Koht pitäis käydä vetäseen viimeset "kessukat"
Aamulla sit syttyy
talvisota pään sisällä ( tupakka on iso paha ryssä ja mä olen pieni, mutta sitkeä Suomi)...

Valvoja: Moderators

Ennen oli ns. tupakan osasto. Se joka ei halunut haista savua niin istui savutomassa osastossa, mutta tupakoitsijat voisivat polttaa ihan rauhassa, ja nyt tätäkin kieletiin
  Ennen oli ns. tupakan osasto. Se joka ei halunut haista savua niin istui savutomassa osastossa, mutta tupakoitsijat voisivat polttaa ihan rauhassa, ja nyt tätäkin kieletiin  Mihin tää prkl maailma menee? tälläisella menolla kohta aloitetaan ampua niitä, jotka ajelevat vanhoilla tai isokoneisilla vehkeilla kun kuulema ne saastuvat ilmaa ja tietenkin sama tehdään tupakoitsijoille
  Mihin tää prkl maailma menee? tälläisella menolla kohta aloitetaan ampua niitä, jotka ajelevat vanhoilla tai isokoneisilla vehkeilla kun kuulema ne saastuvat ilmaa ja tietenkin sama tehdään tupakoitsijoilleNuuskaaminen kesti n.2kk ja sitten loppu sekin seinään. Ensin pääsi tavasta ja sen jälkeen himosta väkisin, kun ei nuuskaa mistään helpolla saa. Ainakin meikäläisellä toimi mainiosti! Nyt ollu ilman nikotiinia ~7kk.piesuli kirjoitti: ja nuuskaa menee vieläkin vai? Tuon monen tapa lopettaa mutta en sitten ymärrä mikä nillä ihmisillä on eikö ne tajua vai eivät vaan halua sisäistää että nuuskassakin on omat vaaransa.

Itse olin tuossa nelisen kuukautta polttamatta, ja nyt tuli sitten taas sorruttua. Homma oli hyvin hanskassa siinä vaiheessa, kun kaljapäissään saattoi pummata kavereilta muutamat röökit, mutta se pitää pysyä siinä ! Selvinpäin ei edes tehnyt mieli, saati sitten että olisi ostanut. Vaan heti kun sama homma jatkui selvinpäin, niin siitä se sittten taas pikkuhiljaa lähti. Ja aika nopeasti omaa askia, ettei kavereilla mene hermo välitunneilla
 Itse olin tuossa nelisen kuukautta polttamatta, ja nyt tuli sitten taas sorruttua. Homma oli hyvin hanskassa siinä vaiheessa, kun kaljapäissään saattoi pummata kavereilta muutamat röökit, mutta se pitää pysyä siinä ! Selvinpäin ei edes tehnyt mieli, saati sitten että olisi ostanut. Vaan heti kun sama homma jatkui selvinpäin, niin siitä se sittten taas pikkuhiljaa lähti. Ja aika nopeasti omaa askia, ettei kavereilla mene hermo välitunneilla   Lopetan kyllä pysyvästi, jos tässä vaikka sopiva emäntä löytyisi, tai kun tuossa syksyllä lopetellaan opintoja tältä erää ja siirrytään työelämään täysin. Kuuluisia viimeisiä sanoja
 Lopetan kyllä pysyvästi, jos tässä vaikka sopiva emäntä löytyisi, tai kun tuossa syksyllä lopetellaan opintoja tältä erää ja siirrytään työelämään täysin. Kuuluisia viimeisiä sanoja  

Työkaveri on nyt käyttänyt puolivuotta pastilleja ja purumeja. Eipä näytä niistäkään eroon pääseminen olevan helppoa.brassix kirjoitti:Inhalaattori patruunoineen jäi käyttämättä kuten myös purkat.