Yleinen avautumis-ketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jeQQ
Viestit: 4362
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Kannattaa kuitenkin vaihdattaa koko etuvanne, kun vakuutus kuitenkin maksaa? Kerran nimittäin tollanen oiottu vanne meni ekassa töyssyssä soikeeksi. No, oli varmaan huonosti tehty homma..

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Kuokkaan tuli sitten Unkariltakin. Vituttaa vielä hyvin nukutun yön jälkeenkin. Viiksi-vallulle kenkää, jos ei itse tajuta erota!

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8686
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Ja missä kohtaa tuo on valmentajan syy, eiköhän vika taida olla kentän tasossa, tai sen puutteessa. Muuten olen huono potkupalloa kommentoimaan, mutta tuo on kaikkien tiedossa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
mattijus
Viestit: 5264
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Jos valmentaja tekee vääriä valintoja (pelaajat ja/tai pelitapa jne.) on syy valmentajassa. Jos joukkue häviää otteluita jollekin madagaskarille niin valmentajan tekemät valinnat ovat tuskin olleet oikeita.

Tietenkin kylmä fakta, että käytettävissä oleva pelaajamateriaali tuskin on Espanjan tasoa mutta silti luulisi jollekin itä-udmurtialle pistävän edes kampoihin :?
VMP

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

^ juuri tästä on kyse. Suomen pelaajamateriaali ei ole laaja, mutta jostain syystä jotkut pelaajat eivät siltikään tunnu mahtuvan Baxterin suunnitelmiin, ainakaan aloituskokoonpanoon. Taktisesti Suomi on pelannut erittäin köyhää ja tehotonta jalkapalloa, muutokset taktiikassa kesken pelin näyttävät olevan vaikeita valmentajalle. Esim. eilen vaihdot jätetiin turhan viime tippaan.

Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

EBITDA kirjoitti: Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...
Baxterista ei olisi kotimaahansa valmentamaan. Siellä media käy päälle aivan toisenlailla verrattuna kotoiseen pieneen vinoiluun. Luulisi britin itsekin huomaavan tämän, mutta silti jaksaa jankuttaa median ajojahdista.

Baxterin eväät on syöty, tilalle Zico vetämään loppukarsinnat ja ajamaan nuoria pelaajia sisään.

Avatar
mattijus
Viestit: 5264
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Kyllä Baxter voisi jatkaa sylkykuppina karsintojen loppuun, on hän sen ansainnut. Erottaa ei saa missään nimessä.
VMP

RIPA
Viestit: 1228
Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
Car(s): Giulia 2,2 D -16,Barchetta -97, ex-Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja RIPA »

Samaa mieltä turha sitä tähän karsintaan on enään vaihtaa, kärsiköön palkkansa edestä loppuun asti :twisted:

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

^ Joo, kalliiksihan se tulisi näyttää Baxterille ovea, kun ei kerran itse näytä tajuavan erota. Moni kunnianhimoinen ja itseään kunnioittava valmentaja kyllä vetäisi omat johtapäätökset... Voi tosin kysyntä herran palveluksillekin olla vähäisempää viimeaikaisten peliesitysten valossa.

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

...keleen kampiakselinpultti. :twisted:

Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.

Ja joo, on vääränkätinen.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Perus: Oik ylätukivarsi väljä... vaihdoin 1,5 vuotta sitten, samaan aikaan vasen sen kun vaan porskuttaa ilman ongelmia
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
h_lauri
Viestit: 6685
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Muumi kirjoitti: edit. Niin ja törmänneestä pakettiautosta oli mennyt tuulilasi vaihtoon kun oli pään jälki :silent: , näin osasi pomo tänään kertoa kun kävin viemässä saikkulapun töihin. Mutta jännä sinällään kun miun päässä oo tuntunut mitään kipeää kohtaa. :-D enkelit oli matkassa..
Pään jälki? Ajoikko ilman kypärää? Jos, niin enkeleiden lisäks oli tuuriaki mukana.

Mä oon pyöräilly kypärä pääss elokuusta 1986. Jäin silloin passatin "päälle" suojatiellä. Jamppa kääntyi oikealle ja väisti kolmion takaa tullessaan ei ketään, vaikka olisi pitänyt väistää oikealta tulevaa pyöräilijää (eli _kaikkea muuta liikennettä_).

Niin joo ja tos törmäykses mul ei ollu potta päässä, hommasin vasta saikun loputtua sellaisen.

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 1573
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Tesla Model 3

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Kävin vatsantähystyksessä. Luulin ettei se mikään paha juttu ole, mutta oli se kyllä aivan perseestä..

Avatar
Xehpuk
Viestit: 793
Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
Car(s): ex Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Xehpuk »

Apukuskin matolle oli lirahtanut vettä jostain :(

Muumi
Viestit: 97
Liittynyt: 12 Touko 2009, 14:27
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja Muumi »

h_lauri kirjoitti:
Muumi kirjoitti: edit. Niin ja törmänneestä pakettiautosta oli mennyt tuulilasi vaihtoon kun oli pään jälki :silent: , näin osasi pomo tänään kertoa kun kävin viemässä saikkulapun töihin. Mutta jännä sinällään kun miun päässä oo tuntunut mitään kipeää kohtaa. :-D enkelit oli matkassa..
Pään jälki? Ajoikko ilman kypärää? Jos, niin enkeleiden lisäks oli tuuriaki mukana.

Mä oon pyöräilly kypärä pääss elokuusta 1986. Jäin silloin passatin "päälle" suojatiellä. Jamppa kääntyi oikealle ja väisti kolmion takaa tullessaan ei ketään, vaikka olisi pitänyt väistää oikealta tulevaa pyöräilijää (eli _kaikkea muuta liikennettä_).

Niin joo ja tos törmäykses mul ei ollu potta päässä, hommasin vasta saikun loputtua sellaisen.
Joo ilman kypärää, tähän saakka ajeltu. Kunhan saikku loppuu ja pyörällä alkaa taas ajelemaan niin sit on kypärä päässä aina :) Pitää käydä ihan liikkeestä ostamassa kunnollinen päähän istuva kypärä, vanha vois löytyä jostain mut se on joku Bilteman tms päälaella keikkuva viritys. Huono valinta siis..

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Kävin vatsantähystyksessä. Luulin ettei se mikään paha juttu ole, mutta oli se kyllä aivan perseestä..
Toivottavasti et joudu koskaan keuhkojen tähystykseen - voittaa kyllä 3 - 0 mahaletkun.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Alfred Romero
Viestit: 565
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01
Paikkakunta: Akaa/ Viiala

Viesti Kirjoittaja Alfred Romero »

savijo-r kirjoitti:...keleen kampiakselinpultti. :twisted:

Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.

Ja joo, on vääränkätinen.
Kaveri tappeli Ducaton ja bilteman pulttipyssyn kanssa ilman tulosta. Kamasan pyssy ja auki oitis. Pultti liimattu pirusti kiinni.
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."

gYdEbUh
Viestit: 2528
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

^Mun profiilissa näkyvästä Alfasta löystyi itsestään kampuran mutteri, huomasin kun rupesin vähän öljyä tihuttamaan. :-D
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Robert
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 18:54
Car(s): 156sw jtd
Paikkakunta: Hyvinkää/ mänksälä / tuusula

Viesti Kirjoittaja Robert »

Alfred Romero kirjoitti:
savijo-r kirjoitti:...keleen kampiakselinpultti. :twisted:

Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.

Ja joo, on vääränkätinen.
Kaveri tappeli Ducaton ja bilteman pulttipyssyn kanssa ilman tulosta. Kamasan pyssy ja auki oitis. Pultti liimattu pirusti kiinni.
Yleensä lähtee huonommallikn pysyllä kun kaataa paksua öljyä nipasta pysyyn ja sitten täräyttää.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2387
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Mitä ihmettä tekee yleensäkään millään bilteman pulttipyssyllä, kun ei niillä meinaa saada edes pyöränpultteja auki? Itsekin kerran ostin sellaisen keltaisen yaman, ja totesi ensikoitolla ettei silläkään mitään tee, ja saman tien kauppaan takas..
Kimmo

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

^ Aukeshan se seuraavana aamuna pikku päräyksellä kun hain Kamasan "ISONVIHREÄN" lainaan.

Sautio
Viestit: 435
Liittynyt: 14 Elo 2009, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sautio »

Ketuttaa toi Hammerite, on ehkäpä maailman huonointa "maalia"? On sinällään outoa kamaa ettei sitä saa täysin kuivaksi millään, ts. sellaiseksi etteikö reagoisi jopa Hammeriteen 2vrk +20 asteessa kuivuttuaan.
Outoa se on myös sikäli ettei sitä saa reagoimaan mihinkään kovetinaineeseenkaan, vaan kovetin vain haihtuu ensin veke, ja sitten toi sontamönjä jatkaa "kuivumistaan", kunnes tekee vanhan tutun kiehahtamistemppunsa jos sen päälle koettaa laittaa mitä tahansa maalia :evil:
Täytynee hioa rälläkän teräspunoslaikalla hittoon toi skeida ja laittaa tilalle oikeaa maalia.
Saab 9-3SW 1.9TTiD -08
Fiat Ducato Maxi 2.8 i.d.TD -98
Ex: 156 2.4JTD SW -01

Avatar
mattijus
Viestit: 5264
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Ökykuntoinen Blaukkari ei ollut vihreällä taustavalolla (ts. en voittanut lotossa)
VMP

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^ No voi harmi! Eikös joku näppärä kolvaaja voisi vaihtaa tuohon virheät polttimot, niin ei menisi hukkaan noin siisti laite?
One life, live it!

Avatar
mattijus
Viestit: 5264
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Suba kirjoitti:^ No voi harmi! Eikös joku näppärä kolvaaja voisi vaihtaa tuohon virheät polttimot, niin ei menisi hukkaan noin siisti laite?
Mietin samaa, mutta on turhan priimakuntoinen turattavaksi. Menköön jollekin pussihousumobilistille tuollaisenaan :lol:
VMP

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4881
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Autotallin eristäminen. Videolla sen uretaanilevyn asentaminen näyttää niin simppeliltä mutta totuus on sekalaista mittaa ja jatkuvasti on jotain tukilautaa yms. jonka vuoksi joutuu loveamaan. Otin päätypontattuna ja kun runkopuu väli on n.70-80cm (3,7m korkeudessa) joutuu joka 3. välin tekemään kahdesta palasta. Lisäksi menin siihen ansaan johon menen joka kerta. Osaan kyllä laskea neliöt ja sitten siihen eristeen..... ja niin pari pulloa vaahtoa. Vaahtoa on nyt tullut ostettua jo 200e... Eli budjetti meni jo siinä ketuilleen. Lisäksi onnistun sillä vaahdolla sotkemaan joka paikan.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^vastaava vielä edessäpäin, tosin omakotitalon vintti. Laskin kustannuksia pelkistä eristeistä, 4700€, siihen vaahdot päälle. Vittu.

Avatar
Pasi
Viestit: 6786
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Sautio kirjoitti:Ketuttaa toi Hammerite, on ehkäpä maailman huonointa "maalia"? On sinällään outoa kamaa ettei sitä saa täysin kuivaksi millään, ts. sellaiseksi etteikö reagoisi jopa Hammeriteen 2vrk +20 asteessa kuivuttuaan.
Jep, kuivumisaika on noin 2 viikkoa. Ja olosuhteista riippuen, tähän vielä viikko päälle.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Tänään oli tarkoitus vaihtaa talvirenkaat alle. Noh. Auto nosturille ja kesärenkaat irti. Kuinka ollakaan kun talvirenkaita alettiin laittamaan alle... Ei tainneet olla kyllä mun Alfaan... Voi v***u... Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...

Avatar
maybetomorrow
Viestit: 1568
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja maybetomorrow »

Tuli sitten osallistuttua vähän myöhässä Facebookkissa sisustuskuvakilpailuun, jossa 5 tykätyintä kuvaa pääsee raadin analyysiin...

Hirmuinen lobbaaminen kaveripiirissä tuotti sen verran ääniä että saatiin karkuun menneet kuvat kiinni ja riitti sijoitus jatkopaikkaan.

Nyt taitaa käydä niin, että joutuu nuolemaan näppejä finaalipaikasta

- tai sitten työntäkääs vähän tätä virtuaalista varttikutosta mäessä ja käykää tykkäilemässä jos sisustus miellyttää silmää! http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 9778618925 :P

EDIT: Ai niin kisa menee kiinni huomenna klo 12 :?
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

Johanna kirjoitti:Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
Kävi kanssa joskus näin. Vanteet olivat väärällä jaolla + renkaan profiili juuri sen verran korkea ettei sopinut pyörimään kun otti jousilautaseen kiinni. Ainakin mulle antoivat tuolla kertaa mukisematta tilalle uudet vanteet(pelti) ja talvirenkaat (pinnatut) tilalle. Jos olet auton ostanut kaksilla vanteilla+renkailla, ei lulis olevan liikkeellä vaihtoehtoja
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

eltsu kirjoitti:
Johanna kirjoitti:Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
Kävi kanssa joskus näin. Vanteet olivat väärällä jaolla + renkaan profiili juuri sen verran korkea ettei sopinut pyörimään kun otti jousilautaseen kiinni. Ainakin mulle antoivat tuolla kertaa mukisematta tilalle uudet vanteet(pelti) ja talvirenkaat (pinnatut) tilalle. Jos olet auton ostanut kaksilla vanteilla+renkailla, ei lulis olevan liikkeellä vaihtoehtoja
Onneksi olin näemmä säästänyt jopa lapun, joka silloin autoliikkeessä roikkui tuulilasilla. Siinä lukee selvästi että kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Katotaan miten käy, tänään ampaisen liikkeeseen heti neljän jälkeen. Ihan lohduttavaa tietää, etten oo ainut, jolle on näin käynyt. Pakko myöntää että eilen kävi mielessä "miksi aina mulle" :mrgreen: Vähän epäilen, että auton vaihdossa antanut on saattanut antaa liikkeelle väärät renkaat, mutta sen ei toisaalta pitäs vaikuttaa kuitenkaan asiaan... Toivottavasti!

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Spraymaalit. V''tu noilla saa mitään muuta kun pahan mielen ja kuplivia pintoja.

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Taisi mennä JTD:hen uusi turbo hankintaan.

Avatar
Härmälänkolli
Viestit: 126
Liittynyt: 13 Helmi 2010, 19:19
Car(s): Kona Dew Plus
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Härmälänkolli »

Voi vitun vittu! Joku saatanan vatipää yrittäny autoon sisään ja lukon peitelevy sökönä. Paikkana Lielahden Cittarin parkkis.

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

jaahhas, tuli sitte ajettua voorttia persuksii. Noh, pistetää kuponkia vetämään.

PS: Kumimuumilta tarvii siis osia vähän ajan päästä (etupuskuri,umpio,etu"grilli" ym.) :D

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

EBITDA kirjoitti:Taisi mennä JTD:hen uusi turbo hankintaan.
Mikäs sille tuli, savuttaako sinistä?

On siis ainakin yksi osa joka JTD:stä voi hajota mutta multa ei ole hajonnut. Vielä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5375
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

willez kirjoitti:jaahhas, tuli sitte ajettua voorttia persuksii
Sun kannattaa päivittää vähän tuota avatarias sitten :wink:

Kuva

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

alfa 156 v6 kirjoitti:
willez kirjoitti:jaahhas, tuli sitte ajettua voorttia persuksii
Sun kannattaa päivittää vähän tuota avatarias sitten :wink:

Kuva
:D hehheh

Avatar
Shakal
Viestit: 1644
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 07:16
Car(s): Impreza ja mopo
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Shakal »

155 käsijarru hirttänyt kiinni, toivottavasti jäätynyt ja sulaisi päivän aikana.

Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.

Edellisessä Audissa tämä oli myös jokatalvista hupia, siinä kun käsijarru hirtti satulan yläpäästä johon vaijeri päättyi ja heiluttelu vapautti ne kolahduksen kera. :roll:
Man Behind The Name

-Without heart we would be mere machines

Avatar
Caijo-Romeo
Viestit: 1206
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
Car(s): 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00,159 1.9 Jtdm Q-tronic -07/2.4 Jtdm -07
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja Caijo-Romeo »

^sama vaiva,taas oli unohtunu käkkäri päälle vaikka tiesin et pakkasta tulee. hermot meni siis jo heti aamusta.yleensä se satulan vipumekanismi ei palauta ja siks jumissa.omassa pääsee vanteen reiästä käsiks satulan alapuolelle jossa vaijeri ja vipu on,tätä vaan vetkuttelee ja saattaa jarru aueta.kannattaa pitää toi vivuston alue puhtaana ja laittaa vaijerille lisäjousi,jotta palauttaa paremmin.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Mä en jätä ikinä käsijarrua päälle, näemmä siitä jotakin hyötyä sitten on :) Mutta tänään patterit loppu avaimenperästä ja meni jonkun aikaa ennen ku hoksasin käyttää avainta lukossa ;) On se kumma kun mussakin tuntuu joku piiloblondi asuvan, vaikka välillä haluan muuta ajatella :lol:

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^yleensä enemmän murheita tulee käsijarrun käyttämättömyydestä.

164:sessa mulla oli pikkuleka takakontissa mukana. Aluvanteiden kanssa pamautin jatkovarren avulla pyöränpulttiin, pellivanteissa vaan suoraan napaan. Pääsääntöisesti auttoi.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Mitä haittaa voi olla siitä? Oon tehnyt noin jo vuosia, enkä oo havainnu tähän päivään mitään negatiivista siinä :shock:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^Katsastuksessa voi tulla harmia kun satulat jumissa.

Uusilla vaijereilla ei ole ongelmia ollut pariin talveen ja kässäriä on käytetty päivittäin.

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

^Kyllä mä käytän esim. käynnistettyäni auton ja alkaessani ravata laseja tai jos muuten joudun tyhjäkäynnillä jossain olemaan. Mutta en jätä yöksi päälle.

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Shakal kirjoitti:155 käsijarru hirttänyt kiinni, toivottavasti jäätynyt ja sulaisi päivän aikana.

Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.
Epezi mainitsikin jo, että leka auttaa. Sopivankokoisella vasaralla olen naputellut pari kertaa irti. Ei muuten ole Alfassa ollut ikinä (kohta kuuden vuoden aikana) ongelmia käsijarrun kanssa, vaan nämä jumit oli Toyota Yariksessa, joka oli avokin työkärrynä joskus.

Avatar
Shakal
Viestit: 1644
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 07:16
Car(s): Impreza ja mopo
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Shakal »

Onneksi luonto oli tehnyt tehtävänsä ja työpäivän aikana se oli vapauttanut itse itsensä. Kiitos kuitenkin vinkistä tuon napauttamisen suhteen, nyt kun pääsin töistä pois, tuli tuota pällisteltyä sen verran enemmän (valossa..) että eiköhän se jatkossa auki saada KUN jumiutuu uudestaan :)

edit: ja vaikka ei tähän threadiin kuulukaan, niin tämä on avunsaamisen suhteen kyllä yksi parhaista autofoorumeista.
Man Behind The Name

-Without heart we would be mere machines

Avatar
doublesix
Viestit: 2534
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24

Viesti Kirjoittaja doublesix »

Johannalle pojot! Itse en myöskään vedä/paina kässäriä ikinä yöksi päälle.Auto pysyy kyllä pykälä silmässä paikallaan ja jos oikein viettää,niin pistää pakin päälle. Ja aina välillä käyttää,niin ei ole leimalla ongelmia.

Aikanaan Chevy pick-up:ssa kässäriä ei polkenut kuin leimamies=8kertaa/8v. Ja aina meni läpi.

Joissain autoissahan toi on ihan tyyppivika.Ainakin Vectra-92.
Ride on!

Avatar
Johanna
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Johanna »

:mrgreen:

Lukittu