Nyt on uudet öljyt sisällä. Helppo homma, mutta edellisen kerran oli sitten rasvat unohtuneet ruuveista ja 3 ruuvia oli sitten ruosteessa ja avot...
No uudet niitit vanhojen paikalle ja matka jatkuu... täytyy vielä suojata anturinjohtoja, jotka olivat melkein pakoputkessa & pakosarjassa kiinni... Anturi sijaitsee öljyropun (laskureiän) yläpuolella ja piuhat tekee 90° mutkan ja menevät läheltä pakoputkea. Piuhat olivat kylläkin yläpuolella lämpösuojamaton sisällä, mutta eivät sitten enää mutkassa... Laatua laatua
Katetta jäi sitten vaivaiset ja reilu 300 €... Selvästi olen väärällä alalla hommissa
Mieleen jäi vielä pohjamuovin modaus suodatinkupin kohdalta. Kuppi sijaitsee koneen etupuolella pakosarjan alla. Oikeissa holdeneissa kuppi nousee eteen ylös, jolloin suodatin on vaihdettavissa yläkautta. Takaa mahtuu muuten laskemaan öljyt pois, vaikka muovi paikallaan...
Kiitokset vielä paikalliselle yrittäjälle: Vuorelan korjaamolle...