Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Lasso
Viestit: 53
Liittynyt: 01 Kesä 2022, 21:03

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Lasso »

Ihmettelin tallissa lammikkoa etupuskurin alapuolella, oli näköjään alkanut pissapojan nesteet vuotamaan. Ainakin apukuskin puoleinen ajovalon pesuri tiputelli iloisesti etuvilkun päälle puskurin takana. Mitenhän tuo systeemi toimii ja mistä alkaa vikaa etsimään? Johtuuko tuosta ajovalon pesurista vai onko joku tässä systeemissä joku muu osa joka pettää?

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1566
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Mandeprkl kirjoitti:
24 Heinä 2024, 05:38
MIkähän näissä voi aiheuttaa sellaisen terävähkön kolahduksen etupäässä aina jarruttaessa. Vaikka vauhtia olisi todella vähän ja jarrua pumppaa vauhdissa niin että liike kuitenkin jatkuu niin joka painalluksella kuuluu pieni kolahdus vasemmalta(?) edestä. Katsastus pian edessä niin toivon että siellä löytyisi viimeistään mitä lähteä vaihtamaan.

Voisiko olla esim jarrusatulassa tai paloissa joku minkä takia palat pääsee liikahtamaan jarruttaessa vähän? Vai epäilläkkö vakaajan kiinnitystä? Vai iskarin yläpäitä tai jousta? Toivottavasti ei ainakaan mikään välys vetonivelessä..
Tähän itse itselleni vastaten.. Katsastuksessa jälleen Alfasta pamahti jarruletku. Tosin ex-GTV:stä räjähti katsastuksessa ihan jarruputki.. Tälläkertaa sai oikein ajokielto-tarran tuulilasiin..

No letkujakaan ei perus Motonetin varastossa ollut niin ulkomailta tilaushommiksi meni. Tilasin samalla varmuuden vuoksi jarrupalat kun etujarruille en tuolle autolle ollut vielä mitään tehnyt.

Tilasin ihan Brembon valmistamat palat mutta eihän nekään ihan suoraan paikalleen sopinut vaan piti noin milli hioa pois pituudesta että mahtuivat satuloihin. Vanhoista oli otettu myös mutta paljon enemmän. Nyt loppui kolahtelu jarrutellessa eli olikohan ne vanhat palat vaan liian väljät sinne satuloihin ja pääsivät aina liikahtamaan ja kolahtamaan kun painoi jarrua.

Nyt on taas mukava ajella ja tuntuu että kaikki on vähän liiankin mukavaa. Mikähän olisi se sopivin sporttisempi alustasarja että saisi vähän lisää fiilistä mutta ei menisi kovin epämukavaksi ajaa? Radalla tuskin tällä kuitenkaan tulee käytyä. Ja se jakopääkin pitäisi kyllä vaihtaa ensin mutta asiat tärkeysjärjestykseen..

Avatar
Smiik
Viestit: 234
Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Smiik »

Millähän nuo Busson vetarien sisemmät nivelet saisi pysymään ehjinä? Nyt on ehkä yhteensä 2000 km ajettu kokonaan uusilla vetareilla (jotka toki -21 hommattu jo) ja molemmilla puolilla on jo kumi rikki, pelkääjän puolella on levinnyt oikein spektaakkelimaisesti. Toki nyt sunnuntaina tuli Ahvenistoa kierrettyä ehkä 15 kierrosta, mutta silti luulisi noiden hieman enemmän kestävän. Pitää nyt kumisetit laittaa tilaukseen ainakin, mutta kannattaako ehkä varautua myös vaihtamaan ainakin tuo pelkääjän puolen nivelkin? Siinä tuntuu ainakin pituussuunnassa vajaan sentin klappi ja hieman kolahtaa liikuttaessa, mutta onko tuo normaalia kuitenkin? Kuskin puolella vetarissa ei tuollaista klappia tunnu ollenkaan.

Avatar
mutt
Viestit: 5712
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja mutt »

Tarvikevetarit? Tarvikekumien laatu on ollut jo vuosia ihan tuurista kiinni, mitä sattuu saamaan. Alkuperäisillä lienee vielä jotain laatua odotettavissa varmuudella.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Avatar
Smiik
Viestit: 234
Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Smiik »

Nämä vetarit olivat Italia Ricambilta, eli ilmeisesti alkuperäislaatua. Ainakin perhanan kalliit olivat..

FinPat
Viestit: 8169
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Smiik kirjoitti:
10 Syys 2024, 21:56
Millähän nuo Busson vetarien sisemmät nivelet saisi pysymään ehjinä?
Pitkän linjan kokemusasiantuntija Tiige antanee oman näkemyksensä.

Avatar
Tiige
Viestit: 2952
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Tiige »

No niin no. Tähän olisi mukava antaa varma vastaus mutta valitettavasti sitä ei ole antaa. Jotain kokemuksia:
viewtopic.php?p=701672#p701672

viewtopic.php?p=672854#p672854

:roll:
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Smiik
Viestit: 234
Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Smiik »

Kiitos. Tiigen ketjua tuli itse asiassa jo selattua, kun muistelin myös että siellä oli näitä käsitelty. Pitääkin koittaa noita silikonisia vaikka seuraavaksi, kun ilmeisesti ovat jollain lailla kestäneet.

FinPat
Viestit: 8169
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Smiik kirjoitti:
12 Syys 2024, 09:47
Kiitos. Tiigen ketjua tuli itse asiassa jo selattua, kun muistelin myös että siellä oli näitä käsitelty. Pitääkin koittaa noita silikonisia vaikka seuraavaksi, kun ilmeisesti ovat jollain lailla kestäneet.
Porsche porukat ovat käyttäneet EMPI:n suojakumeja menestyksellä off-road ja rata-sovelluksissa. Ehkä sieltä voi löytyä jotain kestävää?

Avatar
Smiik
Viestit: 234
Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Smiik »

Mitkäs nuo alkuperäisen siemmän nivelen kumin mitat suunnilleen ovat? Tiigen ketjusta löytynyt silikonisen kumin koko 24-32 mm / 75-89 mm / pituus 98 mm on tietysti loppu. Onkohan tuo pienempi koko 22-30 mm / 64-80 mm / pituus 93 mm liian pieni?

Avatar
dnapekko
Viestit: 625
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja dnapekko »

Mistäs voisi etsiä vikaa toisen Xenonin sammumiseen? Sulakkeet on jo tarkastettu, toine sammui ihan yht'äkkiä, eikös ne mene vähän hiipumalla normaalisti?
Lisäksi, kenelläkään kokemuksia Italialaisista FRAP-tukivarsista, jos päivittäisi kerralla koko pyöräntuennan, jos tästä projektin alkaisi
Tai Colombi&Bariani nokka-akseleista?
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001

Avatar
Polforea
Viestit: 11639
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Polforea »

^Mulla on aina xenonin täyspimeys ollut ballastivika. Vaihda ballastit ristiin, niin selviää.

Ehkä muuten MES osaa jutella GT:nkin ballasteille, kokeile saatko yhteyttä.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1566
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Millaisia alustasarjoja porukalla on ollut GT:ssä? Onko jotain joka on oikeasti ollut hyvä ja mukava mutta silti vähän sporttisempi ja matalampi kuin vakio?

Katsellut seuraavia ainakin:

KW:n valmistamia? Mitä tarkoittaa "Etuvilkut pitää sijoittaa uudelleen tai vaihtaa alkuperäisvaraosaan 46 226 698"
https://modificars.fi/tuote/coilover-ko ... 3215013-1/

Nämäkin vissiin KW:n valmistamia?
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6680.html

Ja tietenkin KW
https://www.kwsuspensions.net/shop?c_ma ... suspension

Vai olisiko tämä mukavampi kun on rebound damping-säätö?
https://www.kwsuspensions.net/shop?c_ma ... suspension

Vai riittäisikö joku halvempi ratkaisu?

Tarviiko välttämättä rosteri putkilla kun on vain kesäkäytössä?

Gusse
Viestit: 954
Liittynyt: 22 Syys 2011, 17:29
Car(s): Model 3sr -21 & F-Pace -16 & Miata -90 ex: Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 -12, E91 -09, Giulietta MA -11 SP I, Focus Wagon -13 147 "Ruttutukku" -07, E87 -07, GT selespeed -05, Delta 1.4Tjet -09, C2 -05, Xsara -98, ZX -97, BX -89, CX -87
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Gusse »

Vilkut jäävät tuossa ekassa liian matalalle alimmalla tasolla ja siksi pitää päivittää vilkut uudempaan versioon jossa ovat hieman korkeammalla.

Avatar
Tiige
Viestit: 2952
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Tiige »

3.2 GT ei tarvitse laskea kuin 20mm niin alkaa olemaan vilkkujen korkeus vähän alarajoilla. Riippuu vähän mistä kohtaa mitataan. Eli sinänsä koskee mitä vaan enemmän tiputtavaa sarjaa. Aika harva katsuri niitä kyllä taitaa mittailla.

Tuo on ihan hyvä ja "mukava"
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :5461.html

Bilsteinin coiloverit taas on kaukana mukavasta. Enemmän radalle.

Alfisti shopin novitecin coilit taas on kw:n variant 1-3 novitecin tarroilla. Kokemusta variant 2 eli corse+. Ei sitä nyt nyt oikein mukavaksi kai voi sanoa mutta on hieno ajettava. Ulosjouston säädöllä saa toki vähän sitä mukavuutta säädettyä.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
dnapekko
Viestit: 625
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja dnapekko »

Mikäs airbagin liitin on todennäköisin valonsytyttäjä? Aiemmin satunnaisesti, onneksi ei katsastuksessa, nyt palaa jo jatkuvasti
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001

Avatar
lerppu
Viestit: 6229
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja lerppu »

dnapekko kirjoitti:
04 Loka 2024, 09:55
Mikäs airbagin liitin on todennäköisin valonsytyttäjä? Aiemmin satunnaisesti, onneksi ei katsastuksessa, nyt palaa jo jatkuvasti
Nyt on kaukaa menneisyydeswtä, mutta muistelen että joku johtonippu pelkääjän penkin alla oli tavanoimaisin syyllinen...

Avatar
Smiik
Viestit: 234
Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Smiik »

Onko kokemusta eri pulttijaolla olevista vanteista GT:n (tai miksei 147/156 myös) alla? Epäkeskopulteilla pitäisi varmaan mennä esim. 5 x 100 jaolliset? Tuntuu olevan aika harvassa 18" 5 x 98 jaolla, ostoilmoitustakin olen spämminyt tänne foorumille ja FB-ryhmään jne. kuukausien ajan, mutta ei vaikuta kellään olevan ylimääräisiä. Pitäisi talvirenkaille (=siirtokäyttöön) saada vanteet eikä tarvitsisi olla mitkään priimakuntoiset. 5 x 100 jaolla ainakin tuntuu tarjontaa olevan huomattavasti enemmän.

Avatar
jargon
Viestit: 634
Liittynyt: 28 Elo 2011, 21:42
Car(s): 33 -84 (1,7 16v)
Stelvio 2,0 -17

(ex 33 1,7 -92, 164 super 3,0 -96, 156sw 2,5 -03, 159sw 2,2 -06, 159 2,2 -06)
Paikkakunta: Varkaus

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja jargon »

Smiik kirjoitti:
21 Loka 2024, 15:35
Onko kokemusta eri pulttijaolla olevista vanteista GT:n (tai miksei 147/156 myös) alla? Epäkeskopulteilla pitäisi varmaan mennä esim. 5 x 100 jaolliset? Tuntuu olevan aika harvassa 18" 5 x 98 jaolla, ostoilmoitustakin olen spämminyt tänne foorumille ja FB-ryhmään jne. kuukausien ajan, mutta ei vaikuta kellään olevan ylimääräisiä. Pitäisi talvirenkaille (=siirtokäyttöön) saada vanteet eikä tarvitsisi olla mitkään priimakuntoiset. 5 x 100 jaolla ainakin tuntuu tarjontaa olevan huomattavasti enemmän.
Mulla oli 156:ssa 5x100 jakoiset vanteet alla epäkeskoilla, ei aiheuttanut ongelmia

Avatar
Polforea
Viestit: 11639
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Smiik kirjoitti:
21 Loka 2024, 15:35
Tuntuu olevan aika harvassa 18" 5 x 98 jaolla, ostoilmoitustakin olen spämminyt tänne foorumille ja FB-ryhmään jne. kuukausien ajan, mutta ei vaikuta kellään olevan ylimääräisiä. Pitäisi talvirenkaille (=siirtokäyttöön) saada vanteet eikä tarvitsisi olla mitkään priimakuntoiset.
En tiedä helpottaako löytämistä mainittavasti, mutta tyhmä vastakysymys: ei kai siirtotalvirenkaiden tarvi 18" olla? Vai onko itse renkaat jo hyllyssä tai autossa jotkut vakiotakin isommat jarrut - kai 330mm laikkojen ympärille pitäisi 17" GT:ssäkin mennä (saattaa toki riippua vanteen mallistakin)
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Smiik
Viestit: 234
Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Smiik »

Ei olisi sinänsä pakko olla 18" vaan 17" myös sopisi noiden 330 mm Brembojen päälle (ainakin alkuperäisvanteet ja jotkut muutkin, joissa sopiva ET ja muoto), mutta tosiaan 18" kitkat löytyy jo hyllystä, kun oli pakko hommata ne keväällä pajalta siirtoa varten. Jos nyt vastaan tulisi sopivan hintainen 17" vannesetti, jossa olisi ajokelpoiset talvirenkaat valmiina niin kävisihän sellainenkin. Toki sitten nuo 18" kitkat jäisivät ylimääräisiksi, mutta ehkä ne voisi laittaa vaikka Giuliettaan, johon löytyy huomattavasti helpommin 18" vanteet tarvittaessa.

Sitten toinen kysymys: 18" alkuperäisvanteissa vaikuttaisi olevan ET 32. Mahtaako ET 35:llä olevat vanteet mennä tuohon vai ottaako juuri sitten satulaan kiinni? Ihan kauheasti noiden 18" Jetfinien kanssakaan ei ole satulaan väliä.

Fender
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Loka 2024, 18:12
Car(s): Alfa Romeo GT

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Fender »

Tiedetääkö täällä minkä tyyppinen on GT:n abs sensori, aktiivinen vai Hall? Vanha on Bosch F00C 1G0 001. Ilmeisesti alfa 156 ja 147 on sama.

Vastaan itse: Aktiivinen näyttää toimivan :)
Viimeksi muokannut Fender, 06 Tammi 2025, 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
dnapekko
Viestit: 625
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja dnapekko »

Onko sisutuksen "hopean"värisissä osissa eroa vuosimallien mukaan? Netistä löytyi uusi tuhkakuppi kansistoineen, mutta vuodesta 2006 eteenpäin. Entinen aukeaa itsekseen ärsyttävästi aina pakkasella ja helteellä.
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1566
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Eikö niitä ole kahta eri? Vaaleampi hopea ja tummempi grafiitin harmaa. Minulla oli molemmissa GT:issä eri mutta en tiedä riippuuko varustetasoista vai vuosimallista vai vaan sisustan väriyhdistelmästä.

Lasso
Viestit: 53
Liittynyt: 01 Kesä 2022, 21:03

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Lasso »

GT kaipaisi uusia takaiskareita ensi kesäksi niin suunniteilla olisi vaihtaa kaikki iskarit kerralla.

Onko kellään kokemuksia tästä alfistinetin myymästä Novitecin Cup- sarjasta?

https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :7407.html

Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu :roll:

Avatar
dnapekko
Viestit: 625
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja dnapekko »

Aika huima madallus, Brerassa oli aikoinaan tuota luokkaa, ja vähemmän madaltavat jouset piti hankkia, oli ihan kivireki. Oma GT ei kyllä taitaisi kestää noin suurta madallusta, toisaalta en tiedä, mitkä jouset siinä on.
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001

Avatar
Keltsi
Viestit: 1882
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Yhdessä 156 V6:ssa oli hommattaessa tuollainen Novitecin sarja ja samanlainen siihen hommattiin, kun vanhat iskarit tulivat matkansa päähän. Hinta-laatu suhde kohdillaan ja ihan ok ajettavuudeltaan eikä mitään über-matala.
"No smoke => no power => no hope"

Lasso
Viestit: 53
Liittynyt: 01 Kesä 2022, 21:03

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Lasso »

Kiitos kommenteista! Pitää vielä mittailla miten matalaksi menee, kiinnostelisi kyllä hommata nuo.

Avatar
dnapekko
Viestit: 625
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja dnapekko »

Lasso kirjoitti:
08 Tammi 2025, 17:07
Kiitos kommenteista! Pitää vielä mittailla miten matalaksi menee, kiinnostelisi kyllä hommata nuo.
Kerrohan sitten, mitkä ovat etäisyydet pyörän keskeltä lokasuojan reunaan, niin vähän tietäisi omastakin, että onko vakioalusta. Iskunvaimentajina ovat Bilsteinit, että ne on ainakin aikojen saatossa vaihdettu.+Tosi edullinen sarja olisi kyllä
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001

Lasso
Viestit: 53
Liittynyt: 01 Kesä 2022, 21:03

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Lasso »

dnapekko kirjoitti:
09 Tammi 2025, 07:43
Lasso kirjoitti:
08 Tammi 2025, 17:07
Kiitos kommenteista! Pitää vielä mittailla miten matalaksi menee, kiinnostelisi kyllä hommata nuo.
Kerrohan sitten, mitkä ovat etäisyydet pyörän keskeltä lokasuojan reunaan, niin vähän tietäisi omastakin, että onko vakioalusta. Iskunvaimentajina ovat Bilsteinit, että ne on ainakin aikojen saatossa vaihdettu.+Tosi edullinen sarja olisi kyllä
Laitan keväällä kokemuksia tulemaan!

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1566
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Mistä löytyisi lukituspalat 3.2 Busson jakopääremonttia varten? Onko jossain ostettavissa tai lainattavissa?

Vastaa Viestiin