Foorumilaisten bongausketju 2026
Valvoja: Moderators
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Blu Misano on hieno ja väri sopii Giuliaan ja Stelvioon hyvin. Kuten myös Verde Montreal.
-
Jurottaja
- Viestit: 16
- Liittynyt: 09 Maalis 2026, 11:49
- Car(s): Giulietta MA+TCT (-16)
EX:t
33 1,7 16V QV
155 T.S.
156 SW 1,9JTD m-jet
156 GTA
Giulietta MA+TCT (-11)
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Minähän se. Melkein nostin lapaa kun Rellu tuli vastaanKeltsi kirjoitti: ↑22 Kesä 2026, 19:58Ja tänään pääsin yllättämään Junior kuskin Rellulla, jossain Koski TL:n haminoilla![]()
Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
-
RIPA
- Viestit: 1257
- Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
- Car(s): Giulia 2,2 D -16,Barchetta -97, ex-Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
- Paikkakunta: Hattula
Re: Foorumilaisten bongausketju 2026
Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
[/quote]
Mahtoiko Jarrod olla myös maanantaina Apparalla harrasteajoneuvoillassa ? Miestä en bongannut, mutta vastaavanlainen Giulietta oli rivissä.
[/quote]
Mahtoiko Jarrod olla myös maanantaina Apparalla harrasteajoneuvoillassa ? Miestä en bongannut, mutta vastaavanlainen Giulietta oli rivissä.