No niin nythän se sitten alkoi, noin puoli vuotta ehdein ajella ilman ongelmia.
Eli moottorihäiriövalo alkoi palaa eilen emännän kylpyläreissulla. Tänään katsoin vikakoodit ja totesin viaksi "pakokaasun takaisin kierrätyksen olevan riittämätön".
Eli onkohan EGR venttiili tukossa, jumissa tai muuten sekaisin?
Saako tuota kotikonstein putsattua vai tarviiko Deltan maagista kosketusta?
No nyt on tilattuna egr:n tiivisteet deltasta. Kaksi pientä tiivistettä vaivaiset 30e.
Varaosapuolen kaveri sanoi että vian pitäisi korjaantua egr venttiilin putsauksella. Toivotaan että näin on, muuten tarvii alkaa hakemaan korjauskustannuksia Fraguksen takuusta.