Peltikorjausta 75:een

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Alfaholisti

Peltikorjausta 75:een

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Tervehdys palstaveljet.

Osaisittekos suositella hyvää peltiseppää pääkaupunkiseudulta joka voisi korjata tuon mun 75:n takakaarien sisäpuolet, ovat sen verran huonossa hapessa että parempi hoitaa kuntoon ennen katsastusta.

Kyseessä siis tämä paikka:

http://jakita.com/pics/3000/America/P1030506_2b.JPG

Kuva ei ole mun autosta vaan lainattu kterkkilan sivulta

Itsekkin tuon voisin tehdä faijapuolen avustuksella mutta tuonne kotipuoleen on matkaa melkein 400km.

Toki jos joku palstalainen tuon voisi tehdä korvausta vastaan niin ottakaa yhteyttä privana tai 0405033204.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Tiige
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Valitettavasti ei ole antaa vinkkiä hyvästä pajasta. Täytyy kuitenkin ihmetellä miten "kaikista" seitenfemmoista mätänee sama paikka? Ilmeisesti tuplapeltien saumoissa oleva tiivistys pettää ja pääsee sitä kautta muhimaan? Korikittiähän tuolla on ainakin kontin puolella, mutta miten lie tilkitty alunperin ulkoa päin.

ps. Kuva omasta.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Alfaholisti

Aika yleinen ruostepesä tuo paikka on. Kai sitä täytyy ajella pohjanmaalle ja liimailla pellit itse.

Pepperoni
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Terve,

jäi huomaamatta tämä. Jos itse olisin ko. tilanteessa niin kysyisin täältä. (Niinhän mä tosin teen aina muutenkin). En tiedä mikä on tällä hetkellä tilanne peltihommien suhteen, mutta ainakin muutama vuosi sitten onnistui kun piti ex 33:sta paikata.

Alfaholisti

On jo kysytty kun viime perjantaina säädätin siellä kaasarit, tehtiin katsastustsekkaus ja mitattiin päästöt. Heikki ei mielellään enää tee mätähommia kun kuulemma muutenkin on töitä niin paljon. Ymmärrän kyllä mukavampaahan se on jakopäitä vaihdella kun hitsata sjuttifemmaa. Palvelu ja työn laatu Heikillä on kyllä erinomaista.

Pepperoni
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Tätä vähän epäilin kun jonoa on muutenkin yleensä useamman viikon päähän, ja ymmärrän samoin ihan hyvin. Silloin kolme vuotta sitten oli jo hieman aistittavissa samaa, mutta onnistui kun oli Alfasta kyse.

Asenne ja työn jälki on tosiaan ollut aina kohdallaan, uskaltaa suositella muillekin. Kertaakaan ei ole tarvinnut perään soitella.

Vastaa Viestiin