Viimeisin hankinta?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

HANU
Viesti:

Re: Viimeisin hankinta?

Viesti Kirjoittaja HANU »

palkus kirjoitti:
09 Elo 2026, 12:05
HANU kirjoitti:
08 Elo 2026, 09:20
palkus kirjoitti:
07 Elo 2026, 19:21

Mistäpäin maailmaa tuo -24 facelifti löytyi? Tuollainenhan on suhteessa edullisempi, kuin -17 mallinen, joista täällä pyydetään 35k€.
Tuon Giulian tuotin itse Euroopasta. Olen itse autokaupan ammattilainen, niin Alfojen saanti on kivutonta.
Jos 2024 mallinen 37 tkm ajettu Q4 bensa kiinnostaa, niin toki voin auton myydä poiskin.
Tiedän, että olet pitkänlinjan ammattilainen. Siksi tiedustelenkin, kun noita ainakin Saksassa on suht hyvin myytävänä, että onko esim. Saksalainen veloce samanlainen, kuin mitä -24 oli Suomessa tilattavissa? En pidä hengitystä siitä, että ensivuonna alkaisi esimerkiksi vapautumaan 3v liisarista täällä noita. Käyteten auton ostajan täytyy tinkiä väristä, mutta kyllä valkoinen on itelle täysin poissuljettu. Ja sisustan pitää olla musta/tumma. Joo, ei nää mitään ilmasia ole missään. -17 Suomen hinnastossa uusi oli n. 60k€ ja -24 hinnastossa Veloce oli karvan alle 80k€.
Eiköhän Saksalainen Veloce ole samanlainen kun kotimainenkin. Makuuasia tietenkin, mutta on tuo oma valkoinen autoni luonnossa kyllä aika hulppea ilmestys.
Autokaupan ammattilainen

Vastaa Viestiin