Tämä siis listahinta Hyvinkäällä ko. merkin huollossa. Ei paha...
Jakopään huoltohinta osineen ja töineen: 290,-
Valvoja: Moderators
Jakopään huoltohinta osineen ja töineen: 290,-
MUTTA, ooppeli astraan...
Tämä siis listahinta Hyvinkäällä ko. merkin huollossa. Ei paha...
Tämä siis listahinta Hyvinkäällä ko. merkin huollossa. Ei paha...
-
Pepperoni
- Viestit: 926
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21 - Paikkakunta: Tuusula
En tunne ooppeleita enempää mutta "vanhempi" elikkäs vissiin joku 8V on vapaasti pyörivä ja hihnan katkeaminen hidastaa vain kotiinpääsyä. Enolla oli tuollainen, taisi olla kolmas remmi kun meni samana vuonna niin pisti kiertoon, tuumasi että olisi kiva päästä joskus reissusta kotiinkin
. Ja nyt taidetaan ihan just lipsua OoTeen puolelle
.
Viimeksi muokannut Pepperoni, 20 Joulu 2006, 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jeps, mutsilla oli astra, muistaakseni 1.6 (ecotecci?)Pepperoni kirjoitti:ei aiheuta ongelmaai A-mallin vectroissa ja tämäkin koskee vain OHC- koneita, ecotecit ja tuplanokkaiset 16V - koneet ovat kyllä selviä remminpaukahtamisen jälkeen.
Hihna korkkasi startatessa, autolla ikää about vuosi, seurauksena iso mutta ilmainen remontti.
Takuun jälkeen sitten vesipumppu halkesi ja seurauksena oli kallis iso remppa ja auton vaihto.
Onneksi otin oman ooppelini uudemmalla JTS(tec) moottorilla jossa hihnan sijasta voi hajota ketju
Re: Jakopään huoltohinta osineen ja töineen: 290,-
Vaihdettiinhan myös vesipumppu?ollikuhta kirjoitti:MUTTA, ooppeli astraan...![]()
Tämä siis listahinta Hyvinkäällä ko. merkin huollossa. Ei paha...
Tuohon edelliseen viestiini lisäsisin vielä työkaverin omegan (2 litrainen ecotec) johon tuli vesipumpun johdosta vaivaisen 1600 euron remppa (merkkihuollossa).
Tosin jos auto olisi alfa ja korjaamo Delta niin tuolla rahalla saisi vasta pahan mielen ja lippalakin ja tuurilla pari venttiiliä.
-
TestarosaFinland
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Mulla ex 8V 33:a Katkes laturinhihna ja iski ittensä jakopään suojakotelon välistä sisään--> molemmat hihnat poikki ja koneen vaihto... ja oli tyhjäkäynnillä..TestarosaFinland kirjoitti:Mä kuulin sellaisen väitteen, että jos hihna menee poikki 33 8V:sessa, niin ainoat kustanukset on bussilippu määräpäähän. onko totta?
Oliko tämän ketjun tarkoitus siis kertoa, että huollot johonkin toiseen merkkiin on halvempi kuin vastaava Alfaan?ollikuhta kirjoitti:Niin, sitä vaan, että deltassa vastaavanlainen homma ei onnistu alle viidensadan. (ja en ole opel-fani)
Luulen että se tieto on kyllä kaikilla tiedossa.
Edelleen, en tajua
Ei enää Alfaa... eipä
- mattijus
- Viestit: 5327
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
- Car(s): harmaa tojota
sininen mersu - Paikkakunta: Kalukylä
On tässä ehkä toinenkin aspekti: Jos Deltan hinnoittelu olisi kohtuullista, he saattaisivat saada enemmän asiakkaita (esim. minut), jolloin kokonaistuotto saattaa kasvaa. Tämä saattaisi myös vauhdittaa automyyntiä ja luoda pidempiä asiakassuhteita.
(Itse olen tyytyväinen Deltasta saamaani palveluun mutta huoltoon en olekaan rahojani kantanut 30eur enempää kahden vuoden aikana.)
(Itse olen tyytyväinen Deltasta saamaani palveluun mutta huoltoon en olekaan rahojani kantanut 30eur enempää kahden vuoden aikana.)
VMP
Juuri tästä on kysymys eli nk jälkimarkkinoinnista. Jälkimarkkinoinnin tulisi olla sellaista kuin esimerkiksi tässämattijus kirjoitti:On tässä ehkä toinenkin aspekti: Jos Deltan hinnoittelu olisi kohtuullista, he saattaisivat saada enemmän asiakkaita (esim. minut), jolloin kokonaistuotto saattaa kasvaa. Tämä saattaisi myös vauhdittaa automyyntiä ja luoda pidempiä asiakassuhteita.![]()
http://www.alfaromeo.com.au/default.asp ... e&ID=18265
(Kuten tiedämme veloittaa Delta 7 tunnin työn ja osista täyden hinnan kun tuolla siis ilmoitetaan lähempänä todellista aikaa oleva 3,5 h ja osat n. 270 €)
Deltassa on vain ilmeisesti omistuspohjasta johtuva lyhytnäköinen ahneus vallalla. Siellä ei riitä sijoitetun pääoman tuotoksi 10-12 % vaan sen täytyy olla lähempänä 30 %. Asiakastyytyväisyydestä ei ole väliä.
rim kirjoitti:Delta antoi alussa kun 156:n vaihtoväli puolittui 50 % alennusta 60 tkm kohdalla ja mullekin vielä 90 tkm kohdalla 25 % alennusta.
Tuollaisesta minä ainakaan en kuullut mitään missään vaiheessa.
Paikalla
- Rolle
- Site Admin

- Viestit: 7800
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): 45e + Explorer EV
- Paikkakunta: Kirkkonummi
No jos tuota 30% pystyy ylläpitämään pitkässä juoksussa niin ei minuakaan kiinnostaisi asiakastyytyväisyys. Osittainhan niillä on monopolia kun ei voi uutta Alfaa muualta ostaa ja leasing firmat huoltanee aina Deltassa jos ei muuta.teuhka kirjoitti:Deltassa on vain ilmeisesti omistuspohjasta johtuva lyhytnäköinen ahneus vallalla. Siellä ei riitä sijoitetun pääoman tuotoksi 10-12 % vaan sen täytyy olla lähempänä 30 %. Asiakastyytyväisyydestä ei ole väliä.
- Alfissimo
- Viestit: 8707
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Mulle tuli Deltasta tarjouslappu, jossa Marean jakohihnan vaihto osineen ja töineen jäisi maksamaan 299€. Tuskin se tuon halvempi olisi missään muuallakaan
. Veisin heti, jos olisi remmin vaihto ajankohtainen.
Jarru ja jäähdytysnesteiden vaihto oli samassa lapussa mainittu hintaan 49€(vai oliko 69€), tuota jo vakavasti harkitsen, kun sadan tonnin huolto pitäisi muutenkin tehdä.
Jarru ja jäähdytysnesteiden vaihto oli samassa lapussa mainittu hintaan 49€(vai oliko 69€), tuota jo vakavasti harkitsen, kun sadan tonnin huolto pitäisi muutenkin tehdä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.