Vaatimattomuus kaunistaa, mutta eihän miehen kuulukaan olla kaunisVittorio Jano kirjoitti:Täysin minun ansiotani.
Kivaa!
Valvoja: Moderators
- -Tomi-
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Sain auton maalarilta eilen, eikä kestänyt kuin 2 viikkoa
Jälkikin olisi kyllä saanut olla inansa parempaa
Mutta voi sitä jälleennäkemisen iloa, mikä siinä syntyi, kun on kaksi viikkoa "nauttinut" ajamisesta -90 passatilla ja sitten kun eilen pääsi taas italiattaren selkään
. Hetken minussa majaillut autokuumekin taisi mennä jo ohi. Uu mamaa, on se hieno laite
Tosin se autokuumekin taisi koskea GTA:ta 
- Antijape
- Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS
Sain 500€ löytöpalkkiota, kun löysin muutama pvä sitten 5000€
tuosta kävelykadulta. Rahat oli irrallaan tonnin nipuissa pitkin maata... Kun olin saanut vakuutettua itselleni ettei tämän ole unta eikä piilokamera, tuli sarjakuvafiilis jossa enkeli ja piru istuu olkapäillä kuiskuttelemassa. Koska tiesin ettei oma pää kestä sellaisen rahan "pimittämistä" vein ne polliisille. Omistaja oli vuonna -28 syntynyt vanha mies, joka oli ollut menossa ostamaan jotain ja rahat oli tippunut laukusta. Ei ollut pappan kiitollisuudella rajaa kun tavattiin. Tuli hyvä fiilis ja sain vielä 500€, eli normaali 10% löytöpalkkio.
- Ciancarlo
- Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Aploodeja! Hieno homma!Antijape kirjoitti: Ei ollut pappan kiitollisuudella rajaa kun tavattiin. Tuli hyvä fiilis ja sain vielä 500€, eli normaali 10% löytöpalkkio.
Mulle kävi pari vuotta sitten vähän vastaavasti, paitsi summa oli paljon pienempi; pankkiautomaatilla oli vanha täti minua ennen nostamassa rahaa. Nostonsa jälkeen mummu lähti fillaroimaan pois ja menin itse luukulle, ja kas, mummun rahat olivat edelleen automaatilla. Pinkaisin perään ja juoksin mummun fillareineen kiinni. Täti-parka puhkesi kyyneliin, kun annoin rahat hänelle. Tuli hyvä mieli mulle..
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Ei sen tartte tosiaan olla iso raha palauttaa omistajalleen, niin tulee itselle hyvä mieli. Kerran näin, kun vanhemmalta naiselta putosi 20mk lattialle eikä huomannut. Nostin, kävelin perään ja annoin takaisin, nainen kiitteli.
Ei tosiaan kehtaa laittaa omaan taskuun, kun tietää/näkee kenelle kuuluu. Eri asia, jos jostain kadulta löytää esim. nykyvitosen, eikä tietoa kenelle kuuluu.
Ei tosiaan kehtaa laittaa omaan taskuun, kun tietää/näkee kenelle kuuluu. Eri asia, jos jostain kadulta löytää esim. nykyvitosen, eikä tietoa kenelle kuuluu.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Kävi vähän vastaava tilanne itsellekin tuossa pari viikkoa sitten. Löysin Kuokkalan sillalta uuden oloisen Nokian multimediapuhelimen. Siitä sitten puhelimen muistista löysin sopivan numeron ja puhelin löysi taas omistajansa. Hieman kummastutti kun omistaja ei tullut itse sitä hakemaan, vaan lähetti kaverinsa. Eikä tullut kiitosta löytöpalkkiosta puhumattakaan. En sitten tiedä, mutta joku muu olisi varmaankin mielellään pitänyt muutaman sadan € arvoisen puhelimen itsellään ja ollut aivan hiljaa koko asiasta. Itse olisin varmasti muistanut löytöpalkkiolla jos joku olisi minun puhelimen palauttanut. Mutta niin tai näin, ainakaan ei jäänyt minun mieltä painamaan. 
Tein itse - säästin
-
gYdEbUh
- Car(s): M-B Clk 200 -05. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Miten määrität tunteen vielä olis vähän menny? Mitsu otti saksassa mittariin 228 ripeästi kiekkojen ollessa tasan punarajan 7000:ssa josta olis voinut päätellä että enemmänkin löytyy mutta siihen se tyssäsi kun seinään vaikka paahnaa riitti ja pemarit viipotti vastaan oikealla kaistalla perä eellätumbe kirjoitti:Kyllä se tessu sateellakin ottaa sen 215 mittariin ja ainakin tuntu siltä että viä olis vähä menny.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
Oma alfa saapui vuosien tauon jälkeen kotihalliin. Ulkona laiminlyönnistä huolimatta ruostetilanne näyttää ainakin vielä tässä vaiheessa paljon pelättyä paremmalta.
Viikonlopuksi on tiedossa autonlaittoa. Ja itseasiassa koko ensi talveksi. Keväällä tarkoitus saada auto leimasta läpi.
Saatanpa avata projektipuolelle viestiketjun.
On tää hianoo!
Viikonlopuksi on tiedossa autonlaittoa. Ja itseasiassa koko ensi talveksi. Keväällä tarkoitus saada auto leimasta läpi.
Saatanpa avata projektipuolelle viestiketjun.
On tää hianoo!
- tumbe
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Sitä että nostin kaasu jalkaa vaikka auto kiihty vielä ja noin 2 tuhatta kierrosta jäljellä.gYdEbUh kirjoitti:Miten määrität tunteen vielä olis vähän menny? Mitsu otti saksassa mittariin 228 ripeästi kiekkojen ollessa tasan punarajan 7000:ssa josta olis voinut päätellä että enemmänkin löytyy mutta siihen se tyssäsi kun seinään vaikka paahnaa riitti ja pemarit viipotti vastaan oikealla kaistalla perä eellätumbe kirjoitti:Kyllä se tessu sateellakin ottaa sen 215 mittariin ja ainakin tuntu siltä että viä olis vähä menny.
Kävin pitkästä aikaa lenkillä ja ajattelin hölkkäillä niin pitkään, kun hyvältä tuntuu. 1h 20min jaksoin vetää ennen ku homma alko kyllästyttämään siinä määrin, että kipitin kotia
lopussa tuntu, että olis jaksanu vetää vielä saman verran lisää. Hitto, että tommosesta tulee hyvä fiilis! 
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Paikalla
- Satakuusnelonen
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Koodi: Valitse kaikki
. . , ,
|` \/ \/ \,',
; ` \/\,.
: ` \,/
| /
; :
: ;
| ,---. /
: ,' `,-._ \
; ( o \ `'
_: . ,' o ;
/,.` `.__,'`-.__,
\_ _ \
,' / `, `.,'
___,'`-._ \_/ `,._ ;
__;_,' `-.`-'./ `--.____)
,-' _,--\^-'
,:_____ ,-' \
(,' `--. \;-._ ;
: Y `-/ `, :
: : : /_;'
: : | :
\ \ : :
`-._ `-.__, \ `.
\ \ `. \ `.
,-; \---)_\ ,','/
\_ `---'--'" ,'^-;'
(_` ---'" ,-')
/ `--.__,. ,-' \
-hrr- )-.__,-- ||___,--' `-.
/._______,|__________,'\
`--.____,'|_________,-'
kivaa!
kolesroli 4,5. 3kk:ten 5,9. vakutti ehkä kun en enään syönyt kuin yhden kabanossin,ennen meni helposti neljä. ei tarvi syödä lääkkeitä. mutta voi taas sydä ainakin 4 mustaks grillatua kabanossia kivaa!
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
- Savo
- Car(s): GT 3,2 ja Giulia 2.0
"...on täynnä kummaa taikaa, se huumaa ja juovuttaa... tiedän olen kokenut sen..."Zulak kirjoitti:Hommasin 75 2.0ts.
Mahtava peli! Miksei kaikki autot voi olla takavetoisia (tai nelikkoja)?
Oma kiva on ollut lihan iloja:
Eilen oli lounasruokana tirripaistia ja tänään sama paikka tarjosi jänistä. Oli superhyvää.
Tässä yksi näkemys aiheesta miksi:Zulak kirjoitti:Hommasin 75 2.0ts.
Mahtava peli! Miksei kaikki autot voi olla takavetoisia (tai nelikkoja)?
http://www.iltalehti.fi/autot/200611305428493_au.shtml
Tänään kävin hakemassa hyväksytyn gradun painosta ja kiikutin koululle.
Tammikuussa kun tuun töistä maihin saa mennä noutamaan koululta päästötodistuksen ja olen oikeutettu käyttämään titteliä merikapteeni.
Hitto että on hyvä fiilis!
Tammikuussa kun tuun töistä maihin saa mennä noutamaan koululta päästötodistuksen ja olen oikeutettu käyttämään titteliä merikapteeni.
Hitto että on hyvä fiilis!
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- Vittorio Jano
- Moderator
Ei varsinaisesti vaikka voisihan joku niin tulkita.Vittorio Jano kirjoitti:Sisäpiirikauppoja?
Ja tuo Nalle W tuntuu osaavan rahanteon niin pistin sitten sen putiikkiin kiinni vähän. Tosin osakkeita ei ollut varaa ostaa niin oli pakko hankkia warrantteja. Onnistuinpa vielä ostamaan alehintaan niitä.
- jaskas
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Viesti:
Mistä arvasit? Kuulemma focus lähtee mäkistartissakin liikkeelle ilman kaasua. Vaimo ei käytä ollenkaan kaasua liikkeelle lähdössä, eikä esim jyrkkään mäkeen taskuparkkiin parkkeeratessa. Muitakin ihmeellisiä kytkimentuohoamisjippoja on opetettu.hagger16 kirjoitti:"Autokoulussa oli semmonen sininen auto, diisseli kait, et ku sil lähti liikkeelle, ni ei tarvinnu edes kaasuu. Nosti vaan kytkintä! Se oli kyllä ihana..."jaskas kirjoitti:On kuulemma paska auto.
Paljonkos se kytkin maksaa?