Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
Paikalla
- mattijus
- Viestit: 5287
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
Jos valmentaja tekee vääriä valintoja (pelaajat ja/tai pelitapa jne.) on syy valmentajassa. Jos joukkue häviää otteluita jollekin madagaskarille niin valmentajan tekemät valinnat ovat tuskin olleet oikeita.
Tietenkin kylmä fakta, että käytettävissä oleva pelaajamateriaali tuskin on Espanjan tasoa mutta silti luulisi jollekin itä-udmurtialle pistävän edes kampoihin
Tietenkin kylmä fakta, että käytettävissä oleva pelaajamateriaali tuskin on Espanjan tasoa mutta silti luulisi jollekin itä-udmurtialle pistävän edes kampoihin
VMP
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
^ juuri tästä on kyse. Suomen pelaajamateriaali ei ole laaja, mutta jostain syystä jotkut pelaajat eivät siltikään tunnu mahtuvan Baxterin suunnitelmiin, ainakaan aloituskokoonpanoon. Taktisesti Suomi on pelannut erittäin köyhää ja tehotonta jalkapalloa, muutokset taktiikassa kesken pelin näyttävät olevan vaikeita valmentajalle. Esim. eilen vaihdot jätetiin turhan viime tippaan.
Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...
Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...
- Farina
- Viestit: 1498
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Baxterista ei olisi kotimaahansa valmentamaan. Siellä media käy päälle aivan toisenlailla verrattuna kotoiseen pieneen vinoiluun. Luulisi britin itsekin huomaavan tämän, mutta silti jaksaa jankuttaa median ajojahdista.EBITDA kirjoitti: Muutenkin Baxterin asennoituminen tuntuu oudolta. Harva valmentaja syyttää hävityn pelin jälkeen tappiosta pelaajiaan ja median asennoitumista...
Baxterin eväät on syöty, tilalle Zico vetämään loppukarsinnat ja ajamaan nuoria pelaajia sisään.
- h_lauri
- Viestit: 6715
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Pään jälki? Ajoikko ilman kypärää? Jos, niin enkeleiden lisäks oli tuuriaki mukana.Muumi kirjoitti: edit. Niin ja törmänneestä pakettiautosta oli mennyt tuulilasi vaihtoon kun oli pään jälki , näin osasi pomo tänään kertoa kun kävin viemässä saikkulapun töihin. Mutta jännä sinällään kun miun päässä oo tuntunut mitään kipeää kohtaa. enkelit oli matkassa..
Mä oon pyöräilly kypärä pääss elokuusta 1986. Jäin silloin passatin "päälle" suojatiellä. Jamppa kääntyi oikealle ja väisti kolmion takaa tullessaan ei ketään, vaikka olisi pitänyt väistää oikealta tulevaa pyöräilijää (eli _kaikkea muuta liikennettä_).
Niin joo ja tos törmäykses mul ei ollu potta päässä, hommasin vasta saikun loputtua sellaisen.
- Cloverleaf
- Viestit: 1599
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Tesla Model 3
Joo ilman kypärää, tähän saakka ajeltu. Kunhan saikku loppuu ja pyörällä alkaa taas ajelemaan niin sit on kypärä päässä aina Pitää käydä ihan liikkeestä ostamassa kunnollinen päähän istuva kypärä, vanha vois löytyä jostain mut se on joku Bilteman tms päälaella keikkuva viritys. Huono valinta siis..h_lauri kirjoitti:Pään jälki? Ajoikko ilman kypärää? Jos, niin enkeleiden lisäks oli tuuriaki mukana.Muumi kirjoitti: edit. Niin ja törmänneestä pakettiautosta oli mennyt tuulilasi vaihtoon kun oli pään jälki , näin osasi pomo tänään kertoa kun kävin viemässä saikkulapun töihin. Mutta jännä sinällään kun miun päässä oo tuntunut mitään kipeää kohtaa. enkelit oli matkassa..
Mä oon pyöräilly kypärä pääss elokuusta 1986. Jäin silloin passatin "päälle" suojatiellä. Jamppa kääntyi oikealle ja väisti kolmion takaa tullessaan ei ketään, vaikka olisi pitänyt väistää oikealta tulevaa pyöräilijää (eli _kaikkea muuta liikennettä_).
Niin joo ja tos törmäykses mul ei ollu potta päässä, hommasin vasta saikun loputtua sellaisen.
-
- Viestit: 565
- Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
- Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01 - Paikkakunta: Akaa/ Viiala
Kaveri tappeli Ducaton ja bilteman pulttipyssyn kanssa ilman tulosta. Kamasan pyssy ja auki oitis. Pultti liimattu pirusti kiinni.savijo-r kirjoitti:...keleen kampiakselinpultti.
Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.
Ja joo, on vääränkätinen.
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."
-
- Viestit: 95
- Liittynyt: 05 Kesä 2009, 18:54
- Car(s): 156sw jtd
- Paikkakunta: Hyvinkää/ mänksälä / tuusula
Yleensä lähtee huonommallikn pysyllä kun kaataa paksua öljyä nipasta pysyyn ja sitten täräyttää.Alfred Romero kirjoitti:Kaveri tappeli Ducaton ja bilteman pulttipyssyn kanssa ilman tulosta. Kamasan pyssy ja auki oitis. Pultti liimattu pirusti kiinni.savijo-r kirjoitti:...keleen kampiakselinpultti.
Milläköhän viimeksi lyöty kiinni kun momentti on 19 kiloa ja mopo lyö 50 eikä aukea.
Ja joo, on vääränkätinen.
Ketuttaa toi Hammerite, on ehkäpä maailman huonointa "maalia"? On sinällään outoa kamaa ettei sitä saa täysin kuivaksi millään, ts. sellaiseksi etteikö reagoisi jopa Hammeriteen 2vrk +20 asteessa kuivuttuaan.
Outoa se on myös sikäli ettei sitä saa reagoimaan mihinkään kovetinaineeseenkaan, vaan kovetin vain haihtuu ensin veke, ja sitten toi sontamönjä jatkaa "kuivumistaan", kunnes tekee vanhan tutun kiehahtamistemppunsa jos sen päälle koettaa laittaa mitä tahansa maalia
Täytynee hioa rälläkän teräspunoslaikalla hittoon toi skeida ja laittaa tilalle oikeaa maalia.
Outoa se on myös sikäli ettei sitä saa reagoimaan mihinkään kovetinaineeseenkaan, vaan kovetin vain haihtuu ensin veke, ja sitten toi sontamönjä jatkaa "kuivumistaan", kunnes tekee vanhan tutun kiehahtamistemppunsa jos sen päälle koettaa laittaa mitä tahansa maalia
Täytynee hioa rälläkän teräspunoslaikalla hittoon toi skeida ja laittaa tilalle oikeaa maalia.
Saab 9-3SW 1.9TTiD -08
Fiat Ducato Maxi 2.8 i.d.TD -98
Ex: 156 2.4JTD SW -01
Fiat Ducato Maxi 2.8 i.d.TD -98
Ex: 156 2.4JTD SW -01
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4910
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Autotallin eristäminen. Videolla sen uretaanilevyn asentaminen näyttää niin simppeliltä mutta totuus on sekalaista mittaa ja jatkuvasti on jotain tukilautaa yms. jonka vuoksi joutuu loveamaan. Otin päätypontattuna ja kun runkopuu väli on n.70-80cm (3,7m korkeudessa) joutuu joka 3. välin tekemään kahdesta palasta. Lisäksi menin siihen ansaan johon menen joka kerta. Osaan kyllä laskea neliöt ja sitten siihen eristeen..... ja niin pari pulloa vaahtoa. Vaahtoa on nyt tullut ostettua jo 200e... Eli budjetti meni jo siinä ketuilleen. Lisäksi onnistun sillä vaahdolla sotkemaan joka paikan.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Pasi
- Viestit: 6786
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Jep, kuivumisaika on noin 2 viikkoa. Ja olosuhteista riippuen, tähän vielä viikko päälle.Sautio kirjoitti:Ketuttaa toi Hammerite, on ehkäpä maailman huonointa "maalia"? On sinällään outoa kamaa ettei sitä saa täysin kuivaksi millään, ts. sellaiseksi etteikö reagoisi jopa Hammeriteen 2vrk +20 asteessa kuivuttuaan.
Ei alfat enää maistu
Tänään oli tarkoitus vaihtaa talvirenkaat alle. Noh. Auto nosturille ja kesärenkaat irti. Kuinka ollakaan kun talvirenkaita alettiin laittamaan alle... Ei tainneet olla kyllä mun Alfaan... Voi v***u... Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Tuli sitten osallistuttua vähän myöhässä Facebookkissa sisustuskuvakilpailuun, jossa 5 tykätyintä kuvaa pääsee raadin analyysiin...
Hirmuinen lobbaaminen kaveripiirissä tuotti sen verran ääniä että saatiin karkuun menneet kuvat kiinni ja riitti sijoitus jatkopaikkaan.
Nyt taitaa käydä niin, että joutuu nuolemaan näppejä finaalipaikasta
- tai sitten työntäkääs vähän tätä virtuaalista varttikutosta mäessä ja käykää tykkäilemässä jos sisustus miellyttää silmää! http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 9778618925
EDIT: Ai niin kisa menee kiinni huomenna klo 12
Hirmuinen lobbaaminen kaveripiirissä tuotti sen verran ääniä että saatiin karkuun menneet kuvat kiinni ja riitti sijoitus jatkopaikkaan.
Nyt taitaa käydä niin, että joutuu nuolemaan näppejä finaalipaikasta
- tai sitten työntäkääs vähän tätä virtuaalista varttikutosta mäessä ja käykää tykkäilemässä jos sisustus miellyttää silmää! http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 9778618925
EDIT: Ai niin kisa menee kiinni huomenna klo 12
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Kävi kanssa joskus näin. Vanteet olivat väärällä jaolla + renkaan profiili juuri sen verran korkea ettei sopinut pyörimään kun otti jousilautaseen kiinni. Ainakin mulle antoivat tuolla kertaa mukisematta tilalle uudet vanteet(pelti) ja talvirenkaat (pinnatut) tilalle. Jos olet auton ostanut kaksilla vanteilla+renkailla, ei lulis olevan liikkeellä vaihtoehtojaJohanna kirjoitti:Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
Onneksi olin näemmä säästänyt jopa lapun, joka silloin autoliikkeessä roikkui tuulilasilla. Siinä lukee selvästi että kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Katotaan miten käy, tänään ampaisen liikkeeseen heti neljän jälkeen. Ihan lohduttavaa tietää, etten oo ainut, jolle on näin käynyt. Pakko myöntää että eilen kävi mielessä "miksi aina mulle" Vähän epäilen, että auton vaihdossa antanut on saattanut antaa liikkeelle väärät renkaat, mutta sen ei toisaalta pitäs vaikuttaa kuitenkaan asiaan... Toivottavasti!eltsu kirjoitti:Kävi kanssa joskus näin. Vanteet olivat väärällä jaolla + renkaan profiili juuri sen verran korkea ettei sopinut pyörimään kun otti jousilautaseen kiinni. Ainakin mulle antoivat tuolla kertaa mukisematta tilalle uudet vanteet(pelti) ja talvirenkaat (pinnatut) tilalle. Jos olet auton ostanut kaksilla vanteilla+renkailla, ei lulis olevan liikkeellä vaihtoehtojaJohanna kirjoitti:Autoliikkeestä olivat antaneet sitten väärät renkaat mukaan. Ei muuta kuin huomenna sinne ja toivoa, että oikeat ovat vielä tallessa tai että antavat jotain hyvitystä, jos nyt joudun sitten hankkimaan talvirenkaat...
- Härmälänkolli
- Viestit: 126
- Liittynyt: 13 Helmi 2010, 19:19
- Car(s): Kona Dew Plus
- Paikkakunta: Savonlinna
- alfa 156 v6
- Viestit: 5415
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, X5, 500c, 159tbi, Giulia
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
155 käsijarru hirttänyt kiinni, toivottavasti jäätynyt ja sulaisi päivän aikana.
Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.
Edellisessä Audissa tämä oli myös jokatalvista hupia, siinä kun käsijarru hirtti satulan yläpäästä johon vaijeri päättyi ja heiluttelu vapautti ne kolahduksen kera.
Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.
Edellisessä Audissa tämä oli myös jokatalvista hupia, siinä kun käsijarru hirtti satulan yläpäästä johon vaijeri päättyi ja heiluttelu vapautti ne kolahduksen kera.
- Caijo-Romeo
- Viestit: 1213
- Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
- Car(s): 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00,159 1.9 Jtdm Q-tronic -07/2.4 Jtdm -07
- Paikkakunta: Kylmäkoski
^sama vaiva,taas oli unohtunu käkkäri päälle vaikka tiesin et pakkasta tulee. hermot meni siis jo heti aamusta.yleensä se satulan vipumekanismi ei palauta ja siks jumissa.omassa pääsee vanteen reiästä käsiks satulan alapuolelle jossa vaijeri ja vipu on,tätä vaan vetkuttelee ja saattaa jarru aueta.kannattaa pitää toi vivuston alue puhtaana ja laittaa vaijerille lisäjousi,jotta palauttaa paremmin.
Epezi mainitsikin jo, että leka auttaa. Sopivankokoisella vasaralla olen naputellut pari kertaa irti. Ei muuten ole Alfassa ollut ikinä (kohta kuuden vuoden aikana) ongelmia käsijarrun kanssa, vaan nämä jumit oli Toyota Yariksessa, joka oli avokin työkärrynä joskus.Shakal kirjoitti:155 käsijarru hirttänyt kiinni, toivottavasti jäätynyt ja sulaisi päivän aikana.
Jos ei, niin miten saan sen vapautettua helposti työpaikan pihalla? Kerkeä työpäivän aikana juurikaan nettiä surffailemaan, joten vinkit olisi enemmän kuin tarpeen.
Onneksi luonto oli tehnyt tehtävänsä ja työpäivän aikana se oli vapauttanut itse itsensä. Kiitos kuitenkin vinkistä tuon napauttamisen suhteen, nyt kun pääsin töistä pois, tuli tuota pällisteltyä sen verran enemmän (valossa..) että eiköhän se jatkossa auki saada KUN jumiutuu uudestaan
edit: ja vaikka ei tähän threadiin kuulukaan, niin tämä on avunsaamisen suhteen kyllä yksi parhaista autofoorumeista.
edit: ja vaikka ei tähän threadiin kuulukaan, niin tämä on avunsaamisen suhteen kyllä yksi parhaista autofoorumeista.
Johannalle pojot! Itse en myöskään vedä/paina kässäriä ikinä yöksi päälle.Auto pysyy kyllä pykälä silmässä paikallaan ja jos oikein viettää,niin pistää pakin päälle. Ja aina välillä käyttää,niin ei ole leimalla ongelmia.
Aikanaan Chevy pick-up:ssa kässäriä ei polkenut kuin leimamies=8kertaa/8v. Ja aina meni läpi.
Joissain autoissahan toi on ihan tyyppivika.Ainakin Vectra-92.
Aikanaan Chevy pick-up:ssa kässäriä ei polkenut kuin leimamies=8kertaa/8v. Ja aina meni läpi.
Joissain autoissahan toi on ihan tyyppivika.Ainakin Vectra-92.
Ride on!