Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
	Valvoja:  Moderators 
			
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  05 Elo 2008, 21:39 
			
			
			
			
			Grendel kirjoitti: En ole vuoden 2000 jälkeen Jurvassa ajanut ja ehkä asfaltti on mykyään luikas mutta silloin mentiin 1'24.45.
Eiköhän sitten olisi jo aika lähteä Jurvaan?
Voi olla rata yllättävän liukas..
 
			
			
													
					Viimeksi muokannut 
silverine , 05 Elo 2008, 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
 
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								KJS 							 
									
		Viestit:  4706  		Liittynyt:  03 Tammi 2004, 18:55 		
		
											Car(s):  1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm 
												Paikkakunta:  Nokia 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja KJS   »  05 Elo 2008, 21:47 
			
			
			
			
			Viimeksi kun olen Jurvassa ajanut rata oli ihan saatanan liukas. Tosin silloin tuli vettä kaatamalla ja alla oli n. 2 mm pintaa omaavat 225:set. Niin ja meillä nykyisin asustava 147 roikkui puskurissa kiinni ja voitti sitten cupinkin ja auto oli tuolloin ihan vakio, eli ilmeisesti märällä Botniaringillä elektroniikka jyrää.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  05 Elo 2008, 22:04 
			
			
			
			
			"Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Carlos 							 
									
		Viestit:  1931  		Liittynyt:  06 Syys 2004, 17:06 		
		
											Car(s):  164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96,  164 Q4 -94,  Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15 
												Paikkakunta:  Mankkaa,Kiimajärvi 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Carlos   »  05 Elo 2008, 22:27 
			
			
			
			
			^Ettei vaan olis tarralla poweria 
  
Täällähän on oikein kunnon meininki 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  05 Elo 2008, 23:24 
			
			
			
			
			^ 
Heh, ihan noin helppoon viritykseen en päätynyt. 
Ootko tulossa Jurvaan vai rupeenko uhoomaan? Notta. 
Ja hymy pyllyyn, tää on vakavaa.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Epezi 							 
									
		Viestit:  7544  		Liittynyt:  02 Helmi 2004, 02:59 		
		
											Car(s):  164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider,  Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE 
																	Paikkakunta:  Hämeenkyrö 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Epezi   »  05 Elo 2008, 23:36 
			
			
			
			
			Taidan käydä ensiviikolla hieman tutustumassa lisää rataan. Slicksit vaihtuu peltivanteille, jos lähtisi vähän painoa pois .
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Ghost 							 
									
		Viestit:  466  		Liittynyt:  18 Marras 2003, 14:47 		
		
											Car(s):  GT 3.2 Q2 -05 156 2.0 T.S -98 
												Paikkakunta:  Tampere 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Ghost   »  06 Elo 2008, 00:42 
			
			
			
			
			silverine kirjoitti: "Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Rolfa Ameo 							 
									
		Viestit:  129  		Liittynyt:  18 Touko 2007, 21:29 		
		
											Car(s):  155, 147, ex. 156 
												Paikkakunta:  Nokia 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Rolfa Ameo   »  06 Elo 2008, 00:46 
			
			
			
			
			Ghost kirjoitti: silverine kirjoitti: "Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... 
  
  
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  06 Elo 2008, 07:17 
			
			
			
			
			Ghost kirjoitti: silverine kirjoitti: "Salainen ase" on laitettu tilaukseen.
Ai laitat vetokoukun? Omat kierrosajat paranivat vetokoukun asennuksen jälkeen noin sekunnilla... 
No onhan siinä vähän koukun muotoa jos oikein yrittää hahmottaa...
ja saattaa se sen sekunnin vaikuttaa kierrosaikaankin, ainakin Apparalla.
Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Otsosmi 							 
									
		Viestit:  754  		Liittynyt:  04 Touko 2006, 08:18 		
		
											Car(s):  GTV V6 TB 
												Paikkakunta:  Järvenpää 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Otsosmi   »  06 Elo 2008, 07:22 
			
			
			
			
			Mistähän johtuu, ettei täällä ole 75 turbo-miehiä huutelemassa?  
 Kivenkovaa itsevarmuutta?
 
			
			
									
									The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  06 Elo 2008, 07:28 
			
			
			
			
			Epezi kirjoitti: Taidan käydä ensiviikolla hieman tutustumassa lisää rataan. 
Ei saa harjoitella. Tutustut rataan korkeintaan polkupyörällä
kuten isot pojatkin tekee. Ainoa sallittu harjoitus on mielikuva-
harjoitus - itsestä vastaanottamassa voittopokaalia kauden jälkeen -
ja muitten kuin minun on sitä harjoitusta turha tehdä.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  06 Elo 2008, 07:32 
			
			
			
			
			Otsosmi kirjoitti: Mistähän johtuu, ettei täällä ole 75 turbo-miehiä huutelemassa?  
 Kivenkovaa itsevarmuutta?
Ja Otsosmi kirjoitti aikaisemmin:
Otsosmi kirjoitti: Kaipa tuonne pitää tulla pyörimään jalkoihin.  
Eipä kovin itsevarmalta vaikuta..
Kyllähän tuo 155TS tuossa uhosi että Garretin pylly kuuluu hänelle.
Taidat tarvita niitä leikattuja slicksejäsi.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Otsosmi 							 
									
		Viestit:  754  		Liittynyt:  04 Touko 2006, 08:18 		
		
											Car(s):  GTV V6 TB 
												Paikkakunta:  Järvenpää 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Otsosmi   »  06 Elo 2008, 07:45 
			
			
			
			
			^typo, piti kirjottaa muita tuonne lauseen väliin...   
  
Ihan katulailliset renkaathan nuokin ovat.  
 
			
			
									
									The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Sape 							 
									
		Viestit:  1428  		Liittynyt:  30 Joulu 2006, 19:46 		
		
											Car(s):  164 TS  75 TS Turbo 75 3.0 V6 24V GTV 3.0 V6 24V 
												Paikkakunta:  Oulu 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Sape   »  06 Elo 2008, 18:19 
			
			
			
			
			silverine kirjoitti: Ja laittaa säästöön muutaman euron että Sape  
saa lupaamani pullakahvit. Olethan tulossa?
Vähän kiikun kaakun. Mieli tekisi kyllä tulla. 75 on niin paljon vielä vaiheessa että sitä ei kyllä ehdi tänä kesänä maalaamaan ja se ei kyllä tällä hetkellä ole kovin edustavan näköinen. Voisihan sitä tietenkin yrittää tulla 164:lla. Sama kai se tietenkin on millä sitä pyörii radalla jalkoissa.  
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Savo 							 
									
		Viestit:  2133  		Liittynyt:  23 Elo 2003, 15:42 		
		
											Car(s):  GT 3,2 ja Giulia 2.0 
												Paikkakunta:  Jyväskylä 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Savo   »  06 Elo 2008, 19:21 
			
			
			
			
			Entä jos lähtisin Camorolla radalle. Saisin liikkuvana shikaanina pilattua monta ajolinjaa  
  
75:sesta jos saisi etupään väljyydet korjautettua, niin voisi lähteä mukaan. 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								kterkkila 							 
									
		Viestit:  2390  		Liittynyt:  26 Marras 2003, 04:41 		
		
											Car(s):  159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS 
																	Paikkakunta:  Lohja 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja kterkkila   »  07 Elo 2008, 09:11 
			
			
			
			
			Grendel kirjoitti: Ajakaa nyt edes nopeammin kuin mun 170 heppainen GTV.
Kun tuossa hepatkin tuli, niin älä unohda mainita myös auton painoa  
  
Savo kirjoitti: 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
Ei kun heti 3.2-litraisten perään.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Savo 							 
									
		Viestit:  2133  		Liittynyt:  23 Elo 2003, 15:42 		
		
											Car(s):  GT 3,2 ja Giulia 2.0 
												Paikkakunta:  Jyväskylä 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Savo   »  07 Elo 2008, 10:12 
			
			
			
			
			kterkkila kirjoitti: Grendel kirjoitti: Ajakaa nyt edes nopeammin kuin mun 170 heppainen GTV.
Kun tuossa hepatkin tuli, niin älä unohda mainita myös auton painoa  
  
Savo kirjoitti: 90-lukuisten takaveto roomeoiden luokassa pitäis keretä kympin sakkiin.
Ei kun heti 3.2-litraisten perään.
Jees, laihdutankin itsetäni muutaman kilon ja korjaan tavoiteen.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Grendel 							 
									
		Viestit:  607  		Liittynyt:  15 Tammi 2004, 01:55 		
		
											Car(s):  GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4 
																	Paikkakunta:  Kirkkonummi 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Grendel   »  07 Elo 2008, 15:41 
			
			
			
			
			Reilusti toista tonnia [läski] kuskeineen
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  09 Elo 2008, 18:03 
			
			
			
			
			Kokonaista kaksi päivää ollut hiljaista tällä rintamalla.. 
ei kai vaan puhkuminen ole vienyt henkisiä voimia? 
 
Ajattelin myös muistuttaa että voitan Jurvassa. 
 
("salainen aseeni" aloittaa matkansa Englannista Alfani 
luo ensi viikon alussa)
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								kumimuumi 							 
									
		Viestit:  3319  		Liittynyt:  12 Joulu 2004, 23:56 		
		
																Paikkakunta:  Akaa 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja kumimuumi   »  09 Elo 2008, 18:32 
			
			
			
			
			Eikös sun kannattais laitattaa se vetokoukku sinne etupuskuriin  
niin saatais tessullekin suoranopeuksia..?
  Silverinen tiesin jo pahaksi suustaan, mutta antakaa nyt joku sille takkiin tämän takia tuolla radalla.  
 
			
			
									
									..ammattina autoslalom..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Ärräpää 							 
									
		Viestit:  768  		Liittynyt:  03 Syys 2006, 14:04 		
		
											Car(s):  156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92) 
																	Paikkakunta:  Lemi 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Ärräpää   »  09 Elo 2008, 19:02 
			
			
			
			
			"Vai pitääks mun tulla näyttää kuka on nopee..." 
 
			
			
									
									UliUli
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  09 Elo 2008, 19:08 
			
			
			
			
			^  
Kaikki puheet ymmärretään täällä lupauksiksi. 
Ne vaan on sitten lunastettava. 
 
Ps. Myös basisti voi olla nopea.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								virtti 							 
									
		Viestit:  248  		Liittynyt:  15 Maalis 2006, 13:47 		
		
											Car(s):  159 SW 2.4 JTDm ex 156 SW 2.5 ex 156 2.0 TS 
												Paikkakunta:  Toijala 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja virtti   »  09 Elo 2008, 19:09 
			
			
			
			
			Taidan tulla kokeilemaan "ultrakevyiden" blingblingvanteiden sopivuutta. Tiedä sitten sopiiko ne Jurvan rataprofiiliin  
. No täytyy kait silverinelle antaa vähän mahkuja...
 
			
			
									
									- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Ärräpää 							 
									
		Viestit:  768  		Liittynyt:  03 Syys 2006, 14:04 		
		
											Car(s):  156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92) 
																	Paikkakunta:  Lemi 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Ärräpää   »  09 Elo 2008, 19:17 
			
			
			
			
			Välilevy pullistu ulos just äsken joten täytyy jättää väliin... 
 
			
			
									
									UliUli
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  09 Elo 2008, 19:46 
			
			
			
			
			Ärräpää kirjoitti: Välilevy pullistu ulos just äsken joten täytyy jättää väliin... 
"Heikot sortuu elon tiellä, vahvat senkun porskuttaa."
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
	 
				
		
				
			
				
								puuha 							 
									
		Viestit:  1888  		Liittynyt:  23 Heinä 2003, 03:52 		
		
											Car(s):  Milloin mikäkin. 
												Paikkakunta:  Turku 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja puuha   »  09 Elo 2008, 20:47 
			
			
			
			
			Eli Curva vertaa muita
Mickey Mouse Clubiin...
Ei huono, ei ollenkaan  
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Curva Grande 							 
									
		Viestit:  301  		Liittynyt:  02 Syys 2003, 01:07 		
		
						
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Curva Grande   »  09 Elo 2008, 20:52 
			
			
			
			
			^ Radasta tuli mieleen, mutta kuka tietää miten alitajunta toimii..Vai lähtikö se kuitenkin tästä keskustelusta.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								alfista 							 
									
		Viestit:  2809  		Liittynyt:  14 Helmi 2004, 00:55 		
		
											Paikkakunta:  Etelä-Pohjanmaa 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja alfista   »  09 Elo 2008, 21:52 
			
			
			
			
			
Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  09 Elo 2008, 21:58 
			
			
			
			
			
Kato, itse keisarikin päätti vaivautua, alentua ja avautua.
Ai että oikein sitten niinku "yritän tulla"...salli mun nauraa.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  09 Elo 2008, 22:05 
			
			
			
			
			alfista kirjoitti: Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
Makunsa kullakin. Ajaako kohtuu-vauhdista rengasvalliin /
kaiteeseen vaiko rullata autonsa ja niskansa kovan vauhdin
ja ahneen ajolinjan ansiosta, katon kautta.
Helppo rata joka pitää kuitenkin uskaltaa ajaa maksimaalisen kovaa.
 
			
			
													
					Viimeksi muokannut 
silverine , 09 Elo 2008, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
 
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Curva Grande 							 
									
		Viestit:  301  		Liittynyt:  02 Syys 2003, 01:07 		
		
						
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Curva Grande   »  09 Elo 2008, 22:05 
			
			
			
			
			alfista kirjoitti: 
Tä? Maailman helpoin rata! Hämeenlinnan Ahvenisto on auton turma, mutta Jurva laajoine kynnöksineen turvallisuuden perikuva.
Eli vähän Mickey Mouse.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Carlos 							 
									
		Viestit:  1931  		Liittynyt:  06 Syys 2004, 17:06 		
		
											Car(s):  164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96,  164 Q4 -94,  Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15 
												Paikkakunta:  Mankkaa,Kiimajärvi 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Carlos   »  10 Elo 2008, 12:14 
			
			
			
			
			silverine kirjoitti: ^ 
Heh, ihan noin helppoon viritykseen en päätynyt. 
Ootko tulossa Jurvaan vai rupeenko uhoomaan? Notta. 
Ja hymy pyllyyn, tää on vakavaa.
Jos uskallan tulla, perkele.
 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Epezi 							 
									
		Viestit:  7544  		Liittynyt:  02 Helmi 2004, 02:59 		
		
											Car(s):  164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider,  Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE 
																	Paikkakunta:  Hämeenkyrö 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Epezi   »  10 Elo 2008, 14:42 
			
			
			
			
			Tulipä käytyä vakoilemassa radalla, ja todettua että että dodge viperikin toimii hyvänä maastoautona jurvan metsissä  
  
Itse tosin olin lähinnä varikkosuoralla 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Tommo 							 
									
		Viestit:  182  		Liittynyt:  29 Huhti 2005, 20:45 		
		
											Car(s):  Ex; 156 2.5, Nyk; rikkuri R56 Tuleva; Giulia Q4 
												Paikkakunta:  Laukaa 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Tommo   »  23 Elo 2008, 00:07 
			
			
			
			
			Sainpas sovitettua Jurvan omaankin aikatauluuni 
Omat "Parannukset": suorat reikälevyt eteen+ilmaletkut, ja psykedeellistä voimaa suodatinkotelon trimmauksella...
Onkos Silverinen "Salainen ase" käytettävissä Jurvassa?
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Otsosmi 							 
									
		Viestit:  754  		Liittynyt:  04 Touko 2006, 08:18 		
		
											Car(s):  GTV V6 TB 
												Paikkakunta:  Järvenpää 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Otsosmi   »  23 Elo 2008, 10:21 
			
			
			
			
			Ei pääse perkele...  
 
			
			
									
									The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  23 Elo 2008, 10:39 
			
			
			
			
			Tommo kirjoitti: Onkos Silverinen "Salainen ase" käytettävissä Jurvassa?
Kyllähän nuo Eibachin jäykemmät vakaajat pultataan kiinni tiistaina. 
Samalla uudet ylätukivarret(kestivät kokonaista 15tkm 
 ).
Ja kun kerran pyöränkulmat pitää tarkistaa niin laitetaan
nyt sitten sport-asentoon, paskanahan nuo renkaat ovat jo valmiiksi
joten se ja sama jos sisäreunat kuluu vähän enemmän.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								kterkkila 							 
									
		Viestit:  2390  		Liittynyt:  26 Marras 2003, 04:41 		
		
											Car(s):  159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS 
																	Paikkakunta:  Lohja 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja kterkkila   »  23 Elo 2008, 11:13 
			
			
			
			
			Nyt alkaa olla touhussa jo jotain haastettakin 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  23 Elo 2008, 11:57 
			
			
			
			
			kterkkila kirjoitti: Nyt alkaa olla touhussa jo jotain haastettakin 
Jeah babe. Kyllä sitä haastetta on tässä 
sinulle  riittämiin.. 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								kterkkila 							 
									
		Viestit:  2390  		Liittynyt:  26 Marras 2003, 04:41 		
		
											Car(s):  159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS 
																	Paikkakunta:  Lohja 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja kterkkila   »  23 Elo 2008, 12:49 
			
			
			
			
			Tavoite: Silverinen päänahka  
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								silverine 							 
									
		Viestit:  2492  		Liittynyt:  19 Syys 2005, 11:07 		
		
											Car(s):  Giulia 2.0 156 3.0 V6 Q2 kompuralla Mito QV -10 ex: 166 3.0 V6 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja silverine   »  23 Elo 2008, 13:12 
			
			
			
			
			By the way, taitaa tulla lähemmäs 100 postausta
tähän ketjuun ennen kuin on ajettu metriäkään..
Kyllä se pikku 
 sieltä näemmä aina esiin
työntyy kun vähän potkii.  
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Rasvis 							 
						Spiderman 			
		Viestit:  11379  		Liittynyt:  01 Maalis 2003, 17:27 		
		
											Car(s):  Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022 
												Paikkakunta:  Lago d'Erba 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Rasvis   »  23 Elo 2008, 17:20 
			
			
			
			
			Uskaltaakohan tuonne tulla, jos sattuu tyyni päivä niin varikolla on ilmeinen vaara tukehtua testosteronihöyryihin  
 
			
			
									
									- Epäkelpokeräilijä -
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								gYdEbUh 							 
									
		Viestit:  2557  		Liittynyt:  19 Loka 2004, 20:20 		
		
											Car(s):  M-B Clk 200 -05. Jaguar XJ6 -95 3.2  BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl.  Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96. 
												Paikkakunta:  Lahti 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja gYdEbUh   »  24 Elo 2008, 11:07 
			
			
			
			
			Onpas tulossa mukaavasti teho 75:a. Otan luannollisesti tavoitteeksi keskitason paremman puolen  
  Paljon on pientä parannusta 75:n tullut mutta nähtäväksi jää meneekö mylly solmuun kovassa kahvassa niinkuin kävi Ahvenistolla.
 
			
			
									
									Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!!  POWER 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								puuha 							 
									
		Viestit:  1888  		Liittynyt:  23 Heinä 2003, 03:52 		
		
											Car(s):  Milloin mikäkin. 
												Paikkakunta:  Turku 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja puuha   »  28 Elo 2008, 11:31 
			
			
			
			
			Mitäs reitti Tampereen suunnalta tulevat ajavat? 
Meinaan vaan että jos Turun suunnalta tulevat yhtyvät letkaan jossain? 
 
Olisko se Kankaanpään Neste passeli? Klo ?
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Rasvis 							 
						Spiderman 			
		Viestit:  11379  		Liittynyt:  01 Maalis 2003, 17:27 		
		
											Car(s):  Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022 
												Paikkakunta:  Lago d'Erba 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Rasvis   »  28 Elo 2008, 11:52 
			
			
			
			
			Meikän ei näköjään tarvitse tulla, ei millään ehdi leimata pulkkaa ajoissa.
			
			
									
									- Epäkelpokeräilijä -
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Sape 							 
									
		Viestit:  1428  		Liittynyt:  30 Joulu 2006, 19:46 		
		
											Car(s):  164 TS  75 TS Turbo 75 3.0 V6 24V GTV 3.0 V6 24V 
												Paikkakunta:  Oulu 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Sape   »  28 Elo 2008, 12:10 
			
			
			
			
			Välistä jää minultakin. Ei kehtaa lähteä kun auto ei toimi aivan kunnolla, pitkä matka kävellä kotia jos sattuu leviämään Jurvaan.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								gYdEbUh 							 
									
		Viestit:  2557  		Liittynyt:  19 Loka 2004, 20:20 		
		
											Car(s):  M-B Clk 200 -05. Jaguar XJ6 -95 3.2  BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl.  Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96. 
												Paikkakunta:  Lahti 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja gYdEbUh   »  28 Elo 2008, 13:07 
			
			
			
			
			Mulla on viimeinen rekisteriotteen näyttöpäivä tulliin&katsastuskonttuurille huomenna mutta sitäpä eiole. Ei ole Francesko jaksanut vaivautua, mikä tietysti ole hirveä ylläri. Paikalle tottakai tullaan silti. Lähdenpä tästä asentamaan juuri saapuneita lisäjousia.
			
			
									
									Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!!  POWER 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Alfisti 							 
									
		Viestit:  417  		Liittynyt:  09 Elo 2003, 07:20 		
		
											Car(s):  GT JTDm -04 
												Paikkakunta:  Vantaa 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Alfisti   »  28 Elo 2008, 17:48 
			
			
			
			
			Pitäiskään sitä lähteä kerrankin pällistelemään menoa ja keitä foorumin nimimerkkien taakse piiloutuu. Ja varsinkin että mitä on nuo miehet jotka täällä uhoaa kuin pohjalaiset. Ratakin on muuten viimeistä vuotta Jurvassa;) Kaipa sinne Ducatillakin kehtaa tulla.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Epezi 							 
									
		Viestit:  7544  		Liittynyt:  02 Helmi 2004, 02:59 		
		
											Car(s):  164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider,  Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE 
																	Paikkakunta:  Hämeenkyrö 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Epezi   »  28 Elo 2008, 18:28 
			
			
			
			
			Alfisti kirjoitti: Ratakin on muuten viimeistä vuotta Jurvassa;)
Häh, mitähän lie tarkoittaa?  
  
Eiköhän me samaan letkaan Turkulaisten kanssa sovita. Missäs me toissavuonna treffattiin? Joku Neste se taisi olla.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								gYdEbUh 							 
									
		Viestit:  2557  		Liittynyt:  19 Loka 2004, 20:20 		
		
											Car(s):  M-B Clk 200 -05. Jaguar XJ6 -95 3.2  BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl.  Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96. 
												Paikkakunta:  Lahti 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja gYdEbUh   »  28 Elo 2008, 18:34 
			
			
			
			
			Noniin, nyt on vasemmalla lisäjousi ja oikealla vaihtaminen on lukkomutterin takana johon ei ole avainta eli hyvin mahdollista että tullaan toispuoleisella jousituksella. Ihan hyvä se on, eihän Jurvan radalla ole kuin kaksi vasenta mutkaa  
 Voi suorittaa vähän vertausta x)
 
			
			
									
									Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!!  POWER