gYdEbUh kirjoitti:Caijo-Romeo ohitettu aamulla Kangasala-Tampere tiellä. Sun ajovauhti oli hyvä, sitten jäit nyyhtämään kuorkin taakse
tiäkkö mä jotenki salamyhkäsesti aattelin et tais olla samanlainen audi ku gydebuhilla..joo,aamusin on kaasujalka monesti vähän unessa..oikeastaan piti lähteä ohi siitä rekasta mut katoin että sul oli vilkku päällä ja laskin mielessäni että audi ampuu varmaan aika lujaa ohi,joten en sit suurempia riskejä enää ottanu että olisin tuikannu viä samaan rakoon ohi.
Eilen aamulla 29.6. 4-tiellä jossain Lahden ja Helsingin välissä noin 9:00 aikaan hopeinen Spider tuli vastaan.
Myöhemmin noin 17:00 aikoihin (sama?) hopeinen Spider V6 koneella ja punaisilla nahoilla varustettuna oli parkissa katto auki Renkomäen ABC:n pihalla. Oli pakko hetki kuolata! Punaiset nahat sopii kyllä loistavasti tuohon Spideriin.
Shakal kirjoitti:Punainen 156 kurvasi Naantalin ramppia ylös Turussa klo ~22 jälkeen, itse siirryin Raision moottoritielle. Nostit lapasta, oma morjenstaminen tuli viiveellä.
Se olin kyllä minä! 156 tosin on mulla kyllä ainakin tähän asti ollut musta Kattelin pitkään autoasi jo peilistä
Hopeinen 156 tallikaveri oli bussiaseman "takapihalla" parkissa.. Jätin perään auton? Olit lähteny jo kun tulin takas.
E: Ja kaksi muutakin lavan nostoa herrasmiehiltä alfoissa, muistaakseni molemmat 156. Enpä tosin laittanut paikkaa ja tarkempia tietoja muistiin...
Toinen taisi kahdesti nostaa kättä, kun itse seurailin juuri eri suuntaan, mutta kaveri huomautti.
Viimeksi muokannut Lurppa, 30 Kesä 2010, 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shakal kirjoitti:Punainen 156 kurvasi Naantalin ramppia ylös Turussa klo ~22 jälkeen, itse siirryin Raision moottoritielle. Nostit lapasta, oma morjenstaminen tuli viiveellä.
Se olin kyllä minä! 156 tosin on mulla kyllä ainakin tähän asti ollut musta Kattelin pitkään autoasi jo peilistä
Nätti 155 sulla
Hmm.. Tiedä mitä Seleniaa sitä on taas vedetty kun siinä kaverin kanssa häslätessä katsoin sen olevan punainen (eräät tyttöset härnäsivät myös koko matkan Astrallaan joten keskittyminen vähän vaikeutui senkin takia). Enivei, aika vilaukselta sen huomasin
MiNkO^^ kirjoitti:harold bongattu tänään urkilta keskustaan päin kellon aikaa en muista ja jknracing bongattu kanssa n.tunti sitten nokka kohti ahtialaa
äänet tunnisti
Tulossa kortteliliigan pelistä... Uusi pelinumero otettu käyttöön, kuva albumissa
Nätti 155 sulla
Hmm.. Tiedä mitä Seleniaa sitä on taas vedetty kun siinä kaverin kanssa häslätessä katsoin sen olevan punainen (eräät tyttöset härnäsivät myös koko matkan Astrallaan joten keskittyminen vähän vaikeutui senkin takia). Enivei, aika vilaukselta sen huomasin
Miten te ihmiset muuten pystytte niin tarkasti erottamaan 156:n ja 159:n toisistaan, varsinkaan perästä päin? (olettaen, että ei näe mitä luukussa lukee..)
Tänään ~09:20 Savion K-Market Oreganon parkissa bongattu kauniin punainen 156 lähtemässä pois samaan aikaan, kun itse ajelin paikalle. Morotukset vaihdett
Aquatica kirjoitti:Miten te ihmiset muuten pystytte niin tarkasti erottamaan 156:n ja 159:n toisistaan, varsinkaan perästä päin? (olettaen, että ei näe mitä luukussa lukee..)
Punainen (tällä kertaa ihan oikeasti) 146 Ti RHD ohjauksella Ratapihankadulla Turussa kolmen aikoihin. Ihan muuten kiva, mutta oli melkoisen rivossa kunnossa, jeesusteippi ei oikein ole tyylikkääksi etupuskurin korvikkeeksi..
Tunnustaako kukaan Lahden seutuvilla hankkineensa Mitoa? Useampaan otteeseen bongannut pitkin kaupunkia punaisen (mielestäni sama joka kerta) ja tänään ohitin PHKS:n kohdalla mustan Miton. Mulla on vaan toi huomaamaton nuhapumppuperhebussi. Portti:nkin kanssa piti melkein törmätä työmaan risteyksessä, eikä se silti huomaa mua .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Torstai-perjantai välillä muutama Alfa bongattu lomareissulla. Urjalan ja Humppilan välillä torstaina morotus punaisesta (?) 156:ta ja olikohan jossain Loimaalta Turkuun tuli sivutieltä mielenkiintoisen sininen vastaava ja tänään (pe) Fiskarsiin mennessä punainen 156 sumuvalot päällä ainakin morottelivat.
Veneperä spider Oopperatalon kohdilla Hesassa, mutta ei ollut huomaavinaan minua kun dieseli roksutti pellin alla. Urheilupuiston parkkipaikalla puolifoorumilaisen 164 josta akku sipannut, onneksi oli meikäläisellä vara-akku mukana.
Uudesta valkoisesta Spideristä heiluteltiin Lancian suuntaan iltapäivällä Naantalissa. Oli kiva Alfa-kolonna: tumma Brera ja valkoinen Spider peräkkäin.
Vittorio Jano kirjoitti:Uudesta valkoisesta Spideristä heiluteltiin Lancian suuntaan iltapäivällä Naantalissa. Oli kiva Alfa-kolonna: tumma Brera ja valkoinen Spider peräkkäin.
Jep.
LCF:fän alfa-osasto oli liikkeellä
Breran pojat olivat tohinoissaan, ettei lapa noussut, mutta avoautosta senkin (kuin myös tyylikkäät miehet) erottaa helpommin
Tyylikäs muuten tuo delta noin livenä katuliikenteessä.
Punainen Spider (916) tervehti toista Savonlinnan torin laidalla eilen jotain aikaa. Tuntuu samainen Spider pyörivän enemmänkin täällä suunnalla. Foorumilaisia?