Hätäpäissäni vaihdoin laakerin, osia kiinnitellessä äänen alkuperäkin selvisi.
Jarrulevy ruostunut/kerännyt sisäpuolelle likaa, joka hieroi laakerin kiinnitys pultteihin. Ei muuta kun uudet levyt paikalle. Tuli sitten vaihdettua se laakeri "turhaan".
Ylätukivarsikin oli vaihto kuntoinen, en ymmärrä miksi siinä ruuvi pitää/pitäisi olla niin että joutuu tolpan irrottamaan. Itse hetken taistelin tolpan kanssa ja päätin että antaa olla. Ruuvi sahalla poikki, uusi ruuvi lokarinpuolelta sisälle.
Takajarrulevyt olivat ruosteessa sisäpuolelta, joten vaihtoon. Tyhmä pää niin kärsii koko kroppa, olin lukenut että sylinteriä pitää painaa ja pyörittää, mutta "jouduin" ottamaan rummun pöydälle todetakseni tämän.
Sisäpuolikin oli ruvennut ottamaan, että syy ruosteeseen oli kai vain liian vähäinen jarruttelu (vähäinen jarruvoima).
Autohan on 9v vanha ja ajettu vasta 100tkm, mitään ei oikeastaan ole vaihdettu mutta ikä tekee tehtävänsä. Niin ja joka ruuvi/liitos on sit jumissa