Mieli tekis jo laittaa kun nuo pellirimpulat on niin kietunan rumat, mutta pitää vielä odotella varmuutta sääolosuhteisiin.
Kun noita yöpakkasia vielä on ja tiedä vaikka luntakin tulis vielä.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
Hell nou!! räntää ja lumi pachaa tulee vielä ihan saletisti... Vuorotyö vielä kun on, niin aamu kuudelta tiet oli ainakin aivan peilillä viime sunnuntaina... Toisaalta eipä noita KitKatteja kauhea kiire ole vaihtamaankaan ja ovatpa vielä hiljaisemmatkin kuin kesäkummit Vaikka kyllä ne 18" jo kovasti huutelevat Mut, kattellaan nyt viel viikko tai kaks...
Minä aina vaihdan kesä nakit alle n. huhtikuun pulessa välissä, kun aamu lämpötila on reilusti +:n puolella. Ne jotka haluavat jo nyt kesät alle, muistakaa maaliskuu 05 romunkasa Tre-Hki tiellä, hämeenlinnan kohdalla...
Sitten ku on päivällä +:ssaa ja reiluusti voi jopa harkita. Varautukaa veljet, vielä se takatalvi yllättää (en sitä kuitenkaan toivo, olen vain optimistinen)
Ei ole vielä alla, mutta sen verran kokeilin, että ostamani pultit oli sopivan mittaiset ja että eri ET:llä olevat vanteet ei tarvii spacereita. Albumissa kuva kesälookista.
Viime yönä satoi Tampereen seudulla sen verran lunta, että olisi ollut kesärenkailla vähän ihmeissään. Kyllä vielä saa kaiken varalta pitää talvirenkaat päällä.
Kivan pikku talvimyrskyn pukkasi. Kävin lentokentällä ja oli ihan tarpeeksi sompaamista että pysyi tiellä ei-niin-hyvillä-talvirenkailla, suvigummeilla ei olisi kannattanut edes yrittää.
Vaihdoin talvirenkaat tänään takaisin Johan kerkesinkin puolikkaan viikon fiilistellä kesärenkain... näköjään edessä olleista nastarenkaista oli iso osa nastoista mysteerisesti kadonnut talvella jonnekin. Takarenkaissa kaikki nastat tallella. Hankkisiko syksyllä kaksi uutta vai koko sarjan, en tiedä vielä. Loput nastat nyppimällä noista saisi kelvolliset syyspyörät .
Eri palstoilla paljon kehuttu halpisrenkaista Nankangeja...
Omassa pelissä nankang kitkat ja ekat lajiaan, (kitkaa) ja hämmästyin miten hyvin kitkoilla pärjäilee, jatkossa samaa (kitkaa) en välttämättä sentään nankkihulluksi tullut siis Onhan noissa silica pinta ja rayon kerros, mikä osasta parempiakin merkkejä uupuu.
Ehkä huhtikuun puolivälin jälkeen, saa muut hieroa ensin lisää uutta kumia karheeseen asfalttiin - kyä nää kitkat on hjyvät. Ensteks alle ja viimeks pois.
Hitto että kyllä tekisi mieli laittaa kesäiset jo alle. Ihan vaan senkin takia ettei kesägummeilla ole tuolla getvosella vielä tullut ajettua. Noihin saksankitkoihin verrattuna pitokaan tuskin kamalasti huononisi.
Noh...ehkä sitä vähän aikaa vielä jaksaa lykätä, niin voi rauhallisin mielin päästää emännän rattiin.
liekki kirjoitti:ehkä sitä vähän aikaa vielä jaksaa lykätä, niin voi rauhallisin mielin päästää emännän rattiin.
Mun on ihan pakko kiteytyä nyt tähän, kun samanlaisia kommentteja päästelee myös aika moni muu mies Siis mitä? Eikö teidän naiset oikeasti osaa ajaa autoa? Pelottaako joka kerta kun takavalot häviää pihasta ja nainen ratissa? Mä en vaan jotenkin voi uskoa tota, miten niin iso osa naisista olisi muka niin säälittävän huonoja kuskeja? Eihän niitä "iik, silmät kiinni ja kädet irti ratista"-tapauksia voi ihan kauhean paljon olla?
Mun mielestä mä ainakin oon parempi kuski kun moni mies
Sweet mint kirjoitti:Siis mitä? Eikö teidän naiset oikeasti osaa ajaa autoa? Pelottaako joka kerta kun takavalot häviää pihasta ja nainen ratissa?
No ei tuo mitä kirjoitin liittynyt mitenkään paremman puoliskon ajotaitoihin. Ihan pelkästään vain siihen että kyllä on oma mieli paljon parempi kun tietää että on asian- ja säänmukainen rengastus autossa alla. Ettei tarvitse pelätä sitä että jää yllättää kun on kesänakit jo alla. Oli sitten itse ratissa tai emäntä.
Ei ole tapana mollata. Ainakaan ilman syytä.
Mä ainakin olen ihan tyytyväinen vaan kun ei tarvitse itse aina ajaa.
OT saa varmaan taas vaihteeksi riittää. Pysyäkseni aiheessa ilmoitan täten että aion vakavasti tutustua seuraavan kuukauden sääennusteeseen ja sitten tehdä päätöksen renkaiden suhteen.
Jos vaikka ensi viikon viikonloppuna sitten alle...