Alfoista
Valvoja: Moderators
Capirex
Viestit: 394 Liittynyt: 07 Tammi 2006, 18:03
Car(s): Skoda Octavia 1.4 TSI DSG -15, ex-159 jtdm 2.0 -10, ex-147 2.0 -08, ex-147 2.0 sele -02, ex-156 2.0, ex-156 2.4 jtdm, ex-Ducati 748 -00, ex-Ducati 750SS -95
Paikkakunta: Helsinki/Tampere
Viesti
Kirjoittaja Capirex » 24 Tammi 2006, 19:33
No nyt sitten tuli omituinen vika. Kun käynnistän tuon 147 selespeedin niin hieman virrankytkennän jälkeen sanoo naisääni jotain tyyliin "headvice" tai vastaavaa. Ei oikeen saa tällä kielipäällä selvää. Ääni tulee myös aikast lujaa. Samanaikaisesti vilkkuu tuo turvaistuin valo tuolla paneelissa noin muutaman sekunnin ajan. Tämän jälkeen kaikki on taas normaalia alfaa. Tiedän että saan kytkettyä etu air bagin pois päältä jos on tarvetta mutta tämä operaatio ei ainakaan auttanut... Omituista
alfista
Viestit: 2809 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 25 Tammi 2006, 08:15
Vicehead olis varapää, mutta headvice... päälaite?
Pasi
Viestit: 6787 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): --- [ EX ] --- Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 25 Tammi 2006, 08:24
mutta voisko se olla headwise
Ei alfat enää maistu
Cotson
Viestit: 114 Liittynyt: 04 Syys 2003, 23:09
Car(s): 159 1.75 TBi, ex. 156 2.5 V6, ex. 156 2.0 TS
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Cotson » 25 Tammi 2006, 09:30
Olisiko advice = ilmoitus = liukasta/palanut lamppu/nesteen määrä tjsp.?
alfista
Viestit: 2809 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 25 Tammi 2006, 13:37
Jep, tuo tuntuu oikealta. On vain kurja ajatella italialaisen kaunottaren molkkaavan Englantia. Paljon siistimpää olisi kuulla "consiglio"
Cuore Sportivo
Viestit: 5766 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi Spider 3.0 V6 75 2.0 TS Multipla X1/9 Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 25 Tammi 2006, 13:47
alfista kirjoitti: Paljon siistimpää olisi kuulla "consiglio"
Jeah. Ajotietsikkakin on pakko pitää Italiankielisenä.. On se vaan eroottista luettavaa.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
alfista
Viestit: 2809 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 25 Tammi 2006, 14:52
He, ja kyydissä oleville voi sanoa, että "limite di velocità 128" tarkoittaa auton ilmoittavan: lujempaa!!!
Edit: lisää! lisää! vielä vähän! (oli pakko editoida)
(tuo on muuten raja jonka jälkeen ei selittelyt auta
)
Cuore Sportivo
Viestit: 5766 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi Spider 3.0 V6 75 2.0 TS Multipla X1/9 Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 25 Tammi 2006, 15:08
Mä oon laittanut tuon sataseen. Muutama naispuolinen on ihmetellyt pikatiellä, että "mistä hemmetistä toi tietää nopeusrajoituksen?"
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
Capirex
Viestit: 394 Liittynyt: 07 Tammi 2006, 18:03
Car(s): Skoda Octavia 1.4 TSI DSG -15, ex-159 jtdm 2.0 -10, ex-147 2.0 -08, ex-147 2.0 sele -02, ex-156 2.0, ex-156 2.4 jtdm, ex-Ducati 748 -00, ex-Ducati 750SS -95
Paikkakunta: Helsinki/Tampere
Viesti
Kirjoittaja Capirex » 31 Tammi 2006, 15:54
vastaan itselleni. Eli "vika" olikin sitten iloa aiheuttava. Autoon oli asennettu todella hienosti piiloon bluetooth hf-sarja. Koska auto oli minulle uusi ja hf ei ollut löytänyt mitään kännykkää pitkään aikaan ilmoitti se vain siitä. nyt ei kuulu ääntä kun kytkin puhelimen kiinni