Mutta mutta, AR:n nykymallistosta ei tahdo löytyä sopivaa seuraajaa. Ainoa moderni vehje olisi 159, mutta siinä 4cyl bensakoneet ei nappaa nyt V6 voimaan tottuneelle. 159:n kuutonen taasen ei ole kulutuslukemiltaan tältä vuosituhannelta. Powerdieseliäkin olen yrittänyt koeajaa kerran jos toisenkin, mutta sekään ei oikein sytytä. Olen jäänyt ihmettelemään, että missä ne 200hp ja 400Nm oikein lymyävät? Ehkä ne hyökkäävät esiin vasta 100km/h paremmalla puolella, kun turbossa on jo painetta valmiiksi? Myöskin jakoremmin vaihto vähintään 4v välein a 1400€ tökkii ajatuksena pahemman kerran.
166 3.2:n haku Saksasta tyssäsi sekin verouudistuksiin, sekä autojen, bensan että tulevan CO perustaisen käyttövoimaveron ...
Hjälp, pitääkö tässä lähteä pitkästä aikaa vieraisiin, vai onko Aresesta tulossa mitään uutta seksikästä?
Ps. Baijerin ja Inglostadtin tuotteita on kyllä jo vähän tyypätty ...
Pss. No toisaalta inssi printtasi taas uuden ajolupakirjan vuodeksi eteenpäin, joten pitäisikö sitä jatkaa tällä kuitenkin ...



 .Ostat lancia Thesisiksen on sairaan upea luonnossa ja yhtä kauniisti muotoiltu kuin 164 80-90luvulla
 .Ostat lancia Thesisiksen on sairaan upea luonnossa ja yhtä kauniisti muotoiltu kuin 164 80-90luvulla 



 Periaatteessa tällä nykyisellä olisi kyllä vielä paljon kilometrejä edessä, mutta pienoinen kuume vaihtaa johonkin tämän vuosituhannen laitteeseen olisi.
 Periaatteessa tällä nykyisellä olisi kyllä vielä paljon kilometrejä edessä, mutta pienoinen kuume vaihtaa johonkin tämän vuosituhannen laitteeseen olisi.





 Sen lisäksi että se on miltei täysin eri auto niin se tuli markkinoille 7 vuotta 164:n jälkeen. (10 vuotta sen jälkeen kun 164 oli pääpiirteissään valmis)
 Sen lisäksi että se on miltei täysin eri auto niin se tuli markkinoille 7 vuotta 164:n jälkeen. (10 vuotta sen jälkeen kun 164 oli pääpiirteissään valmis)

 
 




