Alfa 156 Osto aikeissa....
Valvoja: Moderators
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Alfa 156 Osto aikeissa....
Heips! oon uusi täällä foorumilla...
Olen tuossa käynyt koeajamassa tuollaisen Alfa 156 1,6 TS:n ja se jäi hieman "polttelemaan" Oli mukava auto ajaa ja tuntui muutenkin kivalta. Olis kiva kuulla käyttäjien mielipiteitä samasta autosta, niin hyvässä kuin pahassakin.
Jonkin verran on kokemuksia Alfa 156:ta kun isäukolla on 2.5 V6:nen jolla on tullu välillä ajeltua.
Eniten kiinnostaa tuon 1.6:sen kulutus, millaisella pensalla se menee per 100 km? Ja onko tossa koneessa jotakin tietämisen arvoista?
Kansiremppa siihen oli huoltokirjanmukaan tehty noin 160 tkm kohdalla, onko se tyypillistä?
Kone tuntui vetävän hvyin eikä se kolissut tms mistään...
Saatanpa hakea sen kotiin vielä ennen viikonloppua
Lisäksi kiinostaa kovasti että mistä saisi eteen angeleyes valot, niitä kun ei ihan helpolla tullut vastaa internetin ihmeellisessä maailmassa Vai saako sellaisia ollenkaan??
Olen tuossa käynyt koeajamassa tuollaisen Alfa 156 1,6 TS:n ja se jäi hieman "polttelemaan" Oli mukava auto ajaa ja tuntui muutenkin kivalta. Olis kiva kuulla käyttäjien mielipiteitä samasta autosta, niin hyvässä kuin pahassakin.
Jonkin verran on kokemuksia Alfa 156:ta kun isäukolla on 2.5 V6:nen jolla on tullu välillä ajeltua.
Eniten kiinnostaa tuon 1.6:sen kulutus, millaisella pensalla se menee per 100 km? Ja onko tossa koneessa jotakin tietämisen arvoista?
Kansiremppa siihen oli huoltokirjanmukaan tehty noin 160 tkm kohdalla, onko se tyypillistä?
Kone tuntui vetävän hvyin eikä se kolissut tms mistään...
Saatanpa hakea sen kotiin vielä ennen viikonloppua
Lisäksi kiinostaa kovasti että mistä saisi eteen angeleyes valot, niitä kun ei ihan helpolla tullut vastaa internetin ihmeellisessä maailmassa Vai saako sellaisia ollenkaan??
- Pasi
- Viestit: 6786
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Alfa 156 Osto aikeissa....
Siitä on sitten varmaankin ollutna hihna poikkinuhapumppu kirjoitti: Kansiremppa siihen oli huoltokirjanmukaan tehty noin 160 tkm kohdalla, onko se tyypillistä?
Niin ja kyllä tuo 1.6 on yllättävän pirteä... 1.6 litraiseksi...
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Alfa 156 Osto aikeissa....
Onko toi kone kone ns. vapaasti pyörivä, vai onkohan siksi myös venttiilit uusittu? Onkos toi hihna herkkä katkeilemaan? Oon täältä vähän lueskullut että niitä olisi vähän katkennut noin muutenkin?Pasi kirjoitti:Siitä on sitten varmaankin ollutna hihna poikkinuhapumppu kirjoitti: Kansiremppa siihen oli huoltokirjanmukaan tehty noin 160 tkm kohdalla, onko se tyypillistä?
Niin ja kyllä tuo 1.6 on yllättävän pirteä... 1.6 litraiseksi...
Totta, koneen luonne yllätti positiivisesti! Millainen sen kulutus mahtaa vaan olla???
- Pasi
- Viestit: 6786
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Alfa 156 Osto aikeissa....
Kyllähän ne katkee jos ei vaihdeta... oliskohan yritetty venyttää vaihtoväliä?nuhapumppu kirjoitti: Onkos toi hihna herkkä katkeilemaan? Oon täältä vähän lueskullut että niitä olisi vähän katkennut noin muutenkin?
Tosin joskus ne katkee kyllä ennen vaihtoajan umpeutumista.
Omaa kokemusta ei ole ... *koputtaa puuta*
Todellista kulutusta en tiedä, kun on raskaanpuoleinen kaasujalka... kyllä se sillä 8 litralla muistaakseni meni yhdistetyllänuhapumppu kirjoitti: Totta, koneen luonne yllätti positiivisesti! Millainen sen kulutus mahtaa vaan olla???
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
No noi kuullostaa ihan järkeviltä lukemilta, eihän 1.6:nen saa yli 8 litraa kyl oikeen kuluttaakaanTildy kirjoitti:Mun 1.8 vie sellasta 6.0 - 7.4 satasella - riippuen siitä ajanko mää vai Alfista
Kiitokset!
Nyt vielä neuvotellaan emännän kanssa!
Tohon alfaan saa kyl paljon kivaa korinosaa jolla voi ulkonäköä mukavasti kohentaa
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kiitti! noi tiedot halusinkin!JTD kirjoitti:Teho 88 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 200 km/h
Kiihtyvyys 10.5 sek/0-100
Kulutus 6,4 8,2 11,4
Kiitti vinkistä, mutta 2.0 TS ja 2.5 V6 ovat "tuttuja" 20. Ts:än olen koeajanut ja isälläni on 2.5 V6. Molemmat on todella ripeitä autojaItalian Stallion kirjoitti:Älä osta 1.6:sta, ellet saa ihan suhteettoman edullisesti. Älä ainakaan koeaja kaupanteon jälkeen 1.8 tai 2.0 Ts:ää
Mutta tuo 1.6:nen tule ns kauppakassiksi joten pieni kulutus on tärkeä, liäksi nykyinen Honda Civic joka toimittaa ko auton virkaa on vain 66 kW:nen joten parannusta on silti luvassa ihan kivasti.
Eikä se hintakaan ole mikään hävytön päinvastoin....
Niitä valoja on kuitenkin pakko laittaa autoon, mikään ei ole ahdistavampaa kuin se että kun parkkipaikalta ei löydä omaa autoaan ilman että kauko-ohjaimella vilkuttaa vilkkuja Lisäksi kaikkia kivoja lasikuitu häpäkkeitäkin saaCuore Sportivo kirjoitti:Ja niiden teiniamiz-valojen hinnalla kustantaa sen kulutuserotuksenkin ainakin vuodeksi.
Kiitos toisaan kaikille hyvistä ja asiallisista vinkeistä, huomenna pitää vielä emännän kanssa käydä koe-ajaa se uudestaa ja sitten pitää miettiä kuula punaisena
[/quote]
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
no jos sulla on sivikki niin se voi olla mahdollista että sitä autoa joutuu hakemaan parkkikselta ostat alfan niin hyvin suurella toden näköisyydellä se on luultavasti sen parkkipaikan toinen alfa, ei näitä kovin paljoa ole, ainakaan täällä rajan pinnassa
ja onnea jo etukäteen jos hienoon autoon päädytte
ja onnea jo etukäteen jos hienoon autoon päädytte
Ei kait se kulutus niiiiin tärkeää ole. Saman tien se kaksilitrainen, niin vetää suun vielä komeampaan hymyyn rattiin hypätessä. Kait se vielä selkeästi alta kympin kulutuksella kulkee, kun malttaa vaan. Jos tuntuu sille niin tarvittaessa jo liikahtaakin.
En tosin tiedä kun en ole ajanut koskaan
Pidän kyllä 1.6 156sta hienona vaihtoehtona, mutta jotenkin itseä ei lämmitä ulkonäöltään piristetty auto, jossa konepuolella hönkii 1.6 mylly. Vaikka onkin yhtä tehokas kuin monen muun merkin 1.8 Muiden merkkien osalta ulkonäön tuunaus menee kahdeksassa tapauksessa kymmenestä aivan päin persettä Alfassa voi sanoa nyrkkisäännöksi, että mitä lähempänä ulkonäön puolesta GTAta niin sen parempi. Esim. Opel Tigran (aiempi korimalli) ulkonäössä on haettu sporttisuutta, mutta 1,4 myllyllä kyseessä on vain virtaviivaisempi Corsa.
Ensin kulkupuoli ja auton kunto kohdalleen, sitten voi ottaa lisähärveleitä maun mukaan. Tosin tämä on vain minun mielipide.
En tosin tiedä kun en ole ajanut koskaan
Pidän kyllä 1.6 156sta hienona vaihtoehtona, mutta jotenkin itseä ei lämmitä ulkonäöltään piristetty auto, jossa konepuolella hönkii 1.6 mylly. Vaikka onkin yhtä tehokas kuin monen muun merkin 1.8 Muiden merkkien osalta ulkonäön tuunaus menee kahdeksassa tapauksessa kymmenestä aivan päin persettä Alfassa voi sanoa nyrkkisäännöksi, että mitä lähempänä ulkonäön puolesta GTAta niin sen parempi. Esim. Opel Tigran (aiempi korimalli) ulkonäössä on haettu sporttisuutta, mutta 1,4 myllyllä kyseessä on vain virtaviivaisempi Corsa.
Ensin kulkupuoli ja auton kunto kohdalleen, sitten voi ottaa lisähärveleitä maun mukaan. Tosin tämä on vain minun mielipide.
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Suurin tekijä tälllä hetkellä auton valinnassa on tuo hinta, kukkaro ei kertakaikkiaan vain veny isomoottorisempaan malliin meillä kun on ihan totaalinen maksimi pyynti ollut 6 000 euroo, sen alle jää tosi harva 156 Alfa etenkään kun autossa pitäisi olla ilmastointi.
Oikeassa kaikki on jotka noita 1.8 ja 2.0 TS:ää puoltaa ja samaa mieltä olen itsekkin mutta kuten sanottu, "money talks and bu***hit walks" j atota rahaa ei ole hienompaan mallin
Mutta ollaan me onneksi nöyriä ja tyydytään vahaan
Ja ulkonäkö kysymys on aina sama, en ole tähänkään mennessä osannut jättää yhtään autoa siihen kuntoon kuin se ostettaessa on ollut
eniten itseänikin viehättää GTA-look, joten jotain hillittyä siihen suuntaan menevää muutosta mahdollisesti tapahtuu jos vaimon kanssa tuon 156 ostamme. Eihän auto kuitenkaa saa jäädä orkkikseksi, eihän
Eikä se kulutus yksin ole NIIN tärkeä, mutta kun meillä on perheessä jo kaksi auto joista toinen ei tahdo mennä millään alle 15 litralla ja toinen hädin tuskin reilulla kymmenellä, niin olishan se kiva jos yksi menisi alle kymmenellä
Oikeassa kaikki on jotka noita 1.8 ja 2.0 TS:ää puoltaa ja samaa mieltä olen itsekkin mutta kuten sanottu, "money talks and bu***hit walks" j atota rahaa ei ole hienompaan mallin
Mutta ollaan me onneksi nöyriä ja tyydytään vahaan
Ja ulkonäkö kysymys on aina sama, en ole tähänkään mennessä osannut jättää yhtään autoa siihen kuntoon kuin se ostettaessa on ollut
eniten itseänikin viehättää GTA-look, joten jotain hillittyä siihen suuntaan menevää muutosta mahdollisesti tapahtuu jos vaimon kanssa tuon 156 ostamme. Eihän auto kuitenkaa saa jäädä orkkikseksi, eihän
Eikä se kulutus yksin ole NIIN tärkeä, mutta kun meillä on perheessä jo kaksi auto joista toinen ei tahdo mennä millään alle 15 litralla ja toinen hädin tuskin reilulla kymmenellä, niin olishan se kiva jos yksi menisi alle kymmenellä
- jaskas
- Viestit: 621
- Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Paikkakunta: Hki
- Viesti:
Varaudu silti siihen, että jos alat tuunaamaan tai millään tavalla muuttelemaan auton ulkonäköä (muuten kuin vantein), niin tällä foorumilla se ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta saa valtavaa kannatusta
Juu, ja onnea hankintaan. Käy nyt kuitenkin ajamassa se 2 litranenkin, ei se ilmastointi niin tärkeä ole.
Juu, ja onnea hankintaan. Käy nyt kuitenkin ajamassa se 2 litranenkin, ei se ilmastointi niin tärkeä ole.
- 155156
- Viestit: 2138
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Vaikka asia ei minulle varsinaisesti kuulu ja puhe oli 1.6 litraisesta, niin annan saman neuvon kuin kaikille muillekkin kyselijöille: osta Alfa Romeo*, jossa on V6-moottori.
*ei koske 159- ja Brera-malleja
[edit] Pari kirjoitusvirhettä korjattu [/edit]
*ei koske 159- ja Brera-malleja
[edit] Pari kirjoitusvirhettä korjattu [/edit]
Viimeksi muokannut 155156, 12 Joulu 2006, 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Tuhon hintaan ja jos on pakko tuunata niin harkitsisin 155:sta. Ei ole erehtymisen vaaraa marketin parkkipaikalla siitä mikä on oma auto ja 155:sen lievä tuunaus on jotenkin uskottavampaa kuin 156:n mopoversion. Lisävalot tai ylisuuret härpättimet ei kuitankaan istu Alfaan auto menee vaan pilalle. Vanteet ja alustasarja yleensä riittää kun autossa on ulkonäkö kohdallaan jo valmiiksi. Kannattaa myös muistaa että jos auto säilyy näkee toivottavasti joku jossain vaiheessa suuren vaivan jotta saisi sen takaisin alkuperäiseen kuntoon.nuhapumppu kirjoitti:Ihan totaalinen maksimi pyynti ollut 6 000 euroo, sen alle jää tosi harva 156
Ei kai tuossa 156 mopoversiossa mitään kummempaa vikaa ole jos vaan kulkupuoli riittää omiin tarpeisiin ja onhan noita hitaampiakin autoja.
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
HR kirjoitti:Tuhon hintaan ja jos on pakko tuunata niin harkitsisin 155:sta. Ei ole erehtymisen vaaraa marketin parkkipaikalla siitä mikä on oma auto ja 155:sen lievä tuunaus on jotenkin uskottavampaa kuin 156:n mopoversion. Lisävalot tai ylisuuret härpättimet ei kuitankaan istu Alfaan auto menee vaan pilalle. Vanteet ja alustasarja yleensä riittää kun autossa on ulkonäkö kohdallaan jo valmiiksi. Kannattaa myös muistaa että jos auto säilyy näkee toivottavasti joku jossain vaiheessa suuren vaivan jotta saisi sen takaisin alkuperäiseen kuntoon.nuhapumppu kirjoitti:Ihan totaalinen maksimi pyynti ollut 6 000 euroo, sen alle jää tosi harva 156
Ei kai tuossa 156 mopoversiossa mitään kummempaa vikaa ole jos vaan kulkupuoli riittää omiin tarpeisiin ja onhan noita hitaampiakin autoja.
155:nen ei tule kysymykseen koska haen käyttöauto joka olisi luotettava ja niin uuden näköinen kuin mahdollista....
Juuri näin!!!Tildy kirjoitti:Nuhapumpun kanssa samaa mieltä - ilmastointi on oltava!
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11273
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Eikös nuo parametrit istu parhaiten Nissan Micraannuhapumppu kirjoitti:155:nen ei tule kysymykseen koska haen käyttöauto joka olisi luotettava ja niin uuden näköinen kuin mahdollista....
Tuskin se 155 on erityisesti sen epäluotettavampi kuin 156:kaan, 16-venttiiliset koneet ovat pääosin samoja. Tuo budjetti on sen verran tiukka että itse saattaisin päätyä ennemmin hyvään 155:een kuin huonoon 156:een.
- Epäkelpokeräilijä -
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11333
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
^ 156 täyttää kyllä paremmin tuon "niin uuden näköinen kuin mahdollista"-kriteerin edeltäjäänsä pätevämmin. Luotettavuudessa ei näiden mallien välillä liene merkittäviä eroja, kuten Rasvis jo mainitsikin. Kannattaa ostaa hyvä yksilö (!), oli se sitten millä kiukaalla tahansa. Itse olen tuota ykskuutostakin kokeillut ja kyllähän silläkin toimeen tulee. Osta pois jos se on merkittävästi isokoneisempia halvempi: käyttökuluissa ei isoa säästöä muihin 4-pyttyisiin tule.
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
- 155156
- Viestit: 2138
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
En väittänytkään niin, vaan millainen Alfa Romeo minun mielestäni kannattaa ostaa. Itselläni on aiempaa kokemusta erityisesti Alfa Romeon 2.0 TS 16V moottoreista, ja tällä perusteella annan edelleen neuvon: osta Alfa Romeo V6-moottorilla.Otsosmi kirjoitti:Ei se V6 alfa romeota tee...
Alumiinilohkoinen "aito" TS jäi omistaja-asteella kokematta, mutta sekin on varmasti hyvä moottori. Sitä vain kun ei 156:een saa.
Kahden litran pahat henget ei hellitä;) :nuhapumppu kirjoitti:Suurin tekijä tälllä hetkellä auton valinnassa on tuo hinta, kukkaro ei kertakaikkiaan vain veny isomoottorisempaan malliin meillä kun on ihan totaalinen maksimi pyynti ollut 6 000 euroo, sen alle jää tosi harva 156 Alfa etenkään kun autossa pitäisi olla ilmastointi.
http://www.nettiauto.com/1038150
http://www.nettiauto.com/1026683
Kaksi kappaletta 6200. Taitaa tosin ilmastointi puuttua. Tuskin se viimeinen hinta on pyynnössä ilmoitettu.
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kiitos, kyllä noita 2.0 TS nettiautosta katseltiin ja asiaa on paljon mietitty....
Nyt on kotipihassa sitten se 1.6TS:ssä! Eilen haettiin se kotiin!
JA kävin vielä uudestaan tutustumassa 2.0 TS:ään Delta-Autossa mutta se ei mielä muuttanut, täytyy tosin sanoa että henk.koht ilmastointi oli tärkeämpi kuin ne lisätehot, eipähä hikoilla ensikesänä
Kiitokset vielä kaikille taas kerran!
On hyvä että kun on ostamassa jotain on olemassa joku joka hieman kyseenalaistaa ostopäätöstä sillon ei tule tehty harkitsemattomia päätöksiä. ja tätä puntaroitiin ihan tosissaan
Tai no ALFA PITI SAADA
Nyt on kotipihassa sitten se 1.6TS:ssä! Eilen haettiin se kotiin!
JA kävin vielä uudestaan tutustumassa 2.0 TS:ään Delta-Autossa mutta se ei mielä muuttanut, täytyy tosin sanoa että henk.koht ilmastointi oli tärkeämpi kuin ne lisätehot, eipähä hikoilla ensikesänä
Kiitokset vielä kaikille taas kerran!
On hyvä että kun on ostamassa jotain on olemassa joku joka hieman kyseenalaistaa ostopäätöstä sillon ei tule tehty harkitsemattomia päätöksiä. ja tätä puntaroitiin ihan tosissaan
Tai no ALFA PITI SAADA
Onneksi olkoon!nuhapumppu kirjoitti:Kiitos, kyllä noita 2.0 TS nettiautosta katseltiin ja asiaa on paljon mietitty....
Nyt on kotipihassa sitten se 1.6TS:ssä! Eilen haettiin se kotiin!
JA kävin vielä uudestaan tutustumassa 2.0 TS:ään Delta-Autossa mutta se ei mielä muuttanut, täytyy tosin sanoa että henk.koht ilmastointi oli tärkeämpi kuin ne lisätehot, eipähä hikoilla ensikesänä
Kiitokset vielä kaikille taas kerran!
On hyvä että kun on ostamassa jotain on olemassa joku joka hieman kyseenalaistaa ostopäätöstä sillon ei tule tehty harkitsemattomia päätöksiä. ja tätä puntaroitiin ihan tosissaan
Tai no ALFA PITI SAADA
Ilmastointi on hieno kapistus
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Onnittelut tuoreelle Alfan harvinaisuuden omistajalle. 1.6TS:ää ei kovin monta yksilöä ole virallisesti suomeen tuotu vaikka se aluksi olikin mallistossa mukana. En sitten tiedä kuinka monta on yksityisesti maahan tuotu mutta henk koht olen vain yhden yksilön Suomessa bongannut.nuhapumppu kirjoitti:Nyt on kotipihassa sitten se 1.6TS:ssä!
PS. Osathan on samoja kuin muissakin 156:ssa ja 1.6 moottoria kyllä löytyy monesta 147:sta joten vaikka mali on harvinainen ei tarvitse huolestua osien saatavuuden suhteen.
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11333
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Hgin Sports Car Centerissä oli pitkään kaksi punaista ykskuutosta myynnissä. Näistä toisen kanssa kävin koeajollakin. Lisäksi muistan nähneeni isolla takasiivellä varustetun yksilön, Rosso sekin. Eli kai noita muutamia on, mutta taitaa kyllä olla GTA:takin harvinaisempi 156...Siis Suomessa, muualla Euroopassahan noita myytiin paljonkin.HR kirjoitti:En sitten tiedä kuinka monta on yksityisesti maahan tuotu mutta henk koht olen vain yhden yksilön Suomessa bongannut.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5761
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Tämä JRR on ollut ainakin kahdella foorumilaisella, ensin Camparilla, sitten Palella. Hyvä ostos.V-tyyli kirjoitti:http://www.nettiauto.com/1026683.
-
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.