Foorumilaisten bongausketju 2026
Valvoja: Moderators
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Blu Misano on hieno ja väri sopii Giuliaan ja Stelvioon hyvin. Kuten myös Verde Montreal.
-
Jurottaja
- Viestit: 16
- Liittynyt: 09 Maalis 2026, 11:49
- Car(s): Giulietta MA+TCT (-16)
EX:t
33 1,7 16V QV
155 T.S.
156 SW 1,9JTD m-jet
156 GTA
Giulietta MA+TCT (-11)
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Minähän se. Melkein nostin lapaa kun Rellu tuli vastaanKeltsi kirjoitti: ↑22 Kesä 2026, 19:58Ja tänään pääsin yllättämään Junior kuskin Rellulla, jossain Koski TL:n haminoilla![]()
Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
-
RIPA
- Viestit: 1257
- Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
- Car(s): Giulia 2,2 D -16,Barchetta -97, ex-Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
- Paikkakunta: Hattula
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
[/quote]
Mahtoiko Jarrod olla myös maanantaina Apparalla harrasteajoneuvoillassa ? Miestä en bongannut, mutta vastaavanlainen Giulietta oli rivissä.
[/quote]
Mahtoiko Jarrod olla myös maanantaina Apparalla harrasteajoneuvoillassa ? Miestä en bongannut, mutta vastaavanlainen Giulietta oli rivissä.
- Cotzy
- Viestit: 1477
- Liittynyt: 07 Maalis 2019, 22:33
- Car(s): Stelvio MultiAir Turbo Q4 280 First Edition -17, 166 3.0 V6 man. Distinctive -01, Brera 3.2 JTS V6 man. Q4 -06, Junior Elettrica Veloce 207 kW Q2 -25 & Carado A464 -11
- Paikkakunta: Turku
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Joo, Junior-viikko vuorossa. Maanantaina menossa kohti Hämeenlinnaa.Keltsi kirjoitti: ↑22 Kesä 2026, 19:58Ja tänään pääsin yllättämään Junior kuskin Rellulla, jossain Koski TL:n haminoilla![]()
164 on kyllä helpommin spotattava liikenteessä
Cotzy
- Tiige
- Viestit: 3080
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): Giulia 2.0T Q2
GTV V6 TB Q2
Spider V6 - Paikkakunta: Turenki
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Reilu tunti sitten kolmostiellä Janakkala - Hämeenlinna välillä moroteltiin vihreän Tonalen kuskin kanssa. Oliko foorumilaisia? Olin punaisella Giulialla liikkeellä.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta