Yleinen avautumis-ketju
Valvoja: Moderators
Aijai... Alko kyllä totisesti ketuttamaan..!
Alfaan tulee pieni kone remppa... Graaahh! Ja muita pieniä korjauksia...
Haluaisiko joku valaista mulle jonkinlaista varaosien hinta arviota,
sitä mistä saisin halvalla osat, ja mistä viat johtuu?
1. Jakopää uusiks.
2. 3 sytytystulppaa on täynnä öljyä!
2.1 Eli tarvii kaikki uudet tulpat.
3. Tulpan johdot (ovat "rispaantuneet")
4. Antaa vikakoodit: Tyhjäkäynti tukossa - Lisä infoa alhaalla..
Lambdasondi - Katkonainen (Help?!)
5. Etu Ylätukivarsi (vasen ja oikea)
6. Etu Alatukivarsi (vasen ja oikea)
7. Vasen sisempi raidetangonpää
8. Öljypohja halki (Fuckin´ tietyöt! )
9. Lämmityslaitteen vastus ja kuskin penkin vastus
10. Käsijarru jumittuu pakkasella
11. Bensaluukun kansi on ihan vähän kupera sisäänpäin,
kun joku avasi parkkihallissa oven suoraan siihen. Fantastic.
*Tyhjäkäynnistä:
Oli jo Alfan ostaessani tukossa, vaan enpä sitä siinä huomannut.
No otin yhteyttä Alfan myyneeseen liikkeeseen.
Auto meni heidän valitsemaansa korjaamoon.
Vika on edelleen muttei niin pahana kuin ostaessa.
Silloin saattoi satunnaisesti (kun Alfa sille päälle sattui) sammua,
jopa liikennevaloihin. Korjauksen jälkeen ei enää ole sammuillut,
mutta kun Alfa on tyhjäkäynnillä ja kierrokset ovat esim. 1000 niin yhtäkkiä tippuvat tosi alas!
Sama esiintyy välillä ajaessa, kun lähtee liikkeelle kierrokset pysähtyvät esim. 2000 ja kun painaa kaasua,
niin neula pysyy siinä 2000 ja yhtäkkiä pomppaa esim. 3000 kierrokseen,
se minne neula pomppaa riippuu siis siitä kuinka paljon kaasua on painanut!
Mikäköhän siellä on vialla ja mitäköhän ne siellä korjaamossa Romeolleni tekivät?
Olisi kiva tietää... Ja mitäköhän sille itse tekisin..?
Tuo vikakoodi Lambdasondista on täysin utopistinen..
En ole ainakaa huomannut että missä se oikeen vaikuttaa?
Kertokaa blondille.. Kiitoooss!
Alfaan tulee pieni kone remppa... Graaahh! Ja muita pieniä korjauksia...
Haluaisiko joku valaista mulle jonkinlaista varaosien hinta arviota,
sitä mistä saisin halvalla osat, ja mistä viat johtuu?
1. Jakopää uusiks.
2. 3 sytytystulppaa on täynnä öljyä!
2.1 Eli tarvii kaikki uudet tulpat.
3. Tulpan johdot (ovat "rispaantuneet")
4. Antaa vikakoodit: Tyhjäkäynti tukossa - Lisä infoa alhaalla..
Lambdasondi - Katkonainen (Help?!)
5. Etu Ylätukivarsi (vasen ja oikea)
6. Etu Alatukivarsi (vasen ja oikea)
7. Vasen sisempi raidetangonpää
8. Öljypohja halki (Fuckin´ tietyöt! )
9. Lämmityslaitteen vastus ja kuskin penkin vastus
10. Käsijarru jumittuu pakkasella
11. Bensaluukun kansi on ihan vähän kupera sisäänpäin,
kun joku avasi parkkihallissa oven suoraan siihen. Fantastic.
*Tyhjäkäynnistä:
Oli jo Alfan ostaessani tukossa, vaan enpä sitä siinä huomannut.
No otin yhteyttä Alfan myyneeseen liikkeeseen.
Auto meni heidän valitsemaansa korjaamoon.
Vika on edelleen muttei niin pahana kuin ostaessa.
Silloin saattoi satunnaisesti (kun Alfa sille päälle sattui) sammua,
jopa liikennevaloihin. Korjauksen jälkeen ei enää ole sammuillut,
mutta kun Alfa on tyhjäkäynnillä ja kierrokset ovat esim. 1000 niin yhtäkkiä tippuvat tosi alas!
Sama esiintyy välillä ajaessa, kun lähtee liikkeelle kierrokset pysähtyvät esim. 2000 ja kun painaa kaasua,
niin neula pysyy siinä 2000 ja yhtäkkiä pomppaa esim. 3000 kierrokseen,
se minne neula pomppaa riippuu siis siitä kuinka paljon kaasua on painanut!
Mikäköhän siellä on vialla ja mitäköhän ne siellä korjaamossa Romeolleni tekivät?
Olisi kiva tietää... Ja mitäköhän sille itse tekisin..?
Tuo vikakoodi Lambdasondista on täysin utopistinen..
En ole ainakaa huomannut että missä se oikeen vaikuttaa?
Kertokaa blondille.. Kiitoooss!
Ei se ole sulta pois, jos joku toinen menestyy.
Toisen löytää lämmin syli, rekka ajaa toisen yli!
Toisen löytää lämmin syli, rekka ajaa toisen yli!
- alfa 156 v6
- Viestit: 5415
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, X5, 500c, 159tbi, Giulia
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
- alfa 156 v6
- Viestit: 5415
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, X5, 500c, 159tbi, Giulia
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
No kai se nyt sieltä etupuskurin oikeasta kulmasta mahtuu!alfa 156 v6 kirjoitti:Voi perhana että on 75:n konehuone ahdas Ei mahdu kunnon pakoputki ulos konehuoneesta ja mitään pilliä ei viitsis laittaa
Edit. Niin tai sitten vaikka lokasuojasta. http://www.youtube.com/watch?v=Fo35XoGE ... re=related
Suomessa noista ei taida kumpikaan mennä läpi katsastuskonttorilla.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- alfa 156 v6
- Viestit: 5415
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, X5, 500c, 159tbi, Giulia
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Näyttää nyt siltä että saattaa mahtua vaikka kaasupolkimen alta jos pikkasen modaa tunneliajknracing kirjoitti:No kai se nyt sieltä etupuskurin oikeasta kulmasta mahtuu!alfa 156 v6 kirjoitti:Voi perhana että on 75:n konehuone ahdas Ei mahdu kunnon pakoputki ulos konehuoneesta ja mitään pilliä ei viitsis laittaa
Edit. Niin tai sitten vaikka lokasuojasta.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4910
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Pahat hapettumat oli jo havaittavissa syksyllä 2007. Eli kahdessa talvessa ja n.7000km matkalla. Myyjä liike kuvasi vanteet, oli yhteyksissä jonnekkin. Ja nyt talvella tuli päätös että saan korvauksia, ts. voin ostaa tuotteita tuosta samaisesta liikkeestä. Vanteisiinhan ne ajattelivat minun sijoittavan mutta taidan ottaa Spideriin uudet kesäkummit.alfistipohjoosesta kirjoitti:Tii 1.11.2005 16:51
Tuli hommattua Alessio Miraget 16" X 7,5" Et38
Toisaalta harmittaa noiden vanteiden nopea hapettuma mutta hyvä että asia ratkesi näin helposti ja olen summaankin tyytyväinen.
Vanteista 2 on "pahasti" hapettunut ja kahdesta hapettumia on vaikea löytää. Varastointi ollut puhtaana ja ilmavasti. Ja talvellakin on tullut pestyä varsin säännöllisesti ja vahattuakin. Taidan kuitenkin vanteet pitää ja yritän kunnostaa ne.
Vanteet on helppo pitää puhtaana. Ja niin avoimet että mahdollisesti vanteet sisäpuolelle jäänyt lumi, savi yms. on helppo poistaa. Ja ulkonäköönkin olen ollut ihan tyytyväinen. Talvivanteiksi ei vaan voi suositella.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Seiska5mma
- Viestit: 1282
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Car(s): 75 3.0
- Paikkakunta: Vaasa
Itse kävin lopulta rautakaupassa ostamassa pari eri kokoista lekaa. Liikeradan edestä piti tietysti irrottaa moottori. Mutta se ei enää tuntunut missään, kun oli pari kertaa ujuttanut rosteripakosarjan V6-koneen kylkeä pitkin vain huomatakseen, että se ei vieläkään mahdu, vaikka ranteet ovat melkein auki.alfa 156 v6 kirjoitti:Voi perhana että on 75:n konehuone ahdas Ei mahdu kunnon pakoputki ulos konehuoneesta ja mitään pilliä ei viitsis laittaa
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Huollosta soittivat ja kuulemma moniurahihnankin yhden ohjainrullan laakeri menossa, eli sekin vaihtoon. Tämä olikin hyvä, sillä samalla tehtävä jakohihnan ja kytkimen vaihto ei ollutkaan vielä tarpeeksi kallista.
No, tuleepa niin sanotusti "paljon uutta osaa"
No, tuleepa niin sanotusti "paljon uutta osaa"
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Ottaa pannuun taas oikein urakalla... Typerä Vectra, jonka otin vaihdossa, kun Civicin möin ei taho mennä kaupaksi (eikä oo ainakaan hinnasta kiinni!), tänäänkin taas kaks ostajaa teki oharit. Niinku on tehny kaikki muutkin. Siis on sovittu tapaaminen ja kökötän sitten odottamassa eikä tyyppi tulekaan. !½"¤!"#%#/!!!!
Otin Alfan taas liikenteeseen, kun luulin että on kevät ja että saan Vectran myytyä. Noh, niin. Ja lunta tulee ensimmäistä kertaa koko talvena ku esterin perseestä!! Ja auton tankkauskin kesti reilu pari tuntia kun tankin korkin lukko ei meinannu aueta ei sitten millään... AAAAAAARGHHHHH!!!!
Rakastan kyllä Alfaani, mutta on siinä vaan niin monta aivan äärimmäisen VITTUMAISTA ominaisuutta, lähinnä talveen liittyen. Niin ja tietysti hälytin, joka menee itsestään päälle kun oven sulkee. Eli jos autosta täytyy purkaa ajon jälkeen tavaraa, niin hälyä saa rämpätä ihan urakalla... "Lasken kymmeneen, ei auta, jatkan tuhanteen..."
RRRRAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!! Nyt kerralla paineet ulos.
Otin Alfan taas liikenteeseen, kun luulin että on kevät ja että saan Vectran myytyä. Noh, niin. Ja lunta tulee ensimmäistä kertaa koko talvena ku esterin perseestä!! Ja auton tankkauskin kesti reilu pari tuntia kun tankin korkin lukko ei meinannu aueta ei sitten millään... AAAAAAARGHHHHH!!!!
Rakastan kyllä Alfaani, mutta on siinä vaan niin monta aivan äärimmäisen VITTUMAISTA ominaisuutta, lähinnä talveen liittyen. Niin ja tietysti hälytin, joka menee itsestään päälle kun oven sulkee. Eli jos autosta täytyy purkaa ajon jälkeen tavaraa, niin hälyä saa rämpätä ihan urakalla... "Lasken kymmeneen, ei auta, jatkan tuhanteen..."
RRRRAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!! Nyt kerralla paineet ulos.
I do my loving in the winter.
-
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Neuvon sinulle saman mitä olen neuvottanut epezille. Talvella ei kannattaa laittaa bensa korkin lukoon, koska sen jälkeen sitä ei saa auki oikein millään(no ehkä vesipusi auttaa,mutta sekaan ei aina). Mistä sen tiedän? Riitti kun kerran olen tanssinut -20 asteen pakkasessa korkin ympärillä kädet paljaana...
Nothing beats cubic inch
Mikä on kun takapenkiltä huudetaan pysähtymään ja kuljettaja ei silti pysähdy. Tuloksena kuollut repsikka, kaveri haudattiin eilen. Kuljettajalta amputoitiin molemmat jalat, tuomio tulee oikeudesta vielä aikanaan.
kuva
EDIT: juma, eka kertaa toi lyhyt linkki onnistui..
kuva
EDIT: juma, eka kertaa toi lyhyt linkki onnistui..
..ammattina autoslalom..
- pikkis77
- Viestit: 509
- Liittynyt: 06 Touko 2005, 21:18
- Car(s): AR spider 2.0 vm. 1984
- Paikkakunta: Kulloonkylä (Porvoo)
Perjantaina auto kyljelleen 3 metriä syvään ojaan... Onneksi oli tullut tuota lunta aikas paljon, alfaan ei tullut naarmuakaan. Hinausauton kuljettaja oli ammattimies, sai auton nätisti pois ojasta...
On muuten vaikeaa päästä pois kyljellään olevasta autosta, 166:sen ovi painaa mahottomasti ku sitä pitää nostaa ylöspäin...
kumminkin, onni onnettomuudessa
On muuten vaikeaa päästä pois kyljellään olevasta autosta, 166:sen ovi painaa mahottomasti ku sitä pitää nostaa ylöspäin...
kumminkin, onni onnettomuudessa
Mikä siinä on, että aina, kun lähtee kauniina kevätpäivänä ensimmäiselle ajelulle, niin joku menee pieleen. Laitoin vakioputsarin takaisin, koska vapari oli liian pitkä. Tässä vaiheessa meinas mennä jo hermot, kun mutterit yms oli hukassa, samoin työkalut. Tarkistin öljyt, vedet jne. ihastelin puhdasta konehuonetta ja katsoin, että kaikki on ok. Noh, konepelti kiinni. Dang. Ei mennyt, noh vähän enemmän voimaa. Dang. Meni, mutta toinen puoli jäi monta senttiä raolleen! Prkl. Yritin avata konepellin ohjaamosta käsin uudestaan, mutta kas, se ei aukeakaan enää vivusta. Noh, yritin puoli tuntia ronkkia avausvipua, joka on konepellin reunan takana, kunnes tajusin ettei se siitä aukea. Sitten tiirailin toisen puoli tuntia valojen rei´istä konepellin alle, että mitähän sinne väliin jäi. Kappas, se rullamitta on paisarin ja konepellin välissä, jolla juuri mittailin sitä liian pitkää vapaavirtaussuodatinta! Tunnin päästä sain apurin, jonka avustuksella sain paksulla rautalangalla revittyä mitan pois. Sitten kello olikin jo sen verran paljon, että sainkin ajella suoraan kotia.. Toivottavasti tänään pääsis ruisailee ihan kunnolla
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Seiska5mma
- Viestit: 1282
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Car(s): 75 3.0
- Paikkakunta: Vaasa
Sama konepeltikämmi täälläkin.
Tapahtumaketju alkoi tietysti siitä, että vein japanilaisen autoni venttiilit säädettäväksi varmuuden vuoksi. Don't fix it, if it.. oli taas unohtunut. 20 euroa ei ollut paha hinta, eikä säädettävääkään löytynyt. Ajattelin viikon päästä, että vaihdanpa tulpat 10 vuotta nuorempiin, kun on kerta venttiilit kohdallaan ja 550 euron virranjakajakin vaihdettu entisen tilalle. Jokainen tulppa jökötti poterossaan 2 cm syvässä öljyssä. Laitoin märän tulpanjohdon tötterön takaisin ja suljin tallinoven. Parin viikon päästä jouduin katsastamaan auton. Ajattelin, ettei ne tulppia katso. Sain bumerangin täysin öljyn peitossa olevasta koneen takaosasta. Venttiilikannen koppahan se siellä vuosi. Kukahan sen viimeksi irrotti, aijaa, se venttiilinsäätäjä.
Nooh, ostin uuden tiivisteen ja vaihdoin. Koppa oli lähes irti ja tulpatkin sai irti suoralla etusormella pyörittämällä. Samaa aikaa pihalla jökötti Golffini jarrunestelätäkössä. Sama jätkä oli vaihtanut putket ja kiristysmomentti oli nähtävästi sama. Nooh, saan iskiakseen hermokipulääkettä, jonka ansiosta en enää hermostu. Hyödyllinen sivuvaikutus.
Kun remppa oli valmis, iskin konepellin kiinni. Räikkä oli lokasuojan päällä siinä, mihin konepellin reuna osuu. Siihen ei enää lääkkeen teho riittänyt.
Tapahtumaketju alkoi tietysti siitä, että vein japanilaisen autoni venttiilit säädettäväksi varmuuden vuoksi. Don't fix it, if it.. oli taas unohtunut. 20 euroa ei ollut paha hinta, eikä säädettävääkään löytynyt. Ajattelin viikon päästä, että vaihdanpa tulpat 10 vuotta nuorempiin, kun on kerta venttiilit kohdallaan ja 550 euron virranjakajakin vaihdettu entisen tilalle. Jokainen tulppa jökötti poterossaan 2 cm syvässä öljyssä. Laitoin märän tulpanjohdon tötterön takaisin ja suljin tallinoven. Parin viikon päästä jouduin katsastamaan auton. Ajattelin, ettei ne tulppia katso. Sain bumerangin täysin öljyn peitossa olevasta koneen takaosasta. Venttiilikannen koppahan se siellä vuosi. Kukahan sen viimeksi irrotti, aijaa, se venttiilinsäätäjä.
Nooh, ostin uuden tiivisteen ja vaihdoin. Koppa oli lähes irti ja tulpatkin sai irti suoralla etusormella pyörittämällä. Samaa aikaa pihalla jökötti Golffini jarrunestelätäkössä. Sama jätkä oli vaihtanut putket ja kiristysmomentti oli nähtävästi sama. Nooh, saan iskiakseen hermokipulääkettä, jonka ansiosta en enää hermostu. Hyödyllinen sivuvaikutus.
Kun remppa oli valmis, iskin konepellin kiinni. Räikkä oli lokasuojan päällä siinä, mihin konepellin reuna osuu. Siihen ei enää lääkkeen teho riittänyt.
Viimeksi muokannut Seiska5mma, 02 Huhti 2008, 00:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tänään oli kyllä hermo kireellä, ihan katkeamispisteessä oikeestaan.. Päivä lähti ihan kivasti käyntiin aamulla ja käväsin jopa duunipaikallaki mutkan, jonka jälkeen käytin junioria lääkärissä ja aattelin sitte iltapäivällä että kun kerran aurinkoki paistaa niin käväsempä vähä ulkoiluttamassa hämistä...
Eihän tuota pitkään tarvinnu ajaa ku löyty taas joku saatanan hessu hopo viivakoodiviikset vahattuna iskän audin puikoista ja voi vittu!!!! otti teineillä niin luonnolle ku en ollut ihastuksesta soikeena siitä tötteröstä ja herran ajotaidoista että, piti sitte alkaa urpoilemaan takapaksissa kiinni sillä perkeleen pöllö-öljyllä käyvällä PERHE farmarilla, vittu jos se kerran on niin urheilullinen ja kovaan ajoon tehty niin miksi vitussa se ei näytä siltä... alkaa jo ottaa kupoliin ku joka valoissa on joku sörsselström nyökyttelemässä jollain tiisseli volvolla tai audilla, sitte äijät vetää keskustassa sataa voitonriemusena että "eihän tolla pärjää ees tiisselille"... Huoh suomalaiset on saatanan tyhmä kansa...
Luulis että tää ois riittäny, päivä OLI jo pilalla ja hermot menneet, suuntasin siis hämiksen kotia kohti. Odottelin apeana valoristeyksessä vuoroani ja voila, joku remonttipässi kanttaa samasta risteyksestä viimenenväri päässä vanhalla hiasella kivien ja nastojen ja minkälie lentäessä pitkin autoa iloisen ropinan saattelemana, voi VIT... puristin rattia rystyset rutisten ja purin iteltä melkeen kielen poikki. Eiku kotia katteleen tuliko mitään jälkiä ja mun säkä ei pettäny nytkään, pikkurillin pään kokonen lohkeama maalia tiessään melkeen keskeltä konepeltiä
koko ilta menny kiukutellessa, vaimon mielestä kannattais myydä koko auto jos sillä ajamisesta tulee vaan noin pahalle tuulelle
Eihän tuota pitkään tarvinnu ajaa ku löyty taas joku saatanan hessu hopo viivakoodiviikset vahattuna iskän audin puikoista ja voi vittu!!!! otti teineillä niin luonnolle ku en ollut ihastuksesta soikeena siitä tötteröstä ja herran ajotaidoista että, piti sitte alkaa urpoilemaan takapaksissa kiinni sillä perkeleen pöllö-öljyllä käyvällä PERHE farmarilla, vittu jos se kerran on niin urheilullinen ja kovaan ajoon tehty niin miksi vitussa se ei näytä siltä... alkaa jo ottaa kupoliin ku joka valoissa on joku sörsselström nyökyttelemässä jollain tiisseli volvolla tai audilla, sitte äijät vetää keskustassa sataa voitonriemusena että "eihän tolla pärjää ees tiisselille"... Huoh suomalaiset on saatanan tyhmä kansa...
Luulis että tää ois riittäny, päivä OLI jo pilalla ja hermot menneet, suuntasin siis hämiksen kotia kohti. Odottelin apeana valoristeyksessä vuoroani ja voila, joku remonttipässi kanttaa samasta risteyksestä viimenenväri päässä vanhalla hiasella kivien ja nastojen ja minkälie lentäessä pitkin autoa iloisen ropinan saattelemana, voi VIT... puristin rattia rystyset rutisten ja purin iteltä melkeen kielen poikki. Eiku kotia katteleen tuliko mitään jälkiä ja mun säkä ei pettäny nytkään, pikkurillin pään kokonen lohkeama maalia tiessään melkeen keskeltä konepeltiä
koko ilta menny kiukutellessa, vaimon mielestä kannattais myydä koko auto jos sillä ajamisesta tulee vaan noin pahalle tuulelle
- Seiska5mma
- Viestit: 1282
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Car(s): 75 3.0
- Paikkakunta: Vaasa
Onhan se Vaimo mullekin sanonu, että vaihda nyt tää auto vaikka vanhaan ladaan,kun oon kiukutellu liikenteessä olevia vatipäitä. Kun autoletka valuu kolmeeviittä viidenkympin alueella, tai jotku törpöt ei pääse valoista liikkeelle, tai joku tahallaan hidastelee edessä kun on huomannut millainen auto on takana. Tahallaan kiusaajia kyllä riittää
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11381
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Spiderin kytkinnesteet ovat vajuneet talvella. Menee vähintään ilmaamiseksi. Mutta koska tää on niin tätä, niin eiköhän pääsylinterin tiivisteetkin ole menneet.
(Enkä yhtään hämmästyisi, vaikka ilmausnippa työsylinterissä olisi totaalisesti jumissa. Ja pitää se vuotokohtakin selvittää.)
Vehettä ei tietenkään saa omalla moottorilla talvisäilytyspaikasta pois ilman kytkintä. Siis vetoa ja työntöä...
-Topi Kuusinen
(Enkä yhtään hämmästyisi, vaikka ilmausnippa työsylinterissä olisi totaalisesti jumissa. Ja pitää se vuotokohtakin selvittää.)
Vehettä ei tietenkään saa omalla moottorilla talvisäilytyspaikasta pois ilman kytkintä. Siis vetoa ja työntöä...
-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."