159:ssä, se kun on leveämpi. Bassokajarin perkale madaltaa tilaa huolella kyllä, mutta pelaillut duunissa pahvilaatikkotetristä sen verran, että luulen osaavani pakata.