Alfa 156 2.5 v6 Laatikosta.. kuvia vaarakohteesta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Alfa 156 2.5 v6 Laatikosta.. kuvia vaarakohteesta

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Elikkä minulla meni vuoden -99 156sesta (2.5) (174t ajettu) laatikko rikki ja syy tähän oli että autoa kun katsotaan takaa päin. laatikon vasemassa päässä ylhäällä on laakeripesä ja tätä vasten on jonkun letkun/vaijerin suoja joka oli syönyt laatikkoon reijän ja öljyt ulos. Ostin sitten 80t ajetun laatikon tämäkin vuosimallia 99 ja siinä samassa kohdassa oli samanlainen reijän alku. Elikkä kannattaa katsoa se jos on vain mahdollista siinä meinaan säästää paljon. jos joillakin oisi jotain lisätietoa että onko se jokin valmistusvika vai vaan sattumaa vaan voisi kertoa ois meinaan kiva tietää..

p.s Laatikkoa ei voi hitsata siitä kohtaa koska se vetää pesän vinoon ja sitä ei kuulemma voida koneistaa.

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

Onko mahdollista saada kuvaa?

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Onko mahdollista saada kuvaa?
Joo menen huomenna käymään pajalla niin voin ottaa siitä kyllä kuvan mistä kohtaa se on mennyt

Avatar
Keisari
Viestit: 260
Liittynyt: 09 Elo 2006, 15:45
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Keisari »

Mukavaa, kun informoit!

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Kuvat

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Kuvat ovat kyllä minulla mutta ei näemmä pysty laittaa tänne liian suuria muka koitin niitä muokata mutta laatu laskee koon mukana. Mutta jos joku haluu niitä voin kyllä lähettää vaikka maililla kysykää vaan..

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Kuvan pitää olla kokoa 1024 x 768 pix tai pienempi ja tilavuudeltaan se saa olla enintään 256kt. Eli kameralla otettua kuvaa joutuu pienentämään ellei käytä jotain huonolaatuista asetusta.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7751
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Laita kuvat mulle maililla niin pistän ne suoraan serverille.

Avatar
Maunu
Viestit: 3225
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Juu kuvaa olis kiva saada että pystyy ehkäisemään vaurioita.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.


Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Tuohon on kuin rälläkällä olisi hinkattu ohkaseksi :shock: Viikonloppuna kun vaihdoin kytkimen ei ainakaan oma ollut kulunut tuosta lootan perästä yhtään eikä oman perusteella muuta keksi kuin että sisälokari olisi tuon kuluttanut, ainakaan mitään letkuja tai putkia omassa tuon lootan perän vierestä kulje.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

No johan on ohut kuori jos noin kuluu.. :crazyeyes:

Avatar
Gardenia
Viestit: 90
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 22:05
Car(s): ex-156 V6
Ducati Hypermotard 796
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gardenia »

Mulla puhkesi melkein samasta kohtaa. Jollain kitillä ja uusilla öljyillä selvisi 3kk kunnes laatikko levisi kokonaan. Asiantuntijat kertoivat että kun sinne sisälokarin (tai mikä lie kuminen suojalevy) ja vaihdelaatikon väliin menee hiekkaa ja muuta paskaa, niin se hioo laatikon nätin kiiltäväksi ja aiheuttaa reiänkin lopuksi. Ja sit jos se on vielä alumiinia, niin ei taida olla kovin kestävää. Reiän leikkasivat siihen suojalevyyn ettei pääse hinkkaamaan ja muistuttivat että Opeleissa on vakiona ettei tapahtuisi tällaista :)

V6
Viestit: 5101
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

paljonko oli km mittarissa? olisi varmaan syytä tarkistella noita vanhimpia vuosimalleja ettei pääse käymään noin.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Jii
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 11:48
Car(s): 957CS,Ex. 159,166,156,75,33
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Jii »

Myös minulla puhkesi samasta kohtaa kun sisälokarin kuminen suojalevy hankasi vaihdelaatikon päätyyn. Silloin 156:lla oli ajettu noin 120t vm. -98.
Onko Gardenian tai piesulin Alfassa alustasarjaa? Minulla epäiltiin että Vogtlandin jousilla olisi ollut jotain tekemistä hankautumisen kanssa. Uuden vaidelaatikon kanssa ei hankaumia ole näkynyt.

Avatar
Gardenia
Viestit: 90
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 22:05
Car(s): ex-156 V6
Ducati Hypermotard 796
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gardenia »

Ihan vakio alusta ja mittarissa oli 190tkm.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7751
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Pistin tämän myös faqqiin, toivottavasti kaikki sen (korjaamot mukaanlukien) huomaa.

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Omistaja

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Joo ton mittarissa oli 174tkm ja jos joilla kuilla on kiinnostusta tarkempiin tietoihin remontista niin laittakaa vaan viestiä.. ja autossa on vakio alusta.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4114
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Sen verta hermostutti että tarkistin oman samalla kun auto oli pukeilla muutenkin mutta omassa on vajaan sentin rako siinä sisälokarin ja lootan välissä. Liekö tehty muutos vai Italialaista toleranssia :lol: Ei kyllä naurattais jos olis ollu melkein puhki :o:

Olis kiva kuulla mitä vuosimalleja puhki menneet on ollu? (nimim. "Jii") Onko kaikki paria kolmea ekaa vuotta vai tosiaan tuurista kiinni?
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Jtd:n laatikon pää näytti myös hieman kiilloittuneelta, mutta ei vielä merkittävää kulumaa.

Täytyy askarrella siihen hiilikuidusta kulutuspala.

Avatar
Keltsi
Viestit: 1701
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Meikäläinenkin säilytti viime viikonlopun Alfaa (JTD) pukeilla ja käytin myös tuon laatikon suojan irti, laatikon pää oli komeasti kiillottunut. Leikkasin suojaan kolme miltei pyöreää reikää ja nyt sitten laatikon pää näkyy noilta osin pyöräkotelosta.

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

joo kyllä todellakin suosittelen tuota leikkaamista sillä säästää meinaa toista tuhatta euroa.

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Wile E. Coyote kirjoitti:Sen verta hermostutti että tarkistin oman samalla kun auto oli pukeilla muutenkin mutta omassa on vajaan sentin rako siinä sisälokarin ja lootan välissä. Liekö tehty muutos vai Italialaista toleranssia :lol: Ei kyllä naurattais jos olis ollu melkein puhki :o:

Olis kiva kuulla mitä vuosimalleja puhki menneet on ollu? (nimim. "Jii") Onko kaikki paria kolmea ekaa vuotta vai tosiaan tuurista kiinni?
Omassani on kanssa siinä suojassa syvennys päätyä varten. Katselin öljynvaihdon yhteydessä ja minusta välissä on ilmaa sen verran, että ei syytä huoleen tuon kohdalla. Liekkö tosiaan muuttunut?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
JT-Racing
Viestit: 39
Liittynyt: 04 Loka 2006, 15:39
Car(s): Alfa 156 "2,5" V6, Alfa 156 TS, Alfa 164 Super V6, Alfa 166 Super, Alfa 75 "1,6", Alfa 75 Ts
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja JT-Racing »

Omassa ysiysissä on myös sisälokarissa syvennys laatikon pään kohdalla. Se pala on myös jostain huovasta tai vastaavasta tehty, eikä kosketa laatikkoon. Olisiko näin että tehtaalla on ongelma tiedostettu ja lokaria muutettu alkupään mallien jälkeen?
" No risk, no fun"

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4114
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Eikä tietenkään takaisinkutsua tai service bullet:ia jo myydyille :roll:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

JT-Racing kirjoitti:Omassa ysiysissä on myös sisälokarissa syvennys laatikon pään kohdalla. Se pala on myös jostain huovasta tai vastaavasta tehty, eikä kosketa laatikkoon. Olisiko näin että tehtaalla on ongelma tiedostettu ja lokaria muutettu alkupään mallien jälkeen?
No omassa on syvennys ja se huopa härpäke tuolla kohtaa vaikka kyse -98 ikäsestä yksilöstä. Samoin tilaa on laatikon ja lokarin välissä riittävästi. Muita syitä asiaan täytyy olla.

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Tänään askarreltu kulutuspala JTD:n laatikon päähän ja leikattu vielä siitä sisälokarin lärpäkkeestä pala pois.

Voihan siellä olla tilaa vaikka kuinka kun auto on paikallaan mutta konehan liikkuu yllättävän paljon kiihdytyksissä ja jarrutuksissa.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4114
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Voisko moottori tuentojen väsyessä kallistua sen verran? Täytyy varmaan vielä tarkistaa omakin tarkemmin kun joutaa että onko kiillottunut. Viimeksi kokeilin vain kädellä että on siellä rakoa.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
slartibarti
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Loka 2005, 14:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja slartibarti »

Onko tuo helppo itse tarkastaa vai tarviiko poistaa jotain suojia.

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

slartibarti kirjoitti:Onko tuo helppo itse tarkastaa vai tarviiko poistaa jotain suojia.
Kuskin puolen rengas irti ja sitten se sisälokarissa oleva "luukku".

Avatar
slartibarti
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Loka 2005, 14:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja slartibarti »

Thanks.

Pyysin jo vuosihuollossa, että tarkistaisivat, mutta eivät tainneet ymmärtää mitä tarkoitin. Sanoivat vain, että siinä on joku suoja eikä mikään vaijeri voi hangata sitä. tuskin katsoitava itse lootaa, näkyykö hankausjälkiä.

Jos tämä sama vika on lähes kaikissa vm98-00 156:ssa, niin eikö silloin yleensä kutsuta valmistajan taholta takaisin huoltoon. Vai käytetäänkö moista menetelmää vain uusille autoille? Itsellä ei ole kokemusta, joten siksi kysyn.

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Koskeeko ainoastaan v6:tta?
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Soitin sinne deltamotorssiin ja sanoivat että koska auton on noinkin vanha 7v niin ei kuulemma oo kellään muulla kuin omistajalla vastuu.
Kaikki uudet 156set kannattaa kyllä katsoa tuon varalta ja viedä takuusee laitettavaks jos joillain viel sattuu takuuta olla jäljelä.

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1015
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Tässä huomaa taas eron maahantuojien leireissä. Työkaveri just kertoi, että ovat oman mersunsa saaneet takuu maalaukseen, koska takamerkki on jotenkin irtonainen ja kuluttaa maalin pois. Ja tämä siis väyrys mesessä. Ja tämä koskee kaikkia väyrysiä. Pointti tosin on se, että kaikki ne autot mitkä pyydetään maalattavaksi ko. vian takia tehdään Vehossa. Kaikki varmaan tajuaa pointtini? :?

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Tarkistin iteltänikin tuon samalla kun vaihdoin kesärenkaat. Aika huolestuttavalta näytti :?. Ei siellä kyllä mitään vaijeria ole kuluttamassa mutta se sisälokarin "luukku" on ihan kiinni laatikon päädyssä. Täytyy jotain kulutuspalaa laittaa väliin. savijo-r, millaisen kulutuspalan laitoit? Ite vähän mietin jos lasikuitua laminois siihen laatikon päätyyn.. :roll:

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

^
Vinkulla hiilikuidun palasta sopivan mallinen(kait siihen mikä tahansa muovinkin käy) ja moottorisilikonilla kiinni.
On näyttänyt pysyvän kun tarkistin sen renkaita vaihtaessa.


Edit. Niin ja tein siihen "huopaan" vielä pyöreän reiän sille kohden mistä se ottaa eniten laatikkoon kiinni.

tube68
Viestit: 249
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 23:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tube68 »

hei,

olisiko kenelläkään laittaa kuvaa mistä kohdasta on kyse?

Kun en niin kauheasti autoista tiedä, eikä ole varaa uuteen laatikkoon :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7751
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »


Avatar
slartibarti
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Loka 2005, 14:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja slartibarti »

Tarkistin tänään renkaanvaihdon yhteydessä ja myös minulla oli laatiikon pää selvästi hioutunut. Malli on 98 ja ajettu 140000. Näyttää olevan erittäin yleistä.

Poistin muovisuojan ja tarkoitus olisi nyt leikata siihen reiät niihin kohtiin, jotka osuvat laatikkoon. Onkohan noista reistä mitään haittaa, sillä sittenhän lootan pää on siinä ihan näkyvissä ja kaiken kuran ja kivien armoilla?

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Rolle kirjoitti:
Tuolla ylempänähän niitä on. Joku voisi tietty ottaa toiset kuvat vähän kauempaa jos viitsii.
Tai edes käyttämään makroasetusta kamerassa.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
slartibarti
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Loka 2005, 14:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja slartibarti »

Voin huomenna yrittää ottaa muutaman paremman kuvan samalla, kun laitan suojalevyn takaisin paikoilleen.


Avatar
Gasolina
Viestit: 4497
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

^ Hyvät ja havainnolliset kuvat! Mulla ei jostain syystä ole ollenkaan tuota suojus muovia, eikä sitten kulumaakaan onneksi.

Avatar
Antieko
Viestit: 649
Liittynyt: 07 Huhti 2005, 11:30
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Paikkakunta: Jyväskylä

Pyörätilan "vaihteistoluukku"

Viesti Kirjoittaja Antieko »

Mulla näkyy olevan irroitettavassa suojassa aukko hankaavien kohtien kohdalla, joka on peitetty ohuella kumilevyllä. Oliskohan jkl:n deltta-auto ollut aikanaan niin kaukonäköinen? Käsittääkseni eka omistaja teetätti huollot siellä.

Avatar
luigster
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 02:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Pyörätilan "vaihteistoluukku"

Viesti Kirjoittaja luigster »

Antieko kirjoitti:Mulla näkyy olevan irroitettavassa suojassa aukko hankaavien kohtien kohdalla, joka on peitetty ohuella kumilevyllä. Oliskohan jkl:n deltta-auto ollut aikanaan niin kaukonäköinen? Käsittääkseni eka omistaja teetätti huollot siellä.
Sama juttu tosin oli koko luukku oli vaihtunu kumiläpyskään. ja laatiko oli hyvässä kunnossa.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Mulla on luukussa suurinpiirtein laatikon pään muotoinen reikä. Itse laatikko näytti vahingoittumattomalta, joten reikä oli ilmeisesti tehty hyvissä ajoin. Kuraahan siitä varmaan vähän pääsee konetilan puolelle, mutta lieneekö siitä haittaa? Kannattaisiko reikä tosiaan peittää vaikka jollain kumilärpäkkeellä?

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Koskeeko ainoastaan v6:tta?
Kannattaa tarkistaa tessustakin, mulla on aikanakin muovisuojien sisällä laatikonpää/konehuone joten ei vaivaa tuosta ongelmasta, mutta hyvä pointti ehdottomasti ja kannattaa tarkistaa jos olisi kulunut muovi puhki.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

kai siihen voi laittaa kumiläpyskän jos ei pistä mitään kauhean kovaa koska silloin tapahtuu samailmiö mutta joku pehmeä ja joustava taitaisi sopia ihan hyvin

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Dobber kirjoitti:
Koskeeko ainoastaan v6:tta?
Kannattaa tarkistaa tessustakin, mulla on aikanakin muovisuojien sisällä laatikonpää/konehuone joten ei vaivaa tuosta ongelmasta, mutta hyvä pointti ehdottomasti ja kannattaa tarkistaa jos olisi kulunut muovi puhki.
166sessa jää pieno tila lokasuojan ja laatikon päädyn 6-vaigteisessa(kin) eli ei koskene ainakaan sitä.
MP

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Mulla siinä on just joku kumiläpykkä ja aika pahasti oli laatikon päätä kuluttanut. Vaikka se kumi ei itsessään sitä kuluttaisi, niin kun sinne menee hiekanjyvää väliin niin kyllä se ajan mittaa kuluu. Tuli korjattua liimaamalla sikafleksillä pellinpala laatikon päähän.

tube68
Viestit: 249
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 23:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tube68 »

kiitos hyvistä kuvista Slartibarti (nyt tämäkin jannu tietää mistä katsoa). Pitää tarkistaa omasta heti.

Vastaa Viestiin