
166 keulan muotoilu
Valvoja: Moderators
Herra Silvion etuosaa on muotoiltu tiettävästi useaankin otteeseen, sekä Italiassa että ulkomaisilla klinikoilla, kuitenkin italialaisten ihanteiden ja tyylitajun mukaan. Tuo Milanon aksidentin kolarikorjaus on ihan oma juttunsa. Faceliftausta voidaan pitää onnistuneena, sillä se nauttii Italiassa edelleen suurta kansansuosiota. Näillä näkymin malli on voimissaan ainakin vuoteen 2013, en tiedä, onko uusia kasvojenkohotuksia odotettavissa tuona iakana.
Valitettavasti täytyy pysyä asiattomuuksissa, tuntuu jotenkin jääviltä kommentoida 166:n keulaa. 147:ssa vanha oli parempi. 156:n tapaus on kinkkisempi, molemmissa on puolensa. Siinäkin vanhan scudetton "liian" leveä kromireunus häiritsee vähän, uusi on modernimpi, mutta vanha omaleimaisempi....
Valitettavasti täytyy pysyä asiattomuuksissa, tuntuu jotenkin jääviltä kommentoida 166:n keulaa. 147:ssa vanha oli parempi. 156:n tapaus on kinkkisempi, molemmissa on puolensa. Siinäkin vanhan scudetton "liian" leveä kromireunus häiritsee vähän, uusi on modernimpi, mutta vanha omaleimaisempi....
- silverine
- Viestit: 2492
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Vanha keula on jotenkin hassu, sellainen alistuneen oloinen
merenelävä. Pienellä tuuningilla miellyttää enemmän.
merenelävä. Pienellä tuuningilla miellyttää enemmän.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Parempi? vai kauniimpi?
Uusi keula on kauniimman näköinen, sopii paremmin kokonaisuuteen jne.
Tusinatavaraa.
Vanha keula on sitten huomattavan paljon enemmän persoonallisempi. ELI PAREMPI. Vanhan mallin keula on jotenkin omalla surullisella tavallaan kummallinen, varmaan senkin takia auto ei kovin suosituksi tullut.
Vastaava visto esimerkki löytyy Fordilta Scorpio mallista, uudempi malli oli niin kumman näköinen että auton suosio "romahti". Mutta jos minulta kysytään ottaisin mieluummin sen persoonallisemman näköisen uudemman mallin...
Uusi keula on kauniimman näköinen, sopii paremmin kokonaisuuteen jne.
Tusinatavaraa.
Vanha keula on sitten huomattavan paljon enemmän persoonallisempi. ELI PAREMPI. Vanhan mallin keula on jotenkin omalla surullisella tavallaan kummallinen, varmaan senkin takia auto ei kovin suosituksi tullut.
Vastaava visto esimerkki löytyy Fordilta Scorpio mallista, uudempi malli oli niin kumman näköinen että auton suosio "romahti". Mutta jos minulta kysytään ottaisin mieluummin sen persoonallisemman näköisen uudemman mallin...