Oon alkanut epäilee tota onam Alfan katin kuntoa...
Kelpaisikohan tällainen katti:
Tervehdys,
tarjoan kaikkiin autoihin sopivia virityskatalysaattoreita nopeilla varastotoimituksilla.
Uusista tuotteista, kuten 3" jalometallikatalysaattorista on tullut paljon hyvää palautetta.
Kaikki tämän hetken katalysaattorit:
149e: 2.5" keraaminen hyvin virtaava & puhdistava, suositeltu max teho 250hp
169e: 3" keraaminen hyvin virtaava & puhdistava, suositeltu max teho 350hp
219e: 3" jalometallinen erittäin virtaava, suositeltu max teho 450hp
349e: 4" jalometallinen SUPERFLOW - järeämpää ei löydy. Jos haluat autosi pysyvän laillisena ilman kompromisseja niin tässä se on!
Varastosta tuotteet lähtevät yleensä samana, viimeistään seuraavana päivänä. Kaikkia tuotteita varastossa.
Lähetyskulut 15e lisätään hintaan postitse toimitettaessa.
Abarth kirjoitti:Motonetistäkin saa alle satasella.
Näin on. Omaan tuli hitsailtua semmonen vanhojen laippojen väliin. Vanha, alkuperäinen katti muuttui helistimeksi, eli kenno irtosi syystä tai toisesta.
Voiko olla niin että katti hajoaisi siten että mitään kolinaa siitä ei kuulu? Se kuullema saattaa "sulaa" jos "raakaa" bensaa pääsee sinne sen ollessa kuuma? ja mulla on ollu päästöt seksisin aika kauan eli kone on käyny rikkaalla..... voisko se olla silti tukossa jotenkin?
Saab 9-5 2.0T Wagon -01
Saab 96 V4 Turbo -76
Ford Galaxie 500 Convertible -66
nuhapumppu kirjoitti:Voiko olla niin että katti hajoaisi siten että mitään kolinaa siitä ei kuulu? Se kuullema saattaa "sulaa" jos "raakaa" bensaa pääsee sinne sen ollessa kuuma? ja mulla on ollu päästöt seksisin aika kauan eli kone on käyny rikkaalla..... voisko se olla silti tukossa jotenkin?
Rikas seos ei riko kattia. Syttykatkot on myrkkyä.