Löytyyköhän keneltäkään tietoa, mikä on Giulian alkuperäisen vanteen keskireikä ja ET? Sopiiko esim. Fiatin 6,5"x 15" vanne, jossa et 43 ja keskireikä 58 suoraan Giuliaan? Lähinnä tuo ET hiukan epäilyttää, että pitäisikö olla pienempi?
^Onko noin. Multahan löytyy sitten yhdet 15" peltivanteet tuolla jaolla jo valmiiksi. ET tosin taitaa olla jotain 20 luokkaa. Täytyykin piruuttaan sovittaa.
Jotenkin olin kuvitellut automaattisesti, että on 4x98
^Mulla on tuon sitikan yhdet 15" perus peltivanteet ylimääräisenä. Jako tosiaan on tuo 108, ja et joku n. 20. Leveydestä ja keskireästä ei ole vielä hajua.
Mulla on Giulia( Spideri)n alla majailleet ylimääräiset peltivanteet, ovat ilmeisesti uudet ja ajamattomat. Ja ilmeisesti ei-ihan-oikealla ET:llä koska navoista löytyi myös spacerit.
Jos joku tarvitsee niin tuosta saa ruosteettomat vanteet ja spacerit hal-val-la.
Sitikan vanteet ei sovi keskireiän eikä ET:nkään osalta. Eilen tuli koitettua. Oikeastaan oli jo tiedossa. Keskireikä on Giuliassa isompi. Tietty jos kairaisi reikää isommaksi niin menisi, mutta takakaaren sisään ei silti taida mahtua.
Ilmeisesti Saabin vanteista osa käy ainakin. Oliko ET 33 ja alle 6" tai 5,5" leveä vai mikä se oli? Kumimuumi tietää.
Mulla on valitettavasti 14":t ne ylimääräiset. Jotenkin on mielikuva ettei kaikissa Giulioissa olisi viistoistatuumaisia mutta en mene mitään varmaksi väittämään.
Työkaverilla vois olla Bertone GT:n vanteet ylimääräisenä mutta nekin taitaa kyllä olla 14":t.
^ Alkuperäiset on 14" multakin löytyy kahdet. Ajattelin vaan laittaa alle 15" kun ei tuo museo-homma oikein enää välttämättä innosta, kun sitä hiukan miettii. Madallustakin ehkä pikkuisen tulossa