Foorumilaisten bongausketju 2026

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

FinPat
Viestit: 9111
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Blu Misano on hieno ja väri sopii Giuliaan ja Stelvioon hyvin. Kuten myös Verde Montreal.

Jurottaja
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Maalis 2026, 11:49
Car(s): Giulietta MA+TCT (-16)

EX:t
33 1,7 16V QV
155 T.S.
156 SW 1,9JTD m-jet
156 GTA
Giulietta MA+TCT (-11)

Re: Foorumilaisten bongausketju 2026

Viesti Kirjoittaja Jurottaja »

:drinking:
Keltsi kirjoitti:
22 Kesä 2026, 19:58
Cotzy kirjoitti:
18 Kesä 2026, 17:33
Keltsi kirjoitti:
17 Kesä 2026, 15:36
Cotzy moikkasi Brerasta 10-tiellä jossain Liedon paikkeilla vastaan tullessan.
Joo, tulit maanantaiaamuna 164:lla Breraa vastaan. Upeat keltaiset ajovalot kiinnittivät huomioni niin, ettei kasvontunnistus ennättänyt peliin.
Aamu on aina erityisen erinomainen, kun kohtaa 164:n :shock: .

Cotzy
Ja tänään pääsin yllättämään Junior kuskin Rellulla, jossain Koski TL:n haminoilla :wink:

Hiukan klo 18 jälkeen vanhalla 3-tiellä Viralan risteyksessä komeasti puunattu punainen Giulietta, Jarrod ehkäpä?
Minähän se. Melkein nostin lapaa kun Rellu tuli vastaan :-D

Vastaa Viestiin