156 puhalluksen suunta ei muutu
Valvoja: Moderators
-
himik
- Viestit: 61
- Liittynyt: 14 Loka 2003, 14:37
- Car(s): 159 2.2, Fiat Stilo 1.4 2D
- Paikkakunta: tre
156 puhalluksen suunta ei muutu
Mikähän voisi olla vikana kun lämmityslaitteen puhalluksen suuntaa ei muutu vaikka kuinka kääntelisi suunnanmuutos nappulaa? Nyt se puhaltaa kokoajan vaan jalkatilaan.
Siis kyseessähän on normi lämppäri ei ilmastointi.
Onko se säätönappula kajahtanut vai onko siellä jonkinlaisia vaijerisydeemejä jotka ovat korkanneet?
On näissä vehkeissä kyllä mielenkiintoisia vikoja....
Siis kyseessähän on normi lämppäri ei ilmastointi.
Onko se säätönappula kajahtanut vai onko siellä jonkinlaisia vaijerisydeemejä jotka ovat korkanneet?
On näissä vehkeissä kyllä mielenkiintoisia vikoja....
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- niki
- Viestit: 1652
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
- Paikkakunta: Aura
mulla oli myös joskus lähtenyt vaijeri paikaltaan, katkennut tms...
Kaikesta huolimatta lopputulos oli, että puhalsi pääosin vain jalkatilaan.
Kyselin korjaukselle hinta-arviota Deltasta ja reilut 200 euroa kertoivat hinnaksi... Pitää kuulemma irroittaa koko kojelauta että pääsee käsiksi.
Kaikesta huolimatta lopputulos oli, että puhalsi pääosin vain jalkatilaan.
Kyselin korjaukselle hinta-arviota Deltasta ja reilut 200 euroa kertoivat hinnaksi... Pitää kuulemma irroittaa koko kojelauta että pääsee käsiksi.
Ammattina autokauppa