 
 Viikko sitten se oli vielä täysin suorassa.
Ohjaus on edelleen yhtä tunnokas, eikä puolla mihinkään. Mutta mitenköhän se on voinut kääntyä? Eikös tuo itse ratti ole kuitenkin niin jämäkästi kiinni ettei se voi akselissaan liikahtaa?
Valvoja: Moderators
 
 Hei!Epezi kirjoitti:Huomasin tänään ajaessa, että ratti on melko huomattavasti vinossa
Viikko sitten se oli vielä täysin suorassa.
Ohjaus on edelleen yhtä tunnokas, eikä puolla mihinkään. Mutta mitenköhän se on voinut kääntyä? Eikös tuo itse ratti ole kuitenkin niin jämäkästi kiinni ettei se voi akselissaan liikahtaa?
 . Kannattaa kyllä tarkistaa hammastangon kiinnitys runkoon koska tuo yhtäkkinen muutos ratin keskistyksessä voi johtua tästä. Huomaat kyllä jos se on liikkunut kun/jos saat auton nosturille.
. Kannattaa kyllä tarkistaa hammastangon kiinnitys runkoon koska tuo yhtäkkinen muutos ratin keskistyksessä voi johtua tästä. Huomaat kyllä jos se on liikkunut kun/jos saat auton nosturille. . Voihan tuon varmistaa Loctitellä niin on varman päälle. Ettei vaan renkaissa ole jotain suurempaakin hämminkiä => vinous johtuu tästä?? Onko jarrulevyt suorat, tärinän lähde?
 . Voihan tuon varmistaa Loctitellä niin on varman päälle. Ettei vaan renkaissa ole jotain suurempaakin hämminkiä => vinous johtuu tästä?? Onko jarrulevyt suorat, tärinän lähde? Rengasliikkeestä pitäisi löytyä hiomakone jossa on hellähkö laippa jolla voi hioa kosketuspinnat (voi kyllä tehdä kotona sopivilla välineillä jo valmiiksi). Se pitää tehdä vanteen osalta jo ennen tasapainotusta jotta likaa, hapettumaa yms. ei jää vanteen ja tasapainotuskoneen väliin.
  Rengasliikkeestä pitäisi löytyä hiomakone jossa on hellähkö laippa jolla voi hioa kosketuspinnat (voi kyllä tehdä kotona sopivilla välineillä jo valmiiksi). Se pitää tehdä vanteen osalta jo ennen tasapainotusta jotta likaa, hapettumaa yms. ei jää vanteen ja tasapainotuskoneen väliin.