Mikä mahtaa olla 147:n radio/cd-soittimen valikoissa näkyvä "EXT VOL"? Kyllä siitä äänenvoimakkuus muuttuu, mutta se palaa heti takaisin alkuperäiseen säätöönsä, kun ko. valikosta lähtee pois.
Lisäksi itse radion vastaanotto tuntuu aika heikolta. Esim. Radio Rock lakkaa kuulumasta heti kehäteiden ulkopuolella, kun se vanhan Corsan Blaukkareilla kuului vielä yli 50 km päässä. Onko esim. antennien kanssa ollut jotain ongelmia vai onko tuo radio vain hiukan kehno?
Olisikohan aux liitännän laitteiden äänentason säätö esim ulkopuolisen mp3 soittimen.
Blaukkari taitaa tehdä nuo Alfan radiot joten tuskin se paljoakaan eroaa sorsan versiosta. Antennivahvistimet ovat ainakin 156:sissa aina rikki, tuon osan vaihtamalla yleensä alkaa radio kuulumaan.