alfa 159
Valvoja: Moderators
Päivittäinen ajomäärä koskee vain työpäiviä, viikonloppuna ajoa tulee vaihtelevasti.
Paljonkas kulutuksessa on eroa matka-ajossa 2,2 bensalla ja 2,4 dieselillä?
Tehtaan ilmoittamat lukemat taitavat olla 7,3 vs 5,4. Nykyinen (Linea diesel) on vienyt käytännössä 5-5,3l/100km, joten ihan sokeasti en usko noihin tehtaan ilmoittamiin.
Joku 3000€ ero hankintahinnassa tarkoittaa käytännössä vuoden bensoja jos laskee noilla kulutuksilla.
Paljonkas kulutuksessa on eroa matka-ajossa 2,2 bensalla ja 2,4 dieselillä?
Tehtaan ilmoittamat lukemat taitavat olla 7,3 vs 5,4. Nykyinen (Linea diesel) on vienyt käytännössä 5-5,3l/100km, joten ihan sokeasti en usko noihin tehtaan ilmoittamiin.
Joku 3000€ ero hankintahinnassa tarkoittaa käytännössä vuoden bensoja jos laskee noilla kulutuksilla.
2,4 diesel vie noin 7,5l/100kmnoose kirjoitti:Päivittäinen ajomäärä koskee vain työpäiviä, viikonloppuna ajoa tulee vaihtelevasti.
Paljonkas kulutuksessa on eroa matka-ajossa 2,2 bensalla ja 2,4 dieselillä?
Tehtaan ilmoittamat lukemat taitavat olla 7,3 vs 5,4. Nykyinen (Linea diesel) on vienyt käytännössä 5-5,3l/100km, joten ihan sokeasti en usko noihin tehtaan ilmoittamiin.
Joku 3000€ ero hankintahinnassa tarkoittaa käytännössä vuoden bensoja jos laskee noilla kulutuksilla.
Alfa159 MB320
"Voi elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista, Kankkunen"
"Voi elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista, Kankkunen"
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Yltää oikein hyvin.noose kirjoitti:1. Yltääkö ~165cm pitkä vaimo ajamaan tuollaisella?
Olen ehkä jäävi sanomaan, mutta mitä täällä on 159-ihmisten kommentteja lueskellut, niin bensakoneisten omistajien tyytyväisyysprosentti lähentelee sataa. Kiisseli-miehet ei ihan yhtä tyytyväisiä...2. Bensa vai diesel? Ajoa tulee ~100km päivässä, mutta nyt kun on menossa neljäs talvi dieselillä niin alkaa taas kaivata lämpöä kabiiniin nopeammin.
~ 100 km/pvä-tahdilla ei kannata kutoskoneista miettiä, jos ei ole pinkka kunnossa. 2.2 JTS:llä pääsee kohtuullisiin kulutuslukemiin. Oma 3.2 hönkii lämmintä ilmaa näillä pakkasilla jo 1.5 km jälkeen!
- ragazza
- Viestit: 304
- Liittynyt: 24 Heinä 2009, 21:06
- Car(s): Stelvio 2.0 280hp '19, 159 2.4 JTDm '06, 147 2.0 T.S. '08
- Paikkakunta: Seinäjoki/Tampere
Itse olen 165cm pitkä, ja voin sanoa, että 159'ä on mitä mainioin ajaa! Hyvin yltää ja löytää sopivan ajoasennon! Penkin reisituki tukee kivasti koko reittä, kun sattuu olemaan just jalan mittanen. Jos olis vähän lyhyempi reisi, niin ei olis enää niin kivaa, kun ei sais polvea taipumaannoose kirjoitti:Kyselempä täällä:
Vähän on harkittu käyttiksen vaihtoa ja 159 kiinnostaisi.
1. Yltääkö ~165cm pitkä vaimo ajamaan tuollaisella?
JTD koneen ravistamisesta pakkasella oli tässä ketjussa puhetta. Tämäkin on sille erikoisen herkkä, mutta polttoaineen jäänesto auttaa heti. En siis usko, että värinä olisi peräisin moottorin kiinnikkeistä yms. Asia on joka tapauksessa helppo testata. Annos tankkiin ja ainakin tämän värinät loppuivat kesken ajon.
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
minusta tuo ^^ on itusti liikaa dieseliksi. Jopa 530 BMW vie vähemmän.. ärsyttää
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaalea sisustus on tietysti samaa (kangas, alfatex tai nahka) materiaalia kuin tummakin, mutta tarjoaa samalla rahalla valoisamman, tilavamman ja arvokkaamman vaikutelman.noose kirjoitti:Kiitokset kommenteista!
Tänään pitäisi käydä katsomassa Konalassa paria 2,2JTS:ää.
Onkos tuo vaalea sisusta minkänäköinen livenä? Ja onhan se sentään samaa materiaalia kuin tummakin, eikä mitään perunasäkkikangasta?
Viimeksi muokannut Jönsson, 07 Tammi 2011, 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- routasydän
- Viestit: 1558
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Joo, ja hiukan ihmetyttää, miksi hankkia 3-litrainen diesel ajaakseen tasaista yhdeksääkymppiä matka-ajoa?Qtronic kirjoitti:Alfa 159 viestiaannttii kirjoitti:Tällä hetkellä itellä on 530d(e39) ja matka-ajossa tietokoneen mukaan vei 5.7 noin 90:n nopeudella... Ihan mukavasti
Asiaan: itselläni on ollut vajaan vuoden 1,9 JTDm Qtronic, ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Viitosdieseliin verrattuna tuo häviää voimassa, mutta voittaa kepeydessä ja ohjautuvuudessa. Automaatti toimii hienosti yhteen koneen kanssa, ja käytännön suorituskyky on ihan mainio. Ainakaan vielä EGR ei ole tökkinyt. Tuo 1,9 on luotettava kapistus, Alfa-foorumia enemmän infoa löytää vaikkapa Saabistien keskustelupalstalta. Potkua saa halutessaan lisää softapäivityksellä.
Olen ajanut kaikilla koneilla 159:llä tai sitten Breralla ja tuo 2,2-litrainen bensakone on kaikessa luotettavudessaan oikeastaan aika mitäänsanomaton kone. Ajelin itse aiemmin yli 8 vuotta kahdella 2,4-koneisella Kappalla, jonka moottori hakkaa kyllä tuon 2,2:n joka suhteessa.
Uusi 1750 on toki parasta, mitä Alfalla ja Fiat-konsernilla on juuri nyt tarjota, mutta jos siihen ei rahkeet riitä, suosittelen pikkuriisseliä. Vitosdieselissä on kyllä voimaa yli kylän ja mainiot soundit, itsekin mietin sitä pitkään.
BTW: manuaalivaihteisessa 159:ssä on kytkinpolkimen pitkäliikkeisyys jonkinmoinen ongelma, ainakin itselleni. Vaikka joku voi väittää, ettei tomattii istu Alfaan, suosittelen silti.
Volkkariin verrattuna ei tuossa 159:ssä ole edes pitkä kytkinpolkimen liike, vaikka se sitä toki on. Eniten tuossa häiritsee se ettei penkkiä saa tarpeeksi alas kuten bemarissa sai. Ratin kun saa sopivalle korkeudelle, eli niin alas kuin saa jotta kädet on passelisti, kolisee polvet rattiin koko ajan. Penkkihän on vedettävä melko eteen jotta ylettyy painamaan polkimia kun ovat VW:mäisesti sijoitettu niin ylös.
Tottumiskysymyksiä ja tuossa kun on ajellut noilla työsuhdeautoilla niin on vähän kuin Maseratiin istuis kun hyppää Alfan puikkoihin
Tottumiskysymyksiä ja tuossa kun on ajellut noilla työsuhdeautoilla niin on vähän kuin Maseratiin istuis kun hyppää Alfan puikkoihin
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
Ja mä en ole vielä kohdannut edes yhtään BMW kuljettajaa, joka ajaisi esimerkiksi moottoritiellä yhdeksääkymppiä.TTi kirjoitti:Joo, ja hiukan ihmetyttää, miksi hankkia 3-litrainen diesel ajaakseen tasaista yhdeksääkymppiä matka-ajoa?Qtronic kirjoitti:Alfa 159 viestiaannttii kirjoitti:Tällä hetkellä itellä on 530d(e39) ja matka-ajossa tietokoneen mukaan vei 5.7 noin 90:n nopeudella... Ihan mukavasti
Missä tuossa puhuttiin moottoritiestä?HopeinenQ kirjoitti:Ja mä en ole vielä kohdannut edes yhtään BMW kuljettajaa, joka ajaisi esimerkiksi moottoritiellä yhdeksääkymppiä.TTi kirjoitti:Joo, ja hiukan ihmetyttää, miksi hankkia 3-litrainen diesel ajaakseen tasaista yhdeksääkymppiä matka-ajoa?Qtronic kirjoitti: Alfa 159 viesti
nimim. 4,8 l. / 100 km sekalaisessa ajossa.
- HopeinenQ
- Viestit: 439
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:12
- Car(s): Kia Cee'd SW 1.6 -14
- Paikkakunta: Hyvinkään ruhtinaskunta
No ei missään. Siksi siinä olikin esimerkiksi. Ja kyllähän mäkin olen saanut ajotietokoneen näyttämään lukemaa 4.2 ajettaessa 90km/h.Jönsson kirjoitti:Missä tuossa puhuttiin moottoritiestä?HopeinenQ kirjoitti:Ja mä en ole vielä kohdannut edes yhtään BMW kuljettajaa, joka ajaisi esimerkiksi moottoritiellä yhdeksääkymppiä.TTi kirjoitti: Joo, ja hiukan ihmetyttää, miksi hankkia 3-litrainen diesel ajaakseen tasaista yhdeksääkymppiä matka-ajoa?
nimim. 4,8 l. / 100 km sekalaisessa ajossa.
Itsellä on ollut 2.2 kaksi ja puoli vuotta enkä kuvailisi sitä mitenkään mitäänsanomattomaksi - päinvastoin erittäin mukava ajaa ja välillä leikkiäkin jos hieman pääsisi lapsettamaan
"Olen ajanut kaikilla koneilla 159:llä tai sitten Breralla ja tuo 2,2-litrainen bensakone on kaikessa luotettavudessaan oikeastaan aika mitäänsanomaton kone. Ajelin itse aiemmin yli 8 vuotta kahdella 2,4-koneisella Kappalla, jonka moottori hakkaa kyllä tuon 2,2:n joka suhteessa.
Uusi 1750 on toki parasta, mitä Alfalla ja Fiat-konsernilla on juuri nyt tarjota, mutta jos siihen ei rahkeet riitä, suosittelen pikkuriisseliä. Vitosdieselissä on kyllä voimaa yli kylän ja mainiot soundit, itsekin mietin sitä pitkään.
BTW: manuaalivaihteisessa 159:ssä on kytkinpolkimen pitkäliikkeisyys jonkinmoinen ongelma, ainakin itselleni. Vaikka joku voi väittää, ettei tomattii istu Alfaan, suosittelen silti.[/quote]"
"Olen ajanut kaikilla koneilla 159:llä tai sitten Breralla ja tuo 2,2-litrainen bensakone on kaikessa luotettavudessaan oikeastaan aika mitäänsanomaton kone. Ajelin itse aiemmin yli 8 vuotta kahdella 2,4-koneisella Kappalla, jonka moottori hakkaa kyllä tuon 2,2:n joka suhteessa.
Uusi 1750 on toki parasta, mitä Alfalla ja Fiat-konsernilla on juuri nyt tarjota, mutta jos siihen ei rahkeet riitä, suosittelen pikkuriisseliä. Vitosdieselissä on kyllä voimaa yli kylän ja mainiot soundit, itsekin mietin sitä pitkään.
BTW: manuaalivaihteisessa 159:ssä on kytkinpolkimen pitkäliikkeisyys jonkinmoinen ongelma, ainakin itselleni. Vaikka joku voi väittää, ettei tomattii istu Alfaan, suosittelen silti.[/quote]"
Lauantaina se sitten hankittiin. Eli 159 SW 2,2 bensakoneella. Sisusta on vaalea, joka on livenä paljon paremman näköinen kuin kuvissa. Oikeastaan olen tyytyväinen siihen, ettei se ollutkaan tummalla sisustalla
Sen verran ehti viikonlopun aikana ajamaan, että jotain sanottavaakin löytyi: kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa ottaa pikkuisen vastaan noin puolessa välissä vapaalta ylös työnnettäessä. Onko tämä ominaista vai viedäänkö auto takaisin/korjattavaksi?
Sen verran ehti viikonlopun aikana ajamaan, että jotain sanottavaakin löytyi: kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa ottaa pikkuisen vastaan noin puolessa välissä vapaalta ylös työnnettäessä. Onko tämä ominaista vai viedäänkö auto takaisin/korjattavaksi?
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
sama täällä, rusahdus tuntuu kakkoselta kolmoselta..
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ahdista, työntää vaan avokämmellä ylöspäin niin loksahtaa kolmonen.
Kylmänä ei kannata repiä, etenkään kakkosta.
Eihän toi laatikko mikään nopea ole, eli jos nopeasti yrittää, tuloksena voi olla heikompi suoritus kuin hieman rennommin.
Jos kytkin ei ole kunnolla pohjassa, niin saattaa hylkiä vaihteita ja pompata takaisin.
Kylmänä ei kannata repiä, etenkään kakkosta.
Eihän toi laatikko mikään nopea ole, eli jos nopeasti yrittää, tuloksena voi olla heikompi suoritus kuin hieman rennommin.
Jos kytkin ei ole kunnolla pohjassa, niin saattaa hylkiä vaihteita ja pompata takaisin.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Jurin
- Viestit: 358
- Liittynyt: 14 Syys 2008, 10:06
- Car(s): 156 2.4 JTDm TI
Ex. 159 1750 TBi TI
Ex.Ex. 156 JTS 2.0 Boselift - Paikkakunta: Tampere
Aika tyypillistä tuntuu olevan. Link 159-clutch-clunk
Normaalissa kiihdytyksessä tekee tuota.Laku kirjoitti:Ei ahdista, työntää vaan avokämmellä ylöspäin niin loksahtaa kolmonen.
Kylmänä ei kannata repiä, etenkään kakkosta.
Eihän toi laatikko mikään nopea ole, eli jos nopeasti yrittää, tuloksena voi olla heikompi suoritus kuin hieman rennommin.
Jos kytkin ei ole kunnolla pohjassa, niin saattaa hylkiä vaihteita ja pompata takaisin.
Nopeasta vaihtamisesta ei myöskään ole kyse vaan rauhallisin elein suoritettu vaihto. Ei pomppaa taaksepäin, mutta pieni vastustus tuntuu puolessa välissä liikettä. Muilla vaihteilla tuota ei tule.
1. kyllä tuo 157cm parempi puolisko yltää ihan kivasti ajaanoose kirjoitti:Kyselempä täällä:
Vähän on harkittu käyttiksen vaihtoa ja 159 kiinnostaisi.
1. Yltääkö ~165cm pitkä vaimo ajamaan tuollaisella?
2. Bensa vai diesel? Ajoa tulee ~100km päivässä, mutta nyt kun on menossa neljäs talvi dieselillä niin alkaa taas kaivata lämpöä kabiiniin nopeammin. Bensa vehjes kuluttaa tietty enempi, mutta vero on pienempi ja hankintahinta selvästi halvempi.
3. Mitä kannattaa tarkistaa koeajolla?
2. diesel... tuolla 100 euroa/tankki/viikko menolla maksais muutamatkin käyttövoimaverot. Tosin itsellänihän on tuo 3.2 Q4 automaagi
159 sw 3.2 Q4 & 156 2.0 '00 (lunastettu) & Tipo 2.0 16V & Scania 110 '73
- MKT
- Viestit: 685
- Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
- Car(s): Stelvio Veloce+
Giulietta QV TCT
147 2.0 T.Spark
ex. 156/159/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Näin tekee täälläkin. Tosi vaikeaa kiihdyttää sujuvasti.alfista kirjoitti:Sama vika, rusahtelee ykköseltä kakkoselle ja kakkoselta kolmoselle vaihtaessa.
Tässä on vielä sellainen "hauska" ominaisuus että tasakaasulta kun nostaa nopeasti jalan kaasulta niin tuntuu selvä kolahdus/tumpsaus voimansiirrosta. Tuntuisi kuuluvan jostain etuperän tienoilta. Kaikki kyllä näyttäisi olevan kunnossa ääntä lukuunottamatta, jonkinlainen välys tuossa tuntuu mutten tiedä onko se normaalia suurempi. Olen alkanut jo epäilemään moottorin taikka voimansiirron tuentaa.
- veskuk
- Viestit: 290
- Liittynyt: 03 Marras 2008, 21:41
- Car(s): ex 156 2.0JTS, ex 159 2.4JTDm sw Q-tronic
Olin vähän vaihtamassa autoa, mutta ei kelvannu alfa oikein millään vaihdossa, kun oli edellisestä 159 vaihtoautosta hajonnu kuulemma manuaali aski, jonka olivat joutuneet korjaamaan. Mulla siis automaatti, eikä auttanut selitys ettei japanilainen Aisin hajoa millään kun kestää volvo xc90 300hv kanssakin...
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
ja eikun tilamaan aikaa hammastangon vaihtoon... Vuotaa oikealta ja kestihän se jopa 10 tkm nipussa. Mittarissa 65 tkm. Mistä huomasin: kosteasta suojasta ja siitä, että pumppu alkoi kurnuttaa käynnistämisen jälkeen Huomasin alkavaa kosteutta suojassa syksyllä renkaiden vaihdon yhteydessä
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
minulla tehnyt pari kertaa samoin, auttaa kun kääntää pistoolin vinoon oikealle tai vasemmalle..
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Kai se on jo kestänyt 65 tkm. En usko, että oli vaihdettu 10 tkm sitten...gfj-365 kirjoitti:Tähän hammastanko asiaan viitataten..
Eikö olisi aihetta jo vaatia parempaa ?
meinaan jos hammastanko kestää autossa 10tkm, ei sillä mitään tee..
Mites aivan uudet 159 ? lukeekohan huoltovihkossa valmiiksi : "hammastangon vaihto 10 000km välein" ?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- Jonesi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 11 Helmi 2010, 20:45
- Car(s): Giulietta 1.4MA '11, ex. Golf GTI, 159 2.2JTS
- Paikkakunta: Lappeenranta
Viimeiset takuuviikot olis menossa ja viime päivien suojasää paljasti että matkustajan puoleinen takaovi vuotaa vieläkin vettä sisään. Kävin tänään katsastamassa Alfan ja lumet ehtivät siinä sulamaan niin illalla töistä lähtiessä tiivisteen päällä oli reipas jääkerros. puolentoista viikon päästä Deltalle taas katsottavaksi, jokohan neljännellä kerralla tulis kuntoon vai pitääkö ensi kesänä laittaa itse.
- azorblade
- Viestit: 453
- Liittynyt: 15 Elo 2009, 23:39
- Car(s): ex:
75 ts, 156 v6 x2 ja jts, 159 2.4, gt jts - Paikkakunta: Kontiolahti
samaa tekee 156, mutta auttaa yleensä tosiaan kun kokeilee vähän eri kulmassa tai eri syvyydestä.himik kirjoitti:Mikähän voisi olla vikana kun tankatessa alkaa tankkauspistooli katkomaan, aivan kuin tankki olisi täynnä ja tankkaus täytyy hoitaa liruttelemalla. Onko jossain joku huohotus mahdollisesti tukosssa?
- Maunu
- Viestit: 3548
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): Stelvio 2,2 JTDM 210hv 2018, 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, Subaru Forester 2.0X 2006, Peugeot E-2008 2024
- Paikkakunta: Pori
Tänään lähti 159:si maalarille takaovien ja lokasuojien maalaukseen. Kivet ovat hakanneet maalin pois useasta kohdasta, joten laitetaan nyt maali taas kuntoon. Nyt on tilattu myös alkuperäiset kiveniskusuojamuovit Autotalosta about 65e satsi. Toivotaan että maalit pysyy tämän jälkeen.
Saapahan samalla korjautettua pikku naarmut ja kolhut ovista kuntoon.
Saapahan samalla korjautettua pikku naarmut ja kolhut ovista kuntoon.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
No nyt sitten alkoi pallottelu, että mikäs takuu on voimassa. Minusta aika selkeästi edelleen 5 vuoden takuu, kun takuun siirto on tehty ja se on edelleen voimassa. Huollonvarauksesta sain kuulla, että autolla on vaihtoautotakuu...Kirkinen kirjoitti:ja eikun tilamaan aikaa hammastangon vaihtoon... Vuotaa oikealta ja kestihän se jopa 10 tkm nipussa. Mittarissa 65 tkm. Mistä huomasin: kosteasta suojasta ja siitä, että pumppu alkoi kurnuttaa käynnistämisen jälkeen Huomasin alkavaa kosteutta suojassa syksyllä renkaiden vaihdon yhteydessä
Ja osia ei maassa - toimitusaika väh 2 viikkoa eli auto pois ajossa 2-4 vko - perkele, mitä toimintaa...
Nykyinen maahantuoja ei varmaan korviaan hetkeuta? Onko kellään kokemusta, kuka viime kädessä vastaa tästä 5 vuoden takuusta? Maahantuoja, Delta vai tehdas?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- veskuk
- Viestit: 290
- Liittynyt: 03 Marras 2008, 21:41
- Car(s): ex 156 2.0JTS, ex 159 2.4JTDm sw Q-tronic
Tehtaalla ja nykyisellä maahantuojalla ei ainakaan ole mitään tekemistä ko. Deltan myöntämän jatketun takuun kanssa, joten jäljelle jää vain DeltaKirkinen kirjoitti: Nykyinen maahantuoja ei varmaan korviaan hetkeuta? Onko kellään kokemusta, kuka viime kädessä vastaa tästä 5 vuoden takuusta? Maahantuoja, Delta vai tehdas?