Foorumilaisten bongausketju 2026

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

FinPat
Viestit: 9111
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Blu Misano on hieno ja väri sopii Giuliaan ja Stelvioon hyvin. Kuten myös Verde Montreal.

Jurottaja
Viestit: 16
Liittynyt: 09 Maalis 2026, 11:49
Car(s): Giulietta MA+TCT (-16)

EX:t
33 1,7 16V QV
155 T.S.
156 SW 1,9JTD m-jet
156 GTA
Giulietta MA+TCT (-11)

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja Jurottaja »

:drinking:
Keltsi kirjoitti:
22 Kesä 2026, 19:58
Cotzy kirjoitti:
18 Kesä 2026, 17:33
Keltsi kirjoitti:
17 Kesä 2026, 15:36
Cotzy moikkasi Brerasta 10-tiellä jossain Liedon paikkeilla vastaan tullessan.
Joo, tulit maanantaiaamuna 164:lla Breraa vastaan. Upeat keltaiset ajovalot kiinnittivät huomioni niin, ettei kasvontunnistus ennättänyt peliin.
Aamu on aina erityisen erinomainen, kun kohtaa 164:n :shock: .

Cotzy
Ja tänään pääsin yllättämään Junior kuskin Rellulla, jossain Koski TL:n haminoilla :wink:

Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
Minähän se. Melkein nostin lapaa kun Rellu tuli vastaan :-D

RIPA
Viestit: 1257
Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
Car(s): Giulia 2,2 D -16,Barchetta -97, ex-Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
Paikkakunta: Hattula

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja RIPA »

Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
[/quote]

Mahtoiko Jarrod olla myös maanantaina Apparalla harrasteajoneuvoillassa ? Miestä en bongannut, mutta vastaavanlainen Giulietta oli rivissä.

Avatar
Cotzy
Viestit: 1477
Liittynyt: 07 Maalis 2019, 22:33
Car(s): Stelvio MultiAir Turbo Q4 280 First Edition -17, 166 3.0 V6 man. Distinctive -01, Brera 3.2 JTS V6 man. Q4 -06, Junior Elettrica Veloce 207 kW Q2 -25 & Carado A464 -11
Paikkakunta: Turku

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja Cotzy »

Keltsi kirjoitti:
22 Kesä 2026, 19:58
Cotzy kirjoitti:
18 Kesä 2026, 17:33
Keltsi kirjoitti:
17 Kesä 2026, 15:36
Cotzy moikkasi Brerasta 10-tiellä jossain Liedon paikkeilla vastaan tullessan.
Joo, tulit maanantaiaamuna 164:lla Breraa vastaan. Upeat keltaiset ajovalot kiinnittivät huomioni niin, ettei kasvontunnistus ennättänyt peliin.
Aamu on aina erityisen erinomainen, kun kohtaa 164:n :shock: .

Cotzy
Ja tänään pääsin yllättämään Junior kuskin Rellulla, jossain Koski TL:n haminoilla :wink:
Joo, Junior-viikko vuorossa. Maanantaina menossa kohti Hämeenlinnaa.
164 on kyllä helpommin spotattava liikenteessä :-D .

Cotzy

Avatar
Tiige
Viestit: 3080
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): Giulia 2.0T Q2
GTV V6 TB Q2
Spider V6
Paikkakunta: Turenki

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Reilu tunti sitten kolmostiellä Janakkala - Hämeenlinna välillä moroteltiin vihreän Tonalen kuskin kanssa. Oliko foorumilaisia? Olin punaisella Giulialla liikkeellä.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Vastaa Viestiin