Yrittänyt samalla selvittää viimeisten huoltojen sisällön. 2 viimeistä selvinnyt. Huoltoa suunnitellaan...
Akku on kait kohtalaisen tuore 100Ah Exide Premiun Carbon boost 2.0. Ainakin sitä edelleen myynnissä.
Akku kuitenkin ylläpitolaturissa.
Rengasasia edennyt, tilaukseen meni Michelin Pilot Sport 4 S. Helppo valinta, ainoa jota saa 285/40/18 koossa alkuperäisvanteelle. Vanteet tarkastettu ja ne ovat ok.
Alla olevat Pirellin sottozerot: eturenkaat dot 4708, takarenkaat 4305. Ei kuitenkaan murtumia pinnoissa mutta eiköhän ne ole aika vaihtaa .
Tallinaapuri bongasi avoimesta ovesta QP:n ja halusi nähdä moottoritilan. Todettiin siistiksi ja kauniiksi.
Takarekkarin taustasta poistin autoliikkeen nimen, koska minulle ei tarjottu mainossopimusta.
Rengasasia edennyt, tilaukseen meni Michelin Pilot Sport 4 S. Helppo valinta, ainoa jota saa 285/40/18 koossa alkuperäisvanteelle. Vanteet tarkastettu ja ne ovat ok.
Alla olevat Pirellin sottozerot: eturenkaat dot 4708, takarenkaat 4305. Ei kuitenkaan murtumia pinnoissa mutta eiköhän ne ole aika vaihtaa .
Pistähän infoa paraniko ajettavuus kun saat uudet kumit alle.
Rakensin -58 Plymouthiin jälkiasennusilmastoinnin käyttämällä Old Air Productsin semivalmista settiä. Tämä tosin tapahtui jo viime vuonna, mutta ajokauden loppuminen vei halut saattaa tuo toimivaksi asti.
Nyt sitten käytin tuon ilmastointipajalla testattavana. Task failed successfully, liikaa alipainevuotoa. Se hyöty nyt sentään, että ei tarvinnut vielä maksaa mitään.
Eli seuraavaksi kaikki liitokset uudelleen auki ja o-renkaiden ja niiden voitelun onnistumisen tarkistus. Onneksi kohta loppuu helteetkin ja sitä myöten kylmästöinnin tarve.
Sinänsä mielenkiintoista ropaamista.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Jotkut pajat osaavat etsiä vuotoja paineistamalla systeemin hajustetulla typellä tms. Ei tarvitse hakemalla etsiä vuotokohtaa.
Samansuuntaisia suunnitelmia muuten ollut minullakin, kohteena 29-vuotias japsipaku. Ei vain taas tällekään jäähdytyskaudelle kerkiä. Työmaalla erityisesti olisi luksusta paahteessa riehumisen välissä käydä tauoilla viileämmässä.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Jotkut pajat osaavat etsiä vuotoja paineistamalla systeemin hajustetulla typellä tms. Ei tarvitse hakemalla etsiä vuotokohtaa.
Yleensä tuntuvat tuikkaavan väriaineet sisään ja niitä sitten etsitään. Tiedä sitten, miten/miksi eri tavat vaihtelevat.
Noh, tässä alkoi itsekin jo epäillä, että olisinko unohtanut ihan itte laittaa niitä o-renkaita paikalleen, joten onpa vkonlopun cruisingien ohessa jotain tekemistäkin.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines